Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу (І СЕМЕСТР)

Українська мова

Для кого: 5 Клас

17.08.2021

515

58

0

Опис документу:
Програма. Українська мова. 5 − 9 класи. Програма для ЗНЗ / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу (І СЕМЕСТР)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Програма. Українська мова. 5 − 9 класи. Програма для ЗНЗ / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013.

Форми контролю

Фронтальні види контролю робіт


І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми▫

(тестові завдання)

3

4

Письмо:



  • переказ

1

1

  • твір

-

-

Правопис:



  • диктант

1

1

Форми контролю

Індивідуальні види контрольних робіт

Діалог

1

-

Усний переказ

1

-

Усний твір

-

1

Читання вголос

-

1

Українська мова 5-Б клас (140 годин, 4 години на тиждень)

І семестр

п/п

Зміст


К-сть годин

Дата

Скоригована

дата


ВСТУП




1

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова − державна мова України

1

01.09



2

РМ. Мовлення і спілкування. Різновиди мовленнєвого спілкування. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю

1

02.09



3

РМ. Правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування

1

03.09




ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. ТЕКСТ. РЕЧЕННЯ. СЛОВО




4

Текст і його ознаки. Тема і головна думка тексту

1

04.09



5

Поділ тексту на мікротеми й абзаци

1

08.09



6

РМ. Типи мовлення. Особливості побудови розповіді

1

09.09



7

Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення

1

10.09



8

РМ. Особливості будови опису предмета

1

11.09



9

Лексичне значення слова. Слово як частина мови

1

15.09



10

РМ. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів

1

16.09




ЛЕКСИКОЛОГІЯ





11

Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним словником

1

17.09



12-13

Однозначні й багатозначні слова

2

18.09-22.09



14

Пряме й переносне значення слова

1

23.09



15

РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини

1

24.09



16

Синоніми. Ознайомлення зі словниками синонімів

1

25.09



17

Антоніми. Ознайомлення зі словниками антонімів

1

29.09



18

РМ. Письмовий переказ тексту

1

30.09



19

Пароніми. Ознайомлення зі словниками паронімів

1

01.10



20

Омоніми. Ознайомлення зі словниками омонімів

1

02.10



21-22

РМ. Контрольний переказ художнього тексту з елементами опису предмета чи тварини

2

06.10-07.10



23

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

1

08.10



24

Контрольна робота №1

1

09.10




БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ





25

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова

1

13.10



26

Корінь слова. Форми слова й спільнокореневі слова

1

15.10



27

Змінювані й незмінювані слова

1

16.10



28

РМ. Усний твір-опис предмета в художньому стилі

1

20.10



29

Префікс і суфікс

1

21.10



30

Правопис значущих частин слова

1

22.10



31

Вимова та написання префіксів пре-, при-, прі-

1

23.10



32

РМ. Письмовий твір-опис тварини в художньому стилі

1

03.11



33

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

1

04.11



34

Контрольна робота №2

1

05.11




ФОНЕТИКА. ГРАФІКА.ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ



35

Звуки мови і звуки мовлення

1

06.11



36

Звуки голосні і приголосні

1

10.11



37

Приголосні дзвінкі та глухі

1

11.11



38

Приголосні тверді та м'які

1

12.11



39

РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом

1

13.11



40

Алфавіт. Співвідношення звуків і букв

1

17.11



41

Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ

1

18.11



42

Склад. Наголос


19.11



43

РМ. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі

1

20.11



44

Правила переносу слів

1

24.11



45

Позначення звуків мовлення на письмі

1

25.11



46

Орфограма. Орфографічне правило. Орфографічна помилка

1

26.11



47

Вимова наголошених і ненаголошених голосних

1

27.11



48

Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г

1

01.12



49-50

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних

2

02.12-03.12



51-52

Спрощення в групах приголосних

2

04.12-08.12



53-54

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків. Чергування [е] – [і], [е] – [и], [о] – [а], [а] – [о], [о], [е] з [і] в коренях дієслів

2

09.12- 10.12



55

Чергування [е] – [о] після [ж], [дж], [ч], [ш]

1

11.12



56

Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

1

15.12



57-58

Чергування приголосних у коренях дієслів. Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

2

16.12-17.12



59

Контрольний диктант

1

18.12



60

Контрольна робота 3

1

22.12



61

РМ. Письмовий твір-есе про красу й милозвучність української мови

1

23.12



62-63

Мовознавчий КВК

1

24.12-29.12



63



1


















































ФОНЕТИКА. ГРАФІКА.ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ



63


Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [е] – [і], [е] – [и] в коренях дієслів

1



64


Чергування [о] – [а] в коренях дієслів

1



65


Чергування [а] – [о] в коренях дієслів

1



66


Чергування [о], [е] з [і]

1



67


РМ. Особливості побудови роздуму. Усний твір-роздум Усний твір

1



68


РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»

1



69


Чергування [е] – [о] після [ж], [дж], [ч], [ш]

1



70


Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

1



71


Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

1



72


Чергування приголосних у коренях дієслів

1



73


Основні випадки чергування у – в, і - й

1



74


Узагальнення й систематизація вивченого з теми

1



75


Тематична контрольна робота №7

1



Тематична оцінка



76


Аналіз контрольної роботи. Навчальний диктант

1



77


Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-)

1



78


Вимова і правопис префіксів роз- (розі-)

1



79


РМ. Есе – розмірковування в довільній формі

1



80


Позначення м’якості приголосних на письмі. Букви ь, і, є, ю, я. Сполучення літер ьо, йо

1



81

82


Правила вживання знака м’якшення (Де ти з'їси ці лини)

2



83


Послідовність фонетичного розбору слова

1



84

85


Правила вживання апострофа (Мавпа Буф)

2



86


РМ. Інформація до веб-сайта про цікавий випадок із життя класу

1



87


Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних звуків

1



88


Подовження м'яких приголосних звуків

1



89


Узагальнення й систематизація вивченого з теми

1



90


Тематична контрольна робота №8

1



Тематична оцінка



ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ



91


Аналіз контрольної роботи. Навчальний диктант

1



92

93


Словосполучення. Головне й залежне слова у словосполученні

2



94


Послідовність синтаксичного розбору словосполучення

1



95


РМ. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму (підготовча робота)

1



96


РМ. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму (виконання роботи)

1



97


Речення. Граматична основа речення. Речення з одним головним членом

1



98


Речення з одним головним членом (двоскладні та односкладні)

1



99


Види речень за метою висловлення: розповідні, питальні, спонукальні

1



100


Види речень за емоційним забарвленням: окличні й неокличні

1



101


Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

1



102


Другорядні члени речення – додаток, означення, обставина

1



103


Додаток як другорядний член речення, способи вир

1



104


Означення як другорядний член речення, способи вираження

1



105


Обставина як другорядний член речення, способи вираження

1



106


РМ. Складання діалогів-розпитувань

1



107


Узагальнення й систематизація вивченого з теми

1



108


Тематична контрольна робота №9

1



Тематична оцінка



109

110


Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами

2



111

112


РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

2



113

114


Узагальнювальне слово при однорідних членах речення

2



115

116


Звертання. Роль звертань у реченні

2



117

118


Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами

2



119


Послідовність синтаксичного розбору простого речення

1



120


РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів

1



121

122


Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком

2



123


Послідовність синтаксичного розбору складного речення

1



124

125


Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові

2



126

127


Діалог. Тире при діалозі

2



128


Тематична контрольна робота №10 (диктант)

1



ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ



129


Лексикологія. Тлумачення лексичного значення ужитих у реченнях (текстах) слів, добір синонімів, антонімів

1



130


Будова слова й орфографія

1



131


Фонетика й графіка.

1



132


Орфоепія й орфографія. Читання речень (текстів) з дотриманням правил вимови слів та інтонування речень.

1



133


РМ. Читання вголос текстів художнього стилю Читання вголос

1



134


Синтаксис і пунктуація. Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків

1



135


Узагальнення вивченого протягом року

1



Тематична оцінка




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.