Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
УКРАЇНСЬКА МОВА
6 КЛАС
122 год, 3,5 год на тиждень.
Мовленнєва змістова лінія – 23 год
Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання» (Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, К.В.Таранік-Ткачук, Т.Д.Гнаткович, В.І.Новосьолова, Н.Б.Коржова), 2012 р.
Підручник: О.П.Глазова. Українська мова. Підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. - К.: Освіта, 2014.
Контрольні роботи
Форми контролю | І семестр | Дата | ІІ семестр | Дата |
Фронтальні види контрольних робіт | ||||
Перевірка мовної теми* | 4 | 5 | ||
Письмо: переказ | 1 | 1 | ||
твір | - | 1 | ||
Правопис: диктант | 1 | 1 | ||
Аудіювання | 1 | - | ||
Читання мовчки | - | 1 | ||
Індивідуальні види контрольних робіт | ||||
Говоріння: діалог | - | 1 | ||
переказ | 1 | - | ||
твір | - | 1 | ||
Читання вголос | - | 1 | ||
Перевірка зошитів | 4 | 5 |
6 клас мова
№ | Тема уроку | К-ть уроків | Дата | Прим. | ||
1 | Тема №1. Вступ. Краса і багатство української мови. | 1 | ||||
2 | Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого. Словосполучення і речення. Головні члени речення. | 1 | ||||
3 | Зм. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування. | 1 | ||||
4 | Звертання, вставні слова, однорідні члени речення | 1 | ||||
5 | Просте речення. Складне речення. Розділові знаки в простому реченні. | 1 | ||||
6 | Правопис префіксів, суфіксів, голосних в коренях | 1 | ||||
7 | Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі. | 1 | ||||
8 | Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення. | 1 | ||||
9 | Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично). Типи і стилі тексту. | 1 | ||||
10 | Зм . Особливості опису приміщення. Складний план готового тексту. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. | 1 | ||||
11 | Зм. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. | 1 | ||||
12 | Контрольна робота №1 за темою „Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого" (тестові завдання). | 1 | ||||
Лексикологія. Фразеологія. 1 | ||||||
13 | Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник, словник іншомовних слів. | 1 | ||||
14 | Активна і пасивна лексика української мови. Пароніми | 1 | ||||
15 | Застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми. | 1 | ||||
16 | Зм. Простий план власного висловлювавння. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. | 1 | ||||
17 | Зм. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі. | 1 | ||||
18 | Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова. | 1 | ||||
19 | Діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова. | 1 | ||||
20 | Офіційно-ділова лексика. | 1 | ||||
21 | Зм. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення. | 1 | ||||
22 | Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником. | 1 | ||||
23 | Джерела українських фразеологізмів. Прислів᾽я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. | 1 | ||||
24 | Фразеологізми в ролі членів речення. | 1 | ||||
25 | Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Лексикологія. Фразеологія». | 1 | ||||
26 | Контрольна робота №2 за темою „Лексикологія. Фразеологія" (тестові завдання). Контрольне читання мовчки | 1 | ||||
Словотвір. Орфографія | ||||||
27 | Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. | 1 | ||||
28 | Зм. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю. | 1 | ||||
29/30 | Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний,префіксально-суфіксальний. безафіксний, складання основ , абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. | 2 | ||||
31 | Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник. | 1 | ||||
32 | Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин (а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням -чн- (-шн-). | 1 | ||||
33 | Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о). | 1 | ||||
34 | Зм. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. | 1 | ||||
35 | Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. | 1 | ||||
36 | Правопис складних слів разом і через дефіс. | 1 | ||||
37 | Творення і правопис складноскорочених слів. Написання слів з пів-. | 1 | ||||
38 | Узагальнення й систематизація знань з теми «Словотвір. Орфографія». | 1 | ||||
39 | Контрольна робота №3 за темою „Словотвір. Орфографія"(тестові завдання). | 1 | ||||
Морфологія. Орфографія | ||||||
40 | Загальна характеристика частин мови. | 1 | ||||
41 | Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники - назви істот і неістот (повторення). | 1 | ||||
42 | Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Велика буква і лапки у власних назвах. | 1 | ||||
43 | Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. | 1 | ||||
44 | Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. | 1 | ||||
45 | Відмінки іменників, їх значення. Відмінювання іменників. Особливості написання іменників у кличному відмінку. | 1 | ||||
46/47 | Зм. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. | 2 | ||||
48 | Поділ іменників на відміни й групи. Відмінювання іменників І відміни. | 1 | ||||
49 | Відмінювання іменників II відміни. | 1 | ||||
50 | Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни. | 1 | ||||
51 | Відмінювання іменників III відміни. | 1 | ||||
52 | Відмінювання іменників IV відміни. | 1 | ||||
53 | Контрольна робота за темою „Іменник" (тести) | 1 | ||||
54 | Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. | 1 | ||||
55 | Відмінювання іменників, що мають форму лише множини. | 1 | ||||
56 | Зм. Усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі. | 1 | ||||
57 | Зм. Письмовий твір-опис природи за картиною у художньому стилі. | 1 | ||||
58 | Особливості творення іменників. Правопис складних іменників. | 1 | ||||
59 | Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн (я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о). | 1 | ||||
60 | Контрольний диктант | 1 | ||||
61 | Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові. | 1 | ||||
62 | Не з іменниками. | 1 | ||||
63 | Розбір іменника як частини мови. | 1 | ||||
64 | Контрольна робота за темою „Іменник" (тестові завдання). | 1 | ||||
65 | Підсумок за І семестр | 1 |
Нумерація не сходиться, бо в кінці семестру оголосили карантин
П Р И К М Е Т Н И К | ||||
63 | Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | 1 | ||
64/ 65 | Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників із однієї групи в іншу | 2 | ||
66/67 | Ступені порівняння якісних прикметників, їхнє творення | 2 | ||
68 | З. м. Усний твір – опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі | 1 | ||
69 | Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників | 1 | ||
70 | Повні й короткі форми прикметників. | 1 | ||
71 | ЗМ. Особливості побудови роздуму. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму. | 1 | ||
72 | Морфологічний розбір прикметників. | 1 | ||
73 | Контрольна робота з теми «Прикметник». Тести | 1 | ||
74 | Творення прикметників. Написання прикметників із суфіксами: -ЕНЬК, -ЕСЕНЬК, -ІСІНЬК, -ЮСІНЬК | 1 | ||
75 | Букви -е, -о у прикметникових суфіксах -ев (-єв), -ов (-йов-, -ьов-), -ин, -ін, чин- | 1 | ||
76 | ЗМ . Письмовий твір – роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі | 1 | ||
77 | Перехід прикметників в іменники | 1 | ||
78 | Написання не з прикметниками | 1 | ||
79 | Написання -н- і -нн- у прикметниках | 1 | ||
80 | Написання не з прикметниками та нн і н у прикметниках. Тренувальні вправи | 1 | ||
81 | Написання складних прикметників разом і через дефіс | 1 | ||
82 | Написання прізвищ прикметникової форми | 1 | ||
83 | Узагальнення матеріалу з теми «Прикметник» | 1 | ||
84 | Контрольна робота з теми «Прикметник» (тести). Контрольне аудіювання тексту | 1 | ||
Ч И С Л І В Н И К | ||||
85 | Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | 1 | ||
86 | Числівники кількісні ( на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. | 1 | ||
87 | Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з – тисячний | 1 | ||
88 | З. м. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей. | 1 | ||
89/90 | Відмінювання кількісних числівників | 2 | ||
91/92 | Відмінювання порядкових числівників | 2 | ||
93/ 94 | З.м. Контрольний переказ із творчим завданням (опис природи) | 2 | ||
95 | Творення числівників | 1 | ||
96 | Морфологічний розбір числівника. Тренувальні вправи | 1 | ||
97 | Контрольна робота з теми «Числівник» (тести) | 1 | ||
З А Й М Е Н Н И К | ||||
98 | Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | 1 | ||
99 | Розряди займенників за значенням. Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників | 1 | ||
100 | З. м. Усний твір - оповідання за жанровою картиною. | 1 | ||
101 | Контрольний диктант | 1 | ||
102 | Зворотний займенник себе, його відмінювання. Присвійні займенники, їх відмінювання | 1 | ||
103 | Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників | 1 | ||
104/ 105 | З. м. Контрольний твір – оповідання на основі побаченого | 2 | ||
106 | Питальні й відносні займенники, їх відмінювання | 1 | ||
107/ 108 | Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання | 2 | ||
109 | Морфологічний розбір займенника. Тренувальні вправи | 1 | ||
110 | Контрольна робота з теми «Займенник». (Тести) | 1 | ||
111 | Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік. Лексикологія. Фразеологія | 1 | ||
112 | Словотвір і орфографія. Правопис префіксів, суфіксів, голосних звуків | 1 | ||
113 | З. м. Повідомлення на лінгвістичну тему. Складання діалогів | 1 | ||
114 | Морфологія й орфографія. Підсумковий урок за рік | 1 |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»