Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування з української літератури для 8 класу ІІ семестр.

Українська література

Для кого: 8 Клас

21.01.2021

174

20

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української літератури для 8 класу ІІ семестр.за програмою Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Р.В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017р. № 804 (Укладачі: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, )
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

(70 год. на рік; 2 год. на тиждень)

За програмою,

затвердженою наказом

МОН України від 07.06.2017

804

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Р.В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017р. № 804 (Укладачі: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, О. Ю. Котусенко, А. М. Фасоля, Д. І. Дроздовський та ін. – К: ВД «Освіта», 2017).

ІІ семестр

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-сть год.

Дата пров.

При-мітки

НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА

33.

Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст., про театр корифеїв. Трагікомедія «Сто тисяч» – класичний взірець українського «театру корифеїв». ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія. НЛ-2, 3, 4.

1

34.

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Змалювання образу Герасима Калитки. НЛ-2,3,4. Усвідомлення того, що бездуховність – прояв зла в житті людини.

1

35.

Характеристика інших дійових осіб. Засо-би сатиричного змалювання. НЛ-2, 3, 4.

1

36.

Урок виразного читання. Читання уривків із драматичного твору в особах. НЛ-2, 3, 4.

1

37.

Проблема влади грошей – наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Актуальність проблем комедії для сучасного життя. МЗ: Мольєр. «Скупий», СЛ: Володимир Арєнев «Порох із драконових кісток».

1

38.

РМ. Усне висловлення на тему «Бездуховність – прояв зла в житті людини». НЛ-2, 3, 4.

1

39.

Контрольна робота з теми «Національна драма» (тест.).

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ

40.

Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет, композиційні особливості твору. НЛ-2, 3.

1

41.

Вічний тип шукача правди. Проблема волі людини та можливостей її здобуття у повісті «Дорогою ціною». Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною. НЛ-2, 3.

1

42.

Кохання Остапа й Соломії як централь-ний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. НЛ-2, 3. Усвідомлення необхідності особистої свободи для гармонійного розвитку, краси глибокого почуття кохання, мужності, сили волі як рис характеру, необхідних для боротьби зі злом.

1

43.

РМ. Написання характеристики образу Соломії. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

1

44.

Час і вічність у повісті, символічні образи. НЛ-2, 3. СЛ: твори Олександра Дерманського.

1

45-46.

Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм» – твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. НЛ-2, 3.

2

47.

Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. НЛ-2,3. Усвідомлення важливості історичної пам’яті для кожної людини. Саможер-товність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особис-тості.

1

48.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослі-шання, про роль батьків у вихованні дітей.

1

49.

Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору. НЛ-2, 3.

1

50.

Виразне читання уривків із твору. Характеристика образів твору. НЛ-2, 3.

1

51.

Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. «Макси-мальне навантаження» як вияв мораль-ності та відповідальності в житті. НЛ-2, 3.

1

52.

Вплив оточення на виховання дитини. НЛ-2,3. Осмислення важливості мораль-них чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків.

1

53.

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості і натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення. НЛ-2,3. Уміння зберігати власну індиві-дуальність у сучасному світі, залишатися людиною за будь-яких обставин.

1

54.

Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика. НЛ-2, 3.

1

55.

Юрій Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі діють «драконячі закони». НЛ-2.

1

56.

Сюжет повісті. НЛ-2. Усвідомлення потреби в розвитку естетичного смаку, уміння бачити красу і силу художнього слова.

1

57.

Парадокс: дракон Грицько – поет і хрис-тиянин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. НЛ-2

1

58.

Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопо-жертви. НЛ-2.

1

59.

Контрольна робота з теми «З української прози» (тестування).

1

60.

Урок позакласного читання. Анатолій Дімаров. «На коні й під конем».

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР

61.

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гуморис-тична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. НЛ-3. Поетизація першого почуття, виховання культури спілкування, підго-товка до реалій життя.

1

62.

Проблемно-образний аналіз твору. НЛ-3.

1

63.

Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. Гумористичні ситуації. НЛ-3.

1

64.

Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. НЛ-3.

1

65.

Контрольний твір на одну з тем: «Дитячі проблеми в дорослому житті», «Життя за “драконячими законами”» (на вибір).

1

66.

Урок позакласного читання. «Життя видатних дітей» (Анна Багряна про Марію Заньковецьку, Марію Примаченко та ін.). Аналіз контрольного твору.

1

67.

Література рідного краю. Ірина Вільде. Повість «Б’є восьма». Життя і творчість письменниці. Віконце у ментальний світ західноукраїнської молоді міжвоєнної доби.

1

68.

Література рідного краю. Володимир Вознюк. «Під небесами Чернівців». Розповідь про життя і творчість видат-ного митця. Загальна характеристика поетичних збірок. Біографічно-краєз-навча монографія «Буковинські адреси Ольги Кобилянської». Ідейно-художній аналіз поезій «Буковинська легенда», «Черн», «Турецька криниця», «Перше пошанування Кобзаря у Чернівцях 29 лютого (за ст.ст. 1864 року)» .

1

69.

Бесіда про твори, що вивчалися упродовж ІІ семестру й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

1

70.

Урок-підсумок вивченого за рік. Повто-рення відомостей з теорії літератури.

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

Контроль за виконанням програми в ІІ семестрі (8 клас)

Форми контролю

К-сть

годин за програмою

Відмітка про виконання

(№ уроку, дата провед.)

Контрольні роботи у формі:

3

контрольного класного твору

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

Уроки розвитку мовлення (РМ)

2 (у+п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

Література рідного краю (ЛРК)

2

Перевірка зошитів

5

щомісяця

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.