Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу І семестр

Українська література

Для кого: 6 Клас

22.09.2020

307

25

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу І семестр. За програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Р.В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 6 КЛАСУ

(70 год. на рік; 2 год. на тиждень)

За програмою,

затвердженою наказом

МОН України від 07.06.2017

804

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Р.В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017р. № 804 (Укладачі: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, О. Ю. Котусенко, А. М. Фасоля, Д. І. Дроздовський та ін. – К: ВД «Освіта», 2017).

І семестр

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-сть год.

Дата пров.

При-мітки

1.

Вступ. Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору. НЛ-1 (екологічна безпека і сталий розвиток). Усвідомлення потреби шанобливого ставлення людей до книжки, до освіти.

1

ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ

2.

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. ТЛ: народна пісня. НЛ-1, 2 (громадянська відповідальність).

1

3.

Пісні літнього циклу: «Ой бiжить, біжить мала дівчина» (русальна); «Купайло, Купайло!» (купальська); «Маяло житечко, маяло» (жниварська). НЛ-1, 2.

1

На-пам’-ять 2 піс-ні на

вибір учня

4.

Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Нова радість ста-ла», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрі-вочка». ТЛ: рефрен, анафора. НЛ-1, 2.

1

Запис у журналі без дати: Напам’ять

5.

Веснянки: «Ой весна, весна − днем красна», «Ой кувала зозуленька». НЛ-1, 2.

1

Запис у журналі без дати: Напам’ять

6.

Народні колискові пісні «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості колискових. ТЛ: колискова. НЛ-1, 2.

1

7.

Література рідного краю. Календарно-обрядові пісні рідного краю. Прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу. Повага до прадавніх вірувань, гордість за свій талановитий народ, любов до рідних. НЛ-1, 2.

1

8.

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» П. Чубинського і М. Вербицького – національний гімн нашої держави. ТЛ: гімн. НЛ-2. Осмислення почуття патріотизму, утвердження віри в щасливе майбутнє свого народу.

1

На-пам’-ять

Запис у журналі без дати: Напам’ять

9.

Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою» О. Кониського й М. Ли-сенка, духовним гімном України. НЛ- 2.

1

На-пам’-ять (на вибір)

10.

«Ой, у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха – пісня, що стала народною. Патріотичні мотиви пісень літературного походження. НЛ- 2.

1

Запис у журналі без дати: Напам’ять

11.

Контрольна робота з теми «Загадково прекрасна і славна давнина України (календарно-обрядові та літературні пісні)» (тест.).

1

12.

Урок виразного читання пісень різних видів. НЛ-2. Аналіз контрольних робіт.

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

13.

Микола Вороний. Коротко про письмен-ника. Поема «Євшан-зілля». Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. НЛ-2. Усвідомлення важливості історичної пам’яті для кожної людини та приналежності до свого народу, національної свідомості, вірності Батьківщині.

1

14.

Микола Вороний. Поема «Євшан-зілля». Краса природи рідного краю. ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.

1

15.

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Петербурзі. Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка. «Думка» («Тече вода в синє море...»). НЛ-2.

1

16.

Тарас Шевченко. «Іван Підкова» (без вступу). Зображення історичного минулого. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів. НЛ-2. Усвідомлення того, що героїзм і мужність – ознаки лицарських чеснот українських козаків – духовний спадок нащадкам.

1

17.

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. Незвичайні здібності козаків-характерників. НЛ-2. Усвідом-лення лицарства, сміливості, фізичної, духовної сили предків, потреби виховання й утвердження цих якостей у наш час.

1

18.

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька. Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. НЛ-2.

1

19.

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Тема боротьби козаків проти татарської орди. НЛ-2.

1

20.

РМ. Дискусія про проблеми національної свідомості, патріотизму, зрадництва, усвідомленого вибору. НЛ-2.

1

21.

РМ. Письмове власне висловлювання на тему «Що таке патріотизм?». НЛ-2.

1

22.

Контрольна робота з теми «Твори М. Вороного, Т. Шевченка, В. Рутків-ського» (тест.). НЛ-2.

1

23.

Позакласне читання. Кокотюха А. «Таємниця козацького скарбу». НЛ-2. Аналіз контрольних робіт і письмових творів.

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

Я І СВІТ

24.

Леся Українка (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезії «Мрії». НЛ-1.

1

25.

Леся Українка. «Як дитиною, бувало...». Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. НЛ-1. Усвідомлення потреби плекати почуття любові до батьків, родини; формування стоїчних рис характеру (мужності, цілеспрямова-ності, наполегливості), прагнення до самоосвіти.

1

На-пам’-ять

Запис у журналі без дати: Напам’ять

26.

Леся Українка. «Тиша морська». Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи. НЛ-1, 3.

1

27.

Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про хлопчика Федька, його життя, стосунки з однолітками. НЛ-1, 2, 3.

1

28.

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Добро і зло, благородство і підлість у творі. Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: Головний герой, другорядні герої. НЛ-1, 3.

1

29.

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Аналіз художніх засобів у творі. Роль портрета, пейзажу, діалогу, художньої деталі. НЛ-1, 3.

1

30.

Контрольна робота. Письмовий твір на тему «Краса людської душі» (за вивченими творами).

1

31.

Позакласне читання. В. Винниченко. «Кумедія з Костем». Аналіз контрольних робіт.

1

32.

Література рідного краю. Костянтина Малицька. «Малий гуцулик». Життєвий, творчий шлях письменниці, тематика творчості. Доброта і самовідданість, любов до рідної землі та свого народу, непримиренність до зла й неправди Данилка. НЛ-2.

1

Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати: Тематична

Контроль за виконанням програми в І семестрі (6 клас)

Форми контролю

К-сть годин за програмою

Відмітка про виконання

(№ уроку, дата провед.)

Контрольні роботи у формі:

3

контрольного класного твору

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

Уроки розвитку мовлення* (РМ)

2 (у+п)

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

Література рідного краю (ЛРК)

2

Перевірка зошитів

4

щомісяця

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.