Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу (І семестр)

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу (І семестр) укладено відповідно до програми : Українська література. 5 − 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти.- К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р. Увідповіднено з підручником: Л.Т.Коваленко. Українська література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література

Фронтальні види контрольних робіт

у 6 класі

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Кількість годин

Дата

Кількість годин

Дата

Розвиток мовлення:

усно

письмово

1

1

1

1

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

Література рідного краю

2

2

Контрольні письмові твори (класні)

1

1

Контрольні роботи

(тести, зв’язні відповіді)

2

2

Виразне читання

1

1

Перевірка зошитів

4

5

Календарно-тематичне планування

Українська література

6 – А, Б класи

І семестр

Увідповіднено з підручником: Л.Т.Коваленко. Українська література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014.

Програма. Українська література. 5 − 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти.- К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

6-А

6-Б

І семестр

ВСТУП

1

Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Сучасний читач і його роль у новому ”житті” твору.

ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ

2

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.

Пісні весняного циклу. Веснянки «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця».

ТЛ: народна пісня

Напам’ять

2 пісні

(на вибір)

ТЛ: Анафора, рефрен

ТЛ: колискова.

3

Пісні літнього циклу. Русальні пісні «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору».

Купальські пісні «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!».

4

Пісні літнього циклу. Жниварські пісні «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька».

5

Пісні зимового циклу. Колядки і щедрівки. «Ой хто, хто Миколая любить», «Нова радість стала», , «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Засівна», «Щедрик, щедрик, щедрівочка».

6

Народні колискові пісні «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості колискових.

7 РМ №1

РМ. Письмова відповідь на запитання „Яку роль відіграє колискова в житті дитини”.

8

ЛРК №1

Література рідного краю. Календарно-обрядові пісні рідного краю.

9

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна…» П. Чубинського і

М. Вербицького – національний гімн нашої держави.

Напам’ять «Ще не вмерла Україна…»

ТЛ: гімн.

10

Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв’язок з «Молитвою»

О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України.

11

«Ой у лузі червона калина похилилася»

С. Чарнецького і Г. Труха – пісня, що стала народною.

Напам’ять

1 пісню

(на вибір)

12 ЛРК №2

Література рідного краю . Зображення краси природи у творах поетів Рівненщини.

13 КР №1

Контрольна робота. ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ (твір)

14

Микола Вороний. Короткі відомості про письменника.Патріотичне почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі

М. Вороного «Євшан-зілля».

ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.

15

Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини.

16

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Петербурзі. Козацька доля у вірші «Думка» («Тече вода в синє море…»). Специфіка ліричних творів.

17

Патріотичні мотиви в поемі Т. Шевченка «Іван Підкова». Зображення історичного минулого.

18

Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки» („На козацьких островах” – твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях.

19

Тема боротьби українських козаків проти татарської орди у творі В. Рутківського «Джури козака Швайки». Незвичайні здібності козаків-характерників.

20

Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька.

21

Засудження підступності та підлості зрадників.

22

КР №2

Контрольна робота. Твори М. Вороного,

Т. Шевченка, В. Рутківського (тести).

23

Позакласне читання. Українські народні перекази та легенди. „Скелі Мангупа”, „Шандровський соляний колодязь”.

Я І СВІТ

24

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ у поезіях «Мрії», «Як дитиною, бувало…». Неповторний світ дитинства в цих поезіях.

Напам’ять

«Як дитиною, бувало…»

25

«Тиша морська». Життєрадісний погляд дівчини на світ, вільнолюбство, упевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи.

26

Виразне й усвідомлене читання віршів Лесі Українки.

27

Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник» ― художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди.

ТЛ: головний герой, другорядні герої

28

Добро і зло, благородство і підлість у творі. Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.

29

РМ №2

РМ. Усний твір-роздум „Чи схожий я на Федька-халамидника?”

30

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої та почуття, висвітлені в поезіях. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей.

31

КР №3

Контрольна робота. Я і світ (В. Рутківський, Леся Українка, В. Винниченко, С.Чернілевський). Тестування, виконання завдань.

32

ПЧ №1

Позакласне читання. Винниченко В. „Кумедія з Костем”.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись