Календарно-тематичне планування з української літератури для 5 класу (І семестр)

Опис документу:
КТП уроків з української літератури увідповіднено з підручником: Українська література 5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти. / Л.Т. Коваленко. – Вид. 2-ге, доопр. - К. : Видавничий дім „Освіта”, 2018. - 256 с.: іл. Програма. Українська література. 5 − 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти.- К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література

Фронтальні види контрольних робіт

у 5 класі

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Кількість годин

Дата

Кількість годин

Дата

Розвиток мовлення:

усно

письмово

1

1

1

1

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

Література рідного краю

2

2

Контрольні письмові твори (класні)

-

1

Контрольні роботи

(тести, зв’язні відповіді)

2

2

Виразне читання

1

1

Перевірка зошитів

4

5

Календарно-тематичне планування

Українська література

5 клас

І семестр

Увідповіднено з підручником. Українська література 

5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти. /

Л.Т. Коваленко. – Вид. 2-ге, доопр. - К. : Видавничий дім „Освіта”, 2018. - 256 с.: іл.

Програма. Українська література. 5  9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти.- К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.

з / п

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

І семестр

Вступ

1

Слово в житті людини. Образне слово − першоелемент літератури. Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва.

Світ фантазії та мудрості

2

Початок словесного мистецтва: фольклор та літописи. Первісні уявлення про Всесвіт і людину в міфах і легендахБерегиня», «Дажбог».

ТЛ: фольклор, легенда (повторення), міф, переказ

3

Реальні та фантастичні елементи людської поведінки в міфах та легендах «Неопалима купина», «Про Зоряний Віз».

4

Міфи і легенди давніх українців. «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі».

5

Народні перекази: «Прийом у запорожці». Звичаї та традиції запорозьких козаків.

6

ПЧ

2

Позакласне читання. ПЧІЛКА Олена. «Сосонка».

7

Народні казки. Тематика народних казок, їхні різновиди. Побудова казки, її яскравий національний колорит. Казка «Мудра дівчина». Народне уявлення про добро і зло в казці.

ТЛ: народна казка, тема, гіпербола.

8

Світогляд народу, його морально-етичні принципи в казці «Яйце-райце». Зв’язок із міфами.

9

РМ

1

РМ (усн.). Добро в житті людини. Твір-роздум

Чому потрібно бути добрим?” (на основі прочитаних казок)

10

Казка «Летючий корабель». Фантастичне і реальне, смішне і страшне, красиве і потворне в казках.

11

ЛРК

2

ЛРК . Казки моєї бабусі. Моя улюблена казка. (презентація)

12

КР

2

Контрольна робота. «Міфи і легенди давніх українців. Народні казки»: тестування, розгорнені відповіді на питання.

13

Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Іван Франко − казкар (зб. «Коли ще звірі говорили»). Дитинство письменника.

ТЛ: літературна казка, мова автора і мова персонажів, прозова мова.

14

І. Франко «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі.

15

Образ Лиса, його риси характеру.

16

Василь Королв-Старий. Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. Казка „Хуха-Мовинка”. Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору.

17

В. Королів-Старий. „Хуха-Моховинка”. Добро і зло в казці. Світлий, життєствердний погляд на світ. Наскрізний гуманізм казки.

18

ПЧ

2

Позакласне читання. МАЛИК Г. «Подорож до країни Сяк-Таків»

19

Василь Симоненко. Цікаві сторінки з дитинства митця. Казка „Цар Плаксій та Лоскотон”.

ТЛ: віршована мова (рима, строфа, ритм), порівняння, епітет.

20

Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістична та оптимістична).

21

Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Казкова історія і сучасне життя.

22

ЛРК 

№ 2.

ЛРК. Поезія рідного краю. Поети Рівненщини пишуть для дітей.

23

Галина Малик. Повість-казка сучасної  дитячої письменниці «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».

ТЛ: повість-казка (повторення).

24

Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, вміння долати перешкоди на шляху до мети.

25

Елементи незвичайного в повісті. Символіка країни Недоладії та її мешканців.

26

Виразне читання уривків твору «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».

27

РМ

2 

РМ (письм). Створення продовження казки на тему: „Нові пригоди Алі у нашій школі”.

28

КР

2

Контрольна робота. «Літературні казки»: тестування, розгорнені відповіді на питання.

29

Із народної мудрості. Загадка як вид усної народної творчості. Розгляд змісту і форми загадок. Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослини, тварин).

ТЛ: загадка, метафора.

30

Прислів’я та приказки. 

Народне уявлення про довколишній світ та оцінка його в прислів’ях і приказках. Краса і мудрість цього жанру усної народної творчості.

ТЛ: прислів’я, приказка.

31

Леонід Глібов – відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок. „Химерний, маленький...”, „Хто розмовляє?”

ТЛ: акровірш (повторення)

32

Віршовані загадки „Що за птиця?”, Хто сестра і брат?”, Хто вона?”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись