Календарно-тематичне планування з української літератури 7 клас

Українська література

Для кого: 7 Клас

23.05.2021

462

106

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української літератури для учнів на І і ІІ семестри розроблене за програмою: Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Р.В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017р. № 804 (Укладачі: С. Р. Молочко, Н. В. Михайлова, )
Перегляд
матеріалу
Отримати код

7 к л а с

Українська література

(2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література: 5-9 класи / К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). - К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

Обов'язкова кількість видів контролю

І семестр

Дата

ІІ

семестр

Дата

Контрольні роботи у формі:

2

3

• твору;

1

1

• інших завдань

2

2

РМ

2 (у+п)

2 (у+п)

ПЧ

2

2

ЛРК

2

2

ВЧ

1

1

Перевірка зошитів

4

щомісяця

5

щомісяця

Урок

Дата

Тема уроку

1

Вступ. Художній твір як явище мистецтва. Функції мистецтва

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ

2

Суспільно-побутові пісні * «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька»

3

Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень

4

Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста»

5

РМ Написання твору-роздуму на одну із тем: «У піснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злет душі людської». (письмово)

6

ЛРК Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ

7

І. Франко «Захар Беркут» Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість

8

І. Франко «Захар Беркут» (скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників

9

Патріотична ідея у творі, її зв'язок із розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави. Порівняльна характеристика Захара Беркута і Тугара Вовка

10

І. Франко «Захар Беркут» Художні засоби, особливості мови повісті

11

КР Тестування

Тематична

12

Т. Шевченко Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…»

13

Т. Шевченко «Тополя» Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності

14

Т. Шевченко «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання

15

А. Чайковський «За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму

16

А. Чайковський «За сестрою» Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті

17

А. Чайковський «За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації)

18

А. Чайковський «За сестрою» Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків

19

ПЧ В. МАЛИК. «Фірман султана» . Історико-пригодницький роман «Таємний посол». Розповідь про легендарне козацтво та українського д’Артаньяна в умовах боротьби українського народу з турецькими і татарськими загарбниками

20

КР Творча робота на одну із тем

Тематична

21

М. Стельмах «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Автобіографічна повість про дитинство

22

М. Стельмах «Гуси-лебеді летять…» Єдність світу природи і світу дитячої душі

23

М. Стельмах «Гуси-лебеді летять…» Звичаї, традиції українців. Образи гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика

24

РМ Переказ одного з улюблених епізодів повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». (усно)

25

Г. Тютюнник «Климко». Цікавий епізод із дитинства письменника

26

Г. Тютюнник «Климко» Тема воєнного лихоліття в повісті. Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних

27

Г. Тютюнник «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь)

28

О. Стороженко Короткі відомості про автора. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору

29

Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання

30

Б. Лепкий «Мишка» Твір, написаний спеціально для дітей. Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загальнолюдських цінностей

31

КР Тестування

32

ПЧ Леся Демська «У ніч Святого Миколая»

33

Літературна вікторина

34

Підсумковий урок за І семестр

Тематична

ІІ семестр

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА?»

35

Л. Костенко Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. («Дощ полив…»)

35

Л. Костенко «Кольорові миші» Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах»

36

Л. Костенко * «Чайка на крижині», «Крила» Ідея глибокого духовного наповнення людини її «крилатості»

37

В. Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…» Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики

38

В. Симоненко *«Гей, нові Колумбии й Магеллани…» Загальнолюдські цінності та ідеї

39

РМ «Духовне багатство – найбільший скарб у житті». Характеристика ліричних героїв поезій Л. Костенко та В.Симоненка. (усно)

40

М. Павленко Розповідь про письменницю. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

41

Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній

42

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині

43

ПЧ М. Павленко «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)»

44

Л. Пономаренко «Гер переможений» Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо)

45

КР Тестування

Тематична

Ми – українці

46

О. Ольжич «Господь багатий нас благословив». Українські національні герої, лицарі духу

47

О. Ольжич * «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом

48

О. Теліга «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам.

49

О. Теліга * «Радість», «Пломінний день». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово

50

ЛРК Світ дитинства у творах буковинських прозаїків

51

КР Твір «Творчість Олега Ольжича, О. Теліги»

Тематична

52

О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог

53

Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості

54

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність

55

РМ Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Продовження розповіді про пригоди Івана Сили

56

А. Малишко «Пісня про рушник»* Відомий український поет і його пісні, що стали народними

57

А. Малишко «Чому, сказати, й сам не знаю…» Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них

58

А. Малишко «Вчителька». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка

59

ПЧ ЛРК «Умій творити красу» (за новелою Віри Китайгородської «Подарунок від мами»)

60

РМ Дивосвіт Катерини Білокур. Письмовий твір-фантазія за картинами народної художниці

61

ЛРК

62

КР Тестування

63

Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість

64

Літературна подорож

65

Підсумковий урок за рік

Тематична

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.