Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з трудового навчання в 8 класі

Трудове навчання

Для кого: 8 Клас

08.04.2020

1102

130

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з трудового навчання в 9 класі складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Трудове навчання

8 клас

(35 годин, 1 година на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Підручник , який використовується на уроках _____________________________________________________________________________________________________________

уроку

Дата

Кількість годин

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

учнів

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

9

Проект 1: Панно

Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів.

1

Історичні відомості про виникнення декоративного мистецтва виготовлення штучних квітів. Регіональні особливості оздоблення оселі в національних українських традиціях.

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

Пояснює добір методів проектування. Розуміє комбінаторику як провідний метод у створенні форми виробу.

Має уявлення про сучасні технології виготовлення конструкційних матеріалів.

Пояснює будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент

Визначає завдання та планує проектну діяльність.

Добирає та застосовує методи проектування для вирішення завдань. Застосовує прийоми комбінаторики у процесі проектування виробу.

Використовує моделі-аналоги для аналізу та подальшого компонування об'єкта проектування.

Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки.

Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Виготовляє виріб.

Створює композицію для оздоблення виробу.

Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує графічне зображення (схеми) на три площини проекцій

(за потреби при виконанні проекту).

Ціннісний компонент

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Висловлює судження про добір конструкційних матеріалів на основі певних критеріїв.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Висловлює судження щодо вибору форми та оздоблення виробу.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Усвідомлює важливість уміння читати креслення.

Усвідомлює важливість машини, як складової частини розвитку техніки (технологій)

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Висловлює судження про добір конструкційних матеріалів на основі певних критеріїв.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Висловлює судження щодо вибору форми та оздоблення виробу.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Усвідомлює важливість уміння читати креслення.

2

Основи комбінаторики. Моделі – аналоги. Планування роботи з виконання проекту. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Розробка композиції.

3

Виготовлення елементів панно. Організація робочого місця та безпека праці.

4

Технологічний процес виготовлення обраного об’єкта проектування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.

5

Процес виготовлення обраного об’єкта проектування.

6

Технологічний процес виготовлення обраного об’єкта проектування.

7

Процес виготовлення обраного об’єкта проектування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.

8

Остаточна обробка краю панно. Догляд за предметами інтер’єру. Контроль якості виробу.

9

Презентація, самооцінка та оцінювання виробу.

6

Проект 2. Органайзер

Основна технологія: технологія виготовлення швейних виробів ручни м способом.

Додаткова технологія: технологія виготовлення аплікації

10

Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

11

Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей.

12

Технологічний процес виготовлення обраного об’єкта проектування

13

Технологічний процес виготовлення обраного об’єкта проектування

14

Остаточна обробка виробу.

15

Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Контроль якості виробу. Захист проекту. Захист проекту.

9

Проект 3. Декоративна тарілка

Основна технологія: технологія оздоблення мозаїкою

Додаткова технологія: технологія декупажу

16

Застосування методу комбінаторики у процесі проектування виробу. Моделі-аналоги виробу. Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Вибір матеріалів та для виготовлення об’єкту проектування.

17

Технічне конструювання. Конструювання форми та створення композиції оздоблення проектного виробу.

18

Технологічний процес виготовлення виробу.

19

Економне використання конструкційних матеріалів та безвідходне виробництво. Технологія виготовлення виробу. Характерні ознаки технології виготовлення виробів поширених в регіоні проживання.

20

Процес виготовлення обраного об’єкта проектування.. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.

21

Технологічний процес виготовлення виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.

22

Технологічний процес виготовлення виробу. Комбінування композиції для оздоблення виробу.

23

Оздоблення обраного об’єкта проектування.

24

Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. Контроль якості виробу. Захист проекту.

7

Проект 4. Ключниця

Основна технологія : технологія виготовлення виробів з бісеру

Додаткова технологія: технологія виготовлення штучних квітів.

25

Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту.

26

Проектування моделі виробу. Графічне зображення.

27

Добір конструкційних матеріалів та інструментів .вибір бісеру та способу плетіння.

28

Виготовлення виробу.

29

Виготовлення виробу.

30

Оздоблення виробу. Остаточна обробка виробу.

31

Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. Контроль якості виробу. Захист проекту.

4

Розділ 2 Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Знаннєвий компонент: Знає види одягу та взуття, технологію догляду за ними. Називає засоби догляду за одягом та взуттям. Знає, як за допомогою рослинних натуральних засобів зміцнити волосся та змінити його колір. Діяльнісний компонент: Добирає одяг та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб. Доглядає за одягом, взуттям та дотримується відповідних санітарно-гігієнічних вимог. Добирає зачіску відповідно до форми обличчя. Розрізняє та добирає рослинні засоби для догляду за волоссям.

Ціннісний компонент: Усвідомлює важливість догляду за одягом і взуттям. Критично ставиться до використання одягу й взуття залежно від потреб та санітарно-гігієнічних вимог. Висловлює судження про переваги натуральних рослинних засобів у догляді за волоссям.

2

Проект 1 Моя зачіска

Технологія: технологія добору зачіски

32

Способи догляду за волоссям та правила добру зачіски.

33

Рослинні натуральні засоби зміцнення та фарбування волосся.

2

Проект 2 Мій одяг – мій імідж

Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними.

34

Види одягу та взуття, санітарно-гігієнічні вимоги та технологія догляду за ними.

35

Правила добору одягу та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.