• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Календарно- тематичне планування з предмету «Українська мова» для 4 класу закладів загальносередньої освіти за підручником М.Захарійчук, К., «Грамота» 2021р 3,5 години на тиждень , 126 годин на рік

Календарно- тематичне планування з предмету «Українська мова» для 4 класу закладів загальносередньої освіти за підручником М.Захарійчук, К., «Грамота» 2021р 3,5 години на тиждень , 126 годин на рік

НУШ

Для кого: 4 Клас

27.07.2021

3549

419

11

Опис документу:
Календарно- тематичне планування з предмету «Українська мова» для 4 класу закладів загальносередньої освіти за підручником М.Захарійчук, К., «Грамота» 2021р. складено відповідно до Типової освітньої програми О.Я.Савченко, адаптоване до 3,5 годин на тиждень. Стане у нагоді педагогам для власного редагування! Не для продажу!
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно- тематичне планування

з предмету «Українська мова» для 4 класу закладів загальносередньої освіти за підручником М.Захарійчук, К., «Грамота» 2021р

3,5 години на тиждень , 126 годин на рік

Зміст уроку

Дата

Примітка

МОВА І МОВЛЕННЯ.Українська абетка:звуки та букви

1.

Ми знову разом. Мованайважливіший засіб людського спілкування



2.

Розвиток мови. Застарілі й нові слова. Культура мовлення та спілкування



3.

Голосні звуки. Букви, що їх позначають.

Поділ слова на склади



4.

Ненаголошені голосні звуки [е], [и]



5.

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають



6.

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками



7.

Розвиток мовлення. Створюю оголошення

до Дня козацтва та Дня захисника України



Слово. Значення слова

8.

Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми,переносне значення, багатозначні слова)



9.

Фразеологізми.



10.

Фразеологізми-антоніми

Фразеологізми-синоніми



11.

Будова слова. Повторення вивченого



12.

Корінь слова. Чергування приголосних

[г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з], [ц], [с]



13.

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів



14.

Розвиток мовлення.Створюю запрошення до Дня бабусь і дідусів



15.

Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками



16.

Діагностична робота. ДИКТАНТ



17.

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня



18.

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами



19.

Правопис префіксів при-, пре-



20.

Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості



21.

Розвиток мовлення. Створюю художній опис соняшника за поданим зразком,

використовуючи інформацію з різних джерел



22.

Мої навчальні досягнення. Мовна тема



Іменник

23.

Іменник як частина мови. Повторення вивченого



24.

Поняття предметності. Іменники з абстрактним значенням



25.

Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників



26.

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній



27.

Змінювання іменників за числами. Діагностична робота. Списування



28.

Відмінювання іменників за відмінками



29.

Відмінювання іменників за відмінками

Початкова форма іменників



30.

Розвиток мовлення. Пишу вибірковий переказ з елементами опису



31.

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в родовому відмінку однини



32.

Закінчення іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини



33.

Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним



34.

Виконання вправ. Повторення



35.

Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини



36.

Закінчення іменників чоловічого роду —назв істот у давальному та місцевому відмінках однини



37.

Закінчення іменників чоловічого роду на -ар, -яр у родовому відмінку однини



38.

Розвиток мовлення Створюю навчальний переказ розповідного змісту



39.

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з], [ц], [с] перед закінченням –і в іменниках



40.

Чергування кореневих голосних [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний



41.

Відмінювання іменників у множині



42.

Повторення.Вправи на визначення відмінків іменників



43.

Мої навчальні досягнення. Мовна тема



Прикметник

44.

Прикметник як частина мови



45.

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні



46.

Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. Початкова форма прикметника



47.

Повторення і закріплення вивченого. Розвиток мовлення Створюю переказ розповідного тексту,

використовуючи малюнки



48.

Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний



49.

Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині



50.

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників



51.

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини



52.

Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках



53.

Вимова й написання найуживаніших

прикметників на -ський, -цький, -зький.Створюю вітальну листівку з Новим роком



54.

Відмінювання прикметників у множині



55.

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст



56.

Узагальнення знань з теми прикметник.



ІІ семестр

Числівник

57.

Числівник як частина мови. Повторення вивченого про числівник



58.

Відмінкові форми окремих числівників



59.

Розвиток мовлення. Створюю звязну розповідь про ситуацію із життя



60.

Словесні формули на позначення часу протягом доби



61.

Повторення матеріалу про числівник. Виконання вправ.



Займенник

62.

Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті



63.

Особові займенники



64.

Відмінювання особових займенників 1 та 2 особи однини і множини



65.

Відмінювання особових займенників 3 особи однини і множини



66.

Розвиток мовлення. Створюю навчальний переказ з елементами міркування



67.

Відмінювання особових займенників 1 , 2, 3 особи однини і множини. Тренувальні вправи



68.

Вживання займенників із прийменниками



69.

Вживання займенників у власному мовленні



70.

Розвиток мовлення. Створюю текст- розповідь за ілюстраціями і опорними словами



71.

Повторення вивченого про займенник.



72.

Діагностична робота. Диктант



Дієслово

73.

Дієслово як частина мови. Повторення вивченого про дієслово. Неозначена форма дієслова.



74.

Дієслова – синоніми, дієслова антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме і переносне значення дієслів



75.

Змінювання дієслів за числами



76.

Змінювання дієслів за часами.



77.

Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами ( в однині)



78.

Розвиток мовлення. Створюю докладний навчальний переказ тексту використовуючи сюжетні малюнки, слова та словосполучення



79.

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами



80.

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами



81.

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в однині



82.

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в множині



83.

Повторення матеріалу про дієслово. Виконання вправ



84.

Розвиток мовлення. Створюю навчальний переказ з елементами міркування про прочитаний текст, використовуючи серію малюнків



85.

Побудова речень з дієсловами теперішнього і майбутнього часу



86.

Дієслова на –ся. Діагностична робота. Списування



87.

Дієслова на –ся. Повторення вивченого про дієслово



88.

Діагностична робота. Мовна тема



Прислівник

89.

Прислівник як частина мови. Розвиток мовлення. Створюю текст розповідь з елементами міркування, використовуючи серію малюнків



90.

Прислівники, протилежні за значеннями



91.

Прислівники, близькі за значеннями



92.

Поширення речень прислівниками.



93

Розвиток мовлення .Створюю афішу



94.

Узагальнення знань про прислівник. Перевірна робота



Речення

95.

Закріплення та узагальнення знань про речення. Види речень за метою висловлювання



96.

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.



97.

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.



98.

Звязок слів у реченнях. Поширення речень словами і словосполученнями



99.

Однорідні члени речення. Головні і другорядні члени речення.



100

Розвиток мовлення Створюю листівку до Дня Матері



101.

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання



102.

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання



103.

Побудова речень різних за структурою і метою висловлювання. Узагальнення з теми « Речення»



104.

Діагностична робота. Диктант



Текст

105.

Текст та його ознаки. Заголовок. Повторення вивченого



106.

Поділ тексту на частини. План тексту.



107.

Засоби звязку речень у тексті



108.

Текст – розповідь. Художній і науково- популярний тексти описи. Тема і мета



109.

Текст – міркування: твердження, докази, висновки. Тема і мета



110.

Текст -есе



111.

Художній, науково- популярний та діловий тексти. Складання текстів різних типів



112.

Діагностична робота за темою «Текст»



113.

Підсумкова робота. ДПА



Повторення матеріалу

114.

Повторення вивченого про будову слова




115.

Повторення вивченого про будову слова




116.

Повторення вивченого про частини мови



117.

Повторення вивченого про частини мови



118.

Резервний урок



119.

Резервний урок



120.

Підсумковий урок за рік









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.