Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування з предмету " Природознавчтва"

Природознавство

Для кого: 3 Клас

21.06.2020

250

1

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі календарно- тематичне планування з " Природознавчтва" для третього класу, лише за другий семестр. За підручником І. Грушинської ( дві години на тиждень). Орієнтовно вказаня сторінки для опрацювання на уроці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природознавство

33

Як « упізнати» рослини? Рослини живі організми.Рослини - живі організми. (с. 80-84)

34

Квіткові рослини.Однорічні та багаторічні рослини. Практична робота:розпізнавання квіткових рослин за наочністю. (с. 85-87)

35

Які рослини називаються хвойними? (с. 88-89)

36

Як з`явилися культурні рослини? (с. 90-91)

37

Умови, необхідні рослинам для життя. (с. 92-94)

38

Пристосування рослин до різних природних умов. (с. 95-96)

39

Як розмножуються рослин? Значення рослин у природі для людини. (с. 97-98)

40

Урок - екскурсія.Культурні рослини, визначення способів розмноження рослин.

41

Перевір свої досягнення. Контрольна робота.

42

Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин. (с. 99-100)

43

Яка група тварин найчисленніша на Землі?Комахи. (с. 101-103)

44

Як риби пристосувалися до життя у водоймах? (с. 104-106)

45

Які тварини першими заселили суходіл?Земноводні та плазуни. (с. 107-109)

46

Які птахи підкорили повітряний простір?Способи живлення птахів. (с. 109-111)

47

Піклування птахів про своє потомство. (с. 112-113)

48

Звірі.Пристосування звірів до життя в різних умовах. (с. 114-116)

49

Як звірі піклуються про своє потомство? Розмноження звірів (с. 117-118)

50

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?. (с. 119-121)

51

У чому загадковість світу грибів? Гриби - живі організми.Будова грибів. (с. 122-123)

52

Яке значення мають гриби у природі та житті людей?(с. 124-125)

53

Бактерії. Значення бактерій для природи. Віруси. (с. 126-127)

54

Ланцюги живлення. Практична робота: складання ланцюгів живлення. (с. 128-129)

55

Як охороняти зникаючі рослини? Червона книга України.Як охороняти зникаючих тварин?(с. 132-134)

56

Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади.

57

Навчальний проект: «Заповідні тереторії рідного краю»

58

Екскурсія. Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю. (с. 139)

59

Узагальнення знань за темою «Рослини, тварини і середовища їх існування». Контрольна робота. (с. 140-141)

60

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення в житті людини. (с. 142-146 )

61

Для чого потрібні склет і м`язи? Опорно – рухова система. (с. 147-148)

62

З чого складається травяна система? (с. 149-151)

63

Що корисно їсти? Правила корисного харчування. Практична робота: аналіз запропонованого раціону харчування. ( с. 152- 154)

64

Що потрібно для дихання? Дихальна система. Запобігання захворювань оранів дихання. (с. 155-156)

65

Яке значення має кровообіг?Кровоносна система. (с. 157-159)

66

Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри. (с. 160-162)

67

Про що повідомляють органи чуття? (с. 163-164)

68

Попередження захворювань. Здоровий спосіб життя.. (с. 165-167)

69

Узагальнення знань за темою «Людина та її організм». (с. 168-169) Контрольна робота

70

Як досліджувати природу влітку. (с. 170-171) Підсумковий урок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.