Календарно-тематичне планування з предмету "Я у світі" для 4 класу

Я у світі

Для кого: 4 Клас

01.02.2020

829

73

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з предмету "Я у світі" для 4 класу шкіл з українською мовою викладання на 2019-2020 навчальний рік за підручником " Я у світі: підручн. для 4 класу загальноосвіт. навч.закл. / О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова. – Х.: Вид-во «Ранок», 2015."
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я у світі (1 год в тиждень)

Підручник : Я у світі: підручн. для 4 класу загальноосвіт. навч.закл. / О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова. – Х.: Вид-во «Ранок», 2015.

з/п

Дата

Тема уроку

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Примітки

І семестр

Я – Людина

1

04.09

Я – неповторна людина.

(§1, с. 3-6)

Учень/учениця:

має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер), неприпустимість заподіяння будь - якої шкоди собі й іншим;

розповідає про свої інтереси, хобі;

пояснює, чому всі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах;

розуміє значення знань, освіти, працелюбства в житті людини, в досягненні життєвих успіхів;

планує свою діяльність для досягнення конкретної мети;

наводить приклади досягнень відомих людей;

презентує власні успіхи та успіхи людей, з яких бере приклад.

2

11.09

Життя людини — найвища цінність.

(§2, с. 7-10)

Практична робота: обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України.

3

18.09

Людське «Я». Особистісний розвиток людини упродовж життя.

(§3, с. 11-15)

4

25.09

Справжня особистість.

(§4, с. 16-20)

5

02.10

Навчальний проект (індивідуальний): «Постаті, що подолали життєві труднощі» (за вибором учнів).

6

09.10

Можливості людини.

Досягнення успіху. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?

(§5-6, с. 21-28)

Практична робота: плануємо пізнавальну діяльність.

7

16.10

Наполегливість — важлива риса характеру людини. Планування самонавчання, взаємонавчання.

(§7, с. 29-32)

8

23.10

Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня):

«Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення».

Я та інші

9

06.11

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід.

(§8, с. 33-36)

Учень/учениця:

пояснює, чому права та обов’язки батьків і дітей є взаємними;

дбає про збереження майна та ощадливе використання сімейного бюджету;

дбає про збереження природних об’єктів, цілісність майна та ощадливе використання ресурсів школи, місцевої громади, до яких він/вона належить;

має уявлення про культуру взаємин людей в сім’ї, школі, на вулиці;

ініціює, підтримує і завершує розмову, дотримуючись етикетних норм спілкування;

виявляє інтерес до діяльності засобів масової інформації; розуміє її значення у житті людей;

уміє тримати дистанцію, відчувати межу бажаної-небажаної поведінки;

бере участь в дискусії: вислуховує, погоджується, відстоює власну точку зору, домовляється;

моделює спосіб поведінки у відповідності до конкретної ситуації.

10

13.11

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний):

Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити).

11

20.11

Культура поведінки.

Вчимося бути культурними у спілкуванні, мовленні, зовнішності.

(§§9-10, с.37-46)

Правила поведінки в гостях. Правила гостинності.

(§11, с.47-51)

За 25.12

12

27.11

Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?

(§§12-14, с. 52-63)

13

04.12

Засоби масової інформації мого міста.

Практична робота : написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті.

14

11.12

Соціальна акція «Допоможемо Святому Миколаю завітати в кожну домівку»

15

18.12

Практична робота: складання правил ведення дискусії.

Дискусія (на вибір вчителя):«Чим відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може неправда бути рятівною?», «Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано».

Я у світі (1 год в тиждень)

Підручник : Я у світі: підручн. для 4 класу загальноосвіт. навч.закл. / О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова. – Х.: Вид-во «Ранок», 2015.

з/п

Дата

Тема уроку

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Примітки

ІІ семестр

Я - українець

16

22.01

Бесіда з Конституції України «Я – громадянин незалежної демократичної держави».

Україна – незалежна, демократична, правова держава. Права громадян України.

(§15, с. 64-68)

Учень/учениця:

усвідомлює призначення Конституції України та українського законодавства;

усвідомлює себе громадянином України;

орієнтується у своїх правах і обов’язках;

аргументує значення дотримання правил співжиття в суспільстві, невідворотність відповідальності за порушення законів, прав інших людей;

дбає про пам’ятки природи, історії та культури України;

знає про можливі правопорушення серед дітей, наводить приклади;

застосовує знання про свої права у конкретних життєвих ситуаціях.

17

29.01

Бесіда з Конституції України «Конституція України – основний закон держави».

Обов’язки громадян України.

(§16, с. 69-71)

18

05.02

Бесіда з Конституції України «Державні символи України».

Національні та державні символи України.

Конституція України (ст.10, ст. 20, ст. 67).

(§17, с. 72-75)

19

12.02

Практична робота: створення фото колажу на тему (на вибір): «Державні символи у моєму житті»,

«Хліб і сіль - символи української гостинності»,

«Свята нашої держави».

20

19.02

Люди навколо мене. Я і природа. Я і довкілля.

Турбота кожного про оточення, про довкілля.

(§§18-19, с. 76-84)

21

26.02

Історична та культурна спадщина українського народу.

(§20, с. 85-89)

22

04.03

Відповідальність за правопорушення. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.

(§21, с. 90-92)

23

11.03

Подорож Містом Майстрів.

Моделювання різних соціальних ролей.

(с. 93-99)

24

18.03

Навчальний проект (за вибором учнів):

«Я пізнаю Україну»,

«Сім чудес України»,

«Визначні місця мого краю».

Я – європеєць

25

01.04

Планета Земля — наш спільний дім. Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

(§24, с. 100-102)

 Учень/учениця:

має уявлення про різноманітність країн світу, про місце України на карті світу;

розпізнає символіку Європейського Союзу;

розповідає про окремі досягнення українців в різних галузях (у науці, культурі, спорті тощо);

має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів;

бере участь у суспільно корисній діяльності.

26

08.04

Різноманітність культур і звичаїв народів.

(§25, с. 103-106)

27

15.04

Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі.

(§26, с. 107-110)

28

22.04

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

Навчальний проект: «Подорожуємо країнами Євросоюзу».

(§§27-29, с. 111-116)

29

29.04

Навчальний проект: «Подорожуємо країнами світу».

(§§30-31, с. 117-120)

30

06.05

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

Охороняємо природу, природні багатства та культуру різних народів.

(§§32-34, с. 121-131)

31

13.05

Навчальний проект (за вибором учнів):

«Українці, яких знає світ»,

«Знані в усьому світі українські вироби».

(§35, с. 132-135)

32

20.05

Практична робота: складання листа до ровесника-іноземця про свою країну.

33

27.05

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.