Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарно – тематичне планування з Основ здоров'я 5 – й клас 2021-2022 н.р.

Основи здоров'я

Для кого: 5 Клас

12.09.2021

920

76

0

Опис документу:

Календарно – тематичне планування 5 – й клас

(Усього 35 годин, 1 год на тиждень, із них 4 год - резервних)

Розроблено на основі підручника

5 клас - Основи здоров'я І. Д. Бех, Т.В. Воронцова, Алатон, 2018

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно – тематичне планування 5 – й клас

(Усього 35 годин, 1 год на тиждень, із них 4 год - резервних)

Розроблено на основі підручника

5 клас - Основи здоров'я І. Д. Бех, Т.В. Воронцова, Алатон, 2018


з/п

Тема уроку

К- сть

год

Дата

Примітка

А

Б

Розділ І. Здоров’я людини

1

Здоровий спосіб життя.

Практична робота №1: «Моделювання поведінки у разі погіршення самопочуття».

Практична робота №2: «Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла».

ВЖР Вступний тренінг.

1




2

Принципи безпеки життєдіяльності.

Практична робота №3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію»

1




3

Безпека на дорозі.

Ти – пішохід. Види пішохідних переходів.

Дорожня розмітка. Перехід багато смугової дороги.

Практична робота №4: «Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості».

Практична робота №5: «Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги».

Практична робота №6: «Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці».

1

 



4

Зупинка – місце підвищенної небезпеки.

Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира.

Практичні роботи №7: «Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті».

1

 



5

Ти – пасажир громадського транспорту.

Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.

Практичні роботи №8,9: «Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті».

1

 



Розділ ІІ. Психічна і духовна складові здоров’я

6

Уміння вчитися. Раціональний розподіл часу.

Розпорядок дня школяра.

Облаштування робочого місця.

1




7

Умови успішного навчання. Розвиток здібностей.

Створення мотивації до навчання.

Практична робота №10: «Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя.

Мій розпорядок дня.

1

 



8

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.

Прийоми для кращого запам'ятовування.

Підготовка до контрольної роботи.

Практична робота №11,12: «Відпрацювання навичок успішного навчання у класі»,

«Відпрацювання навичок ефективного самонавчання (бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання)».

1

 



9

Повага до себе та інших. Ти - особливий.Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага й толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

Практична робота №13: «Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей»

ВЖР Тренінг №2 «Ми - особливі».

1

 



10

Почуття та емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття.

Практична робота №14: «Відпрацювання навичок  висловлювання  почуттів».

ВЖР Тренінг 3 «Про почуття і співчуття».

Тематична атестація по розділам 1, 2.

1

 



Розділ ІІІ. Фізична складова здоров’я.

11

Рухова активність. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом.

Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

Практична робота № 15, 16: «Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах»,

«Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід».

1

 



12

Принципи і методи загартовування.

1

 



13

Профілактика порушень постави і гостроти зору.

Практична робота №17, 18: «Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей», «Розрахунок максимальної маси  портфеля».

1

 



14

Контрольна робота за І семестр

1

 



15

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.

1

 



16

Вплив телебачення і комп'ютера на здоров'я.

Практична робота №19: «Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером».

1




Розділ ІV. Соціальна складова здоров’я.

Тема 1. Соціальний добробут

17

Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина.

Практична робота №20: «Права та обов’язки дитини (створення пам’ятки)».

1

 



18

Спілкування і здоров'я. Ефективне спілкування.

Практична робота №21: «Відпрацювання навичок ефективного спілкування». 

ВЖР Тренінг 4 «Що сприяє порозумінню між людьми».

1

 



19

Вплив поведінки на здоров'я. Переваги упевненої поведінки.

ВЖР Тренінг 5 «Упевнена поведінка».

1

 



20

Спілкування з дорослими. Повага до батьків і вчителів. Взаємодопомога членів родини.

Практична робота №22: «Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих».

ВЖР Тренінг 6 «Спілкування з дорослими».

1

 



21

Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями й дівчатами.

ВЖР Тренінг 7 «Спілкування з однолітками».

1

 



22

Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

ВЖР Тренінг 2 «Ти - особливий».

1

 



23

Безпека спілкування в інтернеті.

Практична робота № 23: «Безпека спілкування в інтернеті».

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

1

 



24

Практична робота № 24: «Аналіз витрат сім’ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини».

Тематична атестація по темі: «Соціальний добробут».

1

 





Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі.

25

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж.

1

 



26

Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

Практична робота № 25: «Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів».

1

 



27

Дитина у автономній ситуації. Безпека в побуті.

Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

Практична робота №26, 27: «Моделювання безпечної поведінки із людьми», «Обстеження безпеки своєї оселі».

1

 



28

Тематична атестація по вивченому матеріалу теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі». Повторення вивченого.

1

 



29

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

Практична робота №28, 29: «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей», «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях».

1

 



30

Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини. Способи збереження природного середовища.

Практична робота №30: «Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок».

1

 



31

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення.

Практична робота №31: «Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення».

1

 



32

Підручні рятувальні заходи.

Практична робота №32: «Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів».

1

 



33

Контрольна робота за ІІ семестр


1




34

Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах.

Дії у небезпечних ситуаціях на воді.

Практична робота №33: «Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі».

1

 



35

Узагальнюючий урок за рік.

1

 





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.