Календарно-тематичне планування з німецької мови у 11 класі за підручником С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова»

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 11 класі за підручником С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» Deutsch. рівень стандарту. 11 клас, Харків видавництво «Ранок» (І семестр.та ІІсеместр.) розрахований на 2,5 год.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 11 класі за підручником

С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» 11 клас,Харків «Ранок» (Іс.)

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

І

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

ІІ

8.

9.

10.

11.

12.

Сім`я та друзі.

Я про себе.


Батьки та діти.

Друзі та знайомі.

Справжні друзі.

Конфлікти у класі.

Знаходити нових друзів.

Повторення .Проєкти.

Шкільне життя.

У школі.

Незабаром іспити.

Плани на майбутнє.

Навчання чи вивчення ремесла

_-_-_-_-_-_-_-_-

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики.

Лексика для розуміння тексту.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики.

Підрядні речення часу.

Підрядне речення умови.

Підрядне наслідкове речення.

Представляти себе

Дати пораду своїм друзям.

Розповідати про своїх друзів.

Написати листа про дружбу

Описувати картинки за зразком.

Написати листа по темі.

Надавати коротку інформацію.

Написати свої дії за зразком.

Написати повідомлення про плани на майбутнє.

Розповідати за діаграмою.

Розуміти прочитане.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Уміння вчитися впродовж життя

Спілкуватися іноземною мовою.

Спілкуватися іноземною мовою

Ст.8 впр.8

Ст.11.впр.8

Ст.13 впр.7

Ст.15 впр.6

Ст.17 врп.7

Ст.19.впр.7

Ст.22.

Ст.24 впр.6

Ст.27впр.8

Ст.31впр.8

Ст.33 впр.6

Ст.34 впр.8

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

13.

14.

ІІІ

15.

16.

17.

18.

19.

20.

IV.

21

22.

23.

24.

Програма підтримки для молоді.

Повторення. Проєктні роботи.

Молодь

Молодь та мода.

Молодь та її вподобання.

Спілкування молоді у інтернет мережах.

Молодь за здоровий спосіб життя.

Молодь працює..

Повторення .Проєкти.

Харчування.

Надання переваги у їжі.

Святкові страви.

Здорове харчування.

Здорове харчування.

Лексика до теми.

« Мої плани на майбутнє.»

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

«Стиль життя сучасної молоді вУкраїні»

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Підрядні речення часу.

Інфінітив з um….zu

Модальні дієслова.

Представляти себе, писати автобіографію.

Ділитися з однолітками про плани на майбутнє

Передавати зміст прочитаного.

Написати про свої інтереси.

Писати повідомлення в соц.мережах.

Описувати картинки.

Знаходити потрібну інформацію.

Працювати у команді.

.

Написати рецепт улюбленої страви.

Написати коментар до прочитаної інформаці

Розуміти прочитане.

Написати повідомлення.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ст.37 впр.8

Ст39.

Ст.43впр.8

Ст.45 впр.5

Ст.47 врп.7

Ст.50.впр.8

Ст.53 впр.6

Ст.55

Ст.59 впр.7

Ст.61впр.7

Ст.62 впр.3

Ст.63 впр.6

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

25.

26.

V

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

Ми йдемо кудись поїсти.

Повторення.

Проєкти.

Природа та довкілля.

Наша природа.

Природа та погода.

Відновлювальна енергія.

Екологічний туризм.

Екологічний туризм у Німеччині.

Екологічний туризм в Україні.

Повторення.

Проєкти.

Контороль аудіювання.

Контроль читання.

Контроль письма.

Контроль говоріння.

Лексика до теми.

«Моя улюблена страва.»

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми

«Збережемо навколишнє середовище»

Умовний спосіб

Підрядні речення з wenn

Підрядні реченн умови.

Складати діалоги.

Ділитися з однолітками інформацією.

Описувати ландшафти

Описувати погоду..

Коментувати графіки.

Знаходити потрібну інформацію.

Передавати зміст прочитаного.

Знаходити потрібну інформацію

.

Ділитися досвідом зі своїми однолітками.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

.

Ст.66 впр.7

Ст.67-68.

Ст.71впр.7

Ст.74 впр.6

Ст.77 врп.8

Ст.78.впр.3

Ст.79.впр.5

Ст.82.впр.8

Ст.84

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 11 класі за підручником

С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» 11 клас,Харків «Ранок» (ІІс.)

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові комп оненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

V

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

Мистецтво.

Жанри мистецтва.

Жанри мистецтва.

Епохи мистецтва.

Про що розповідає мені ця картина.

Графіті – тату на стінах.

Роль мистецтва.

Театр, телебачення чи кіно?

Телебачення та кіно проти інтернету.

Мій улюблений фільм.

Фестивалі.

Підсумковий урок.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики.

Лексика для розуміння тексту.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики.

Пасивний стан.

Підрядне допустове речення.

Підрядне наслідкове речення.

Умовні речення.

Описувати жанри мистецтва.

Вживати речення у пасивному стані.

Описати улюблений стиль живопису.

Написати листа по темі.

Написати коментар до повідомлення.

Написати повідомлення в Інтернет-форумі.

Написати коментар до статистики.

Аргументувати свою думку.

Описувати улюблений фільм за зразком.

Написати повідомлення.

Написати повідомлення по темі.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Уміння вчитися впродовж життя

Спілкуватися іноземною мовою.

Ст.87 впр.4

Ст.88.впр.8

Ст.91 впр.7

Ст.93 впр.6

Ст.95 врп.5

Ст.97.впр.7

Ст.99впр.6.

Ст.101 впр.7

Ст.103впр.6

Ст.105впр.5

Ст.106 впр.4

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

VI.

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

60.

VII

61.

62.

Наука та прогрес

Німецькі винаходи.

Німецькі винаходи.

Історія авто.

Як працює комп`ютор.

Мобільний кінцевий пристрій.

Німецька молодь досліджує.

Українська молодь досліджує

Смарт пристрої та люди.

Прогрес та його наслідки.

Підсумковий урок.

Робота та професії.

Престижні професії.

Омріяні професії.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики.

Підрядні наслідкові речення

Три форми дієслова.

Утворювати підрядні наслідкові речення.

Передавати зміст за допомогою короткої інформації.

Передавати зміст прочитаного.

Описувати свої дії.

Розуміти прочитане.

Написати лист відповідь.

Написати повідомлення по темі.

Писати про переваги та недоліки.

Розуміти прочитане.

Написати повідомлення.

Написати коментар.

Розуміти прочитане

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ст.111 впр.4

Ст112впр.7.

Ст.115впр.7

Ст.117 впр.8

Ст.119 врп.7

Ст.122.впр.6

Ст.124 впр.5

Ст.127впр.7

Ст.130 впр.7

Ст.131

Ст.137 впр.8

Ст.140впр.5

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

63.

64.

65.

66.

67.

68.

69.

VIII

70.

71.

72.

73.

74.

75.

76.

Омріяні професії.

Професії з майбутнім.

Професії з майбутнім.

Вибір професії.

Пошук роботи.

Пошук роботи.

Підсумковий урок.

Наші країни та світ.

Україна, як держава.

Україна,як держава.

Міжнародні організації.

Міжнародні організації.

Україна у світі.

Події,що роблять історію.

Відомі українські особистості.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Прийменники, що керуються Дав.від

Дати.

Написати повідомлення.

Ділитися з однолітками інформацією,

Передавати зміст прочитаного.

Написати про свої інтереси.

Писати автобіографію

Писати повідомлення в соц.мережах.

Вести діалог по темі.

Розповідати, використовуючи подану інформацію.

Написати листа.

Знаходити потрібну інформацію.

Працювати у команді.

Розуміти прочитане.

.

Передавати короткий зміст прочитаного.

Написати коментар до прочитаної інформаці

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Спілкуватися іноземною мовою.

Уміння вчитися впродовж життя.

Ст.141 впр.7

Ст143впр.2

Ст.144впр.5

Ст.147 впр.5

Ст.149 врп.3

Ст.151.впр.5

Ст.153 впр.5

Ст.156 впр.2

Ст.158 впр.7

Ст.161впр5

С.161 впр.8

Ст.163 впр.6

Ст.165впр.6

Ст.166впр3

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

77.

78.

79.

80.

81.

82.

83.

84.

85.

Відомі німецькі особистості.

Підсумковий урок.

Контроль письма.

Контроль аудіювання.

Контроль читання.

Контроль говоріння.

Повторення.

Повторення.

Повторення.

Лексика до теми.

Повторення лексики до теми.

.

Виконання лексико-граматичних вправ.

Підрядні речення часу.

Передати зміст прочитаного.

Писати повідомлення в соц.мережах.

Знаходити потрібну інформацію.

Написати коментар до прочитаної інформаці

Написати повідомлення.

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкуватися іноземною мовою.

Ініціативність і підприємливість.

Ст.168 впр.6

Ст169 впр.3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00