Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 10 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Г. В. ГОГОЛЄВОЇ
(3 години на тиждень)
№ | Дата | Підтема | Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Мовлення | Письмо | Домашнє завдання |
Тема 4: Засоби масової інформації | ||||||||||
46 | Преса | Впр.1 (с. 72) | die Rubrik (-en), die Schlagzeile (-n), die Auflage (-n), die Wirtschaft (-en), die Wissenschaft (-en), | Впр.4а (с. 73) | Впр.3в (с. 72), 4в (с. 74), 5, 6 (с. 74) | Впр.4а (с. 73), 5 (с. 74); РЗ, впр.3 (с. 57) | Впр.7 (с. 74) | |||
47 | Що нового в газеті | Впр.1 (с. 75) | die Überschrift (-en), das Tattoo (-s), der Spot (-s) | Впр.2, 3 (с. 75); РЗ, впр.3 (с. 58) | Впр.4 (с. 77); РЗ, впр.4 (с. 58) | Впр.5 (с. 77); РЗ, впр.5 (с. 59) | РЗ, впр.4, 5 (с. 57) | |||
48 | Сучасні засоби комунікації | Впр.1 (с. 78) | Finalsätze mit der Konjunktion «damit», Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv» | das Gerät (-e), das Medium (Medien), die Platte (-n), der Plattenspieler (-), der Drucker (-), | Впр.6 (с. 80) | Впр.6 (с. 77) | ||||
49 | Що по телебаченню | Впр.1 (с. 81) | Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv» | der Moderator (-en), die Fernsehsendung (-en), die Sportübertragung (-en), der Kanal (-"-e), sich unterhalten* (h) | Впр.3 (с. 82) | Впр.4 (с. 83) | Впр.5 (с. 83) | Впр.5 (с. 83) | РЗ, впр.5 (с. 59) | |
50 | Телепрограма | Впр.1 (с. 84) | der Erfinder (-), der Rechner (-), | Впр.3, 4 (с. 85); РЗ, | Впр.5 (с. 86) | Впр.7 (с. 80) | ||||
51 | Що я дивлюся по телевізору | Впр.1 (с. 87) | die Berechnung (-en), der Bildschirm (-e), | Впр.4 (с. 87), 5 (с. 88) | Впр.3 (с. 87), 6 (с. 88) | Впр.6 (с. 88); | РЗ, впр.3,4 (с. 61) | |||
52 | Розвиток навичок мовлення | die Taste (-n), die Tastatur (-en), der Stick (-s)/die Flash- Karte (-n), | Впр.2 (с. 63), 3, 4 (с. 64) | РЗ, впр.3, 4 (с. 65) | ||||||
53 | Скільки років комп’ютеру | multiplizieren (h), dividieren (h), gelten* als (Nom.), bestätigen (h) | Впр.6 (с. 83); | |||||||
54 | Комп’ютер в нашому житті | das Blog (-s), das Internet-Forum (-Foren), online, chatten, | РЗ, впр.3 (с. 62) | |||||||
55 | Інтернет - друг чи ворог | herunterladen* (h), abrufen* (h), | Впр.6 (с. 86) | |||||||
56 | Узагальнення вивченого матеріалу | Впр.7 (с. 88) |
№ | Дата | Підтема | Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Мовлення | Письмо | Домашнє завдання |
Тема 5: Музика | ||||||||||
57 | Музичні інструменти та музиканти | Впр. 2 (с. 91) | Lokalpräpositionen und -adverbien (Wiederholung) | das Schlagzeug, der Kontrabass (-"-e), das Keyboard (-s), | Впр.4 (с. 93); РЗ, впр.3 (с. 69), 4 (с. 70) | Впр.3в (с. 92) | Впр.6 (с. 94) | Впр.7 (с. 94); | ||
58 | Відомі німецькомовні композитори | Впр.1 (с. 95) | die Trompete (-n), die Trommel (-n), das Horn (-"-er), die Violine (-n), das Violoncello (-celli), | Впр.3 (с. 96) | РЗ, впр.2 (с. 71) | Впр.4 (с. 97) | Вир. 3 (с. 96); РЗ, впр.3 (с. 71) | РЗ, впр.5 (с. 70) | ||
59 | Життя та творчий шлях Людвіх ван Бетховен | Впр.1 (с. 101) | Die Steigerungsstufen der Adjektive und der Adverbien (Wiederholung) | das Saxophon (-e), der Flügel (-), die Flöte (-n), das Akkordeon (-s), | Впр.5 (с. 102) | Впр.2 (с. 101) | Впр.6 (с. 103) | Впр.6 (с. 103); РЗ, впр.3 (с. 74) | Впр.5 (с. 100); | |
60 | Життя та творчий шлях Во́льфганг Амаде́й Мо́царт | das Orchester (-), die Band (-s), der Dirigent (-en) | Впр.4 (с. 105) | Впр.2 (с. 104); РЗ, впр.2 (с. 75) | Впр.3 (с. 104), 5 (с. 106) | РЗ, впр.3 (с. 76) | РЗ, впр.4 (с. 72) | |||
61 | Життя та творчий шлях Иога́нн Себастья́н Бах | die Oper (-n), die Operette (-n), die Sonate (-n), der Walzer (-), | Впр.7 (с. 103); | |||||||
62 | Стилі музики | die Uraufführung (-en), die Premiere (-n), | РЗ, впр.4 (с. 74) | |||||||
63 | Сучасні німецькі співаки та групи | die Orgel (-n), schaffen* (h), das Schaffen | Впр.6 (с. 106); | |||||||
64 | Музика в моєму житті | der Rock'n'Roll, die Pop-Musik, der Rap, der Hip-Hop, der Hardrock | Впр.5 (с. 108) | Впр.4 (с. 107) | Впр.4 (с. 107) | РЗ, впр.4 (с. 76) | ||||
65 | Мій улюблений співак чи група | der Sänger (-), der Interpret (-en), das Album (Alben), gelten* (h), der Refrain (-s) | Впр.6 (с. 108); | |||||||
66 | Узагальнення вивченого матеріалу | РЗ, впр.4 (с. 78) |
№ | Дата | Підтема | Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Мовлення | Письмо | Домашнє завдання |
Тема 6: Німеччина країна і люди | ||||||||||
67 | Подорож до Німеччини | Впр.1 (с. 112) | Kausalsätze mit der Konjunktion «weil» (Wiederholung) | die Metropole (-n), die Schwebebahn (-en), | Впр.4 (с. 112); РЗ, впр.4а (с. 82) | РЗ, впр.2 (с. 81) | Впр.5 (с. 113) | РЗ, впр.5 (с. 82) | Впр.6 (с. 113); | |
68 | Географічне положення | Впр.1 (с. 114) | Впр.3 (с. 115); РЗ, впр.3 (с. 84) | Впр.5 (с. 116) | РЗ, впр.4в (с. 82) | |||||
69 | Політичний устрій Німеччини | Впр.1 (с. 117), 3 (с. 118) | P3, Bnp.1 (c. 93) | her stellen (h), stammen (h) aus (Dat.) | Впр.3, 4 (с. 118) | Впр.4, 5 (с. 118); РЗ, впр.4 (с. 86) | Впр. 4 (с. 118); РЗ, впр. 3 (с. 85) | Впр.6 (с. 116); | ||
70 | Столиця Німеччини Берлін | Relativsätze (Wiederholung) | РЗ, впр.4 (с. 84) | |||||||
71 | Німецькі ландшафти | großartig, sich lohnen (h), an ziehen* (h), | Впр.6 (с. 118); | |||||||
72 | Німецькі федеративні землі | Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv» (Wiederholung) | РЗ, впр.5 (с. 87) | |||||||
73 | Клімат Німеччини | das Wahrzeichen (-), das Bauwerk (-e) | Впр.7 (с. 121); | |||||||
74 | Німецькі міста | Впр.1 (с. 119) | Впр.6 (с. 121) | РЗ, впр.4 (с. 89) | ||||||
75 | Визначні місцевості Німеччини | Впр.1 (с. 122) | das Gebiet (-e), die Tätigkeit (-en), tätig sein | Впр.3 (с. 123) | Впр.4 (с. 124) | Впр.5 (с. 124), 7 (с. 125); РЗ, впр.3 (с. 90), 4а (с. 91) | РЗ, впр.4а (с. 91) | Впр.6 (с. 124); | ||
76 | Свята та звичаї Німеччини | Впр.1 (с. 126) | Впр.4 (с. 126) | РЗ, впр.4 (с. 94) | Впр.4в, 5, 6 (с. 128) | РЗ, впр.6 (с. 94) | РЗ, впр.4в (с. 92) | |||
77 | Відомі німці | Впр.1 (с. 129) | das Verhalten, j-n (Akk.) duzen, j -n (Akk.) siezen, | Впр.3 (с. 130); РЗ, впр.2 (с. 95), 3, 4 (с. 95—96) | Впр.4 (с. 130) | Впр.5 (с. 131) | Впр.7 (с. 128); | |||
78 | Культура в Німеччині | Впр.1а (с. 133) | j-n (Akk.) begrüßen, j-n (Akk.) unterbrechen, | Впр.3 (с. 134), 4 (с. 134); | Впр.1в, 1с (с. 133), 5, 6 (с. 135) | РЗ, впр.5 (с. 94) | ||||
79 | Культура в комунікації | j-m (Dat.) Hände schütteln, | Впр.5 (с. 131) | |||||||
80 | Відносини між Україною та Німеччиною | die Begrüßungsformel (-n) | РЗ, впр.2 (с. 97), 3 (с. 98) | Впр.7 (с. 135); | ||||||
81 | Узагальнення вивчення матеріалу | РЗ, впр.4 (с. 98) |
№ | Дата | Підтема | Фонетичний матеріал | Граматичний матеріал | Лексичний матеріал | Читання | Аудіювання | Мовлення | Письмо | Домашнє завдання |
Тема 7: Україна країна і люди | ||||||||||
82 | Україна моя Батьківщина | Впр.1 (с. 141); РЗ, впр.2 (с. 102) | Geographische Eigennamen (Wiederholung) Die Steigerungsstufen der Adjektive und der Adverbien (Wiederholung) | überwiegend, flach, gebirgig, das Staatsoberhaupt (-"-er), die Unabhängigkeit, | Впр.4 (с. 142) | Впр.5 (с. 143) | Впр.3 (с. 141), 6 (с. 143) | Впр.6 (с. 143) | Впр.7 (с. 143); | |
83 | Географічне положення України | Впр.1 (с. 144); РЗ, впр.1 (с. 104) | die Küste (-n), in (Akk.) münden, sich j-m/etw. (Dat.) an \ schließen* (h), sich erstrecken (h) | Впр.3 (с. 145), 4 (с. 145); РЗ, впр.3 (с. 104) | Впр.5 (с. 145) | РЗ, впр.4 (с. 103) | ||||
84 | Політичний устрій країни | Впр.1 (с. 147) | das Symbol (-e), das Wappen (-), | Впр.4 (с. 148) | Впр.4 (с. 148), 5 (с. 149); | Впр.6 (с. 145); | ||||
85 | Символи України | Впр.4 (с. 151) | der Dreizack, die Herkunft (-"-e), das Zeichen (-) | Впр.5а (с. 151); РЗ, впр.2 (с. 108) | Впр.3 (с. 150) | Впр.5в, 6 (с. 152) | РЗ, впр.3 (с. 107) | РЗ, впр.2 (с. 106), | ||
86 | Київ столиця України | die Auszeichnung (-en), zu (Dat.) zählen, | РЗ, впр.4 (с. 105) | |||||||
87 | Визначні місця України | sich mit etw. (Dat.) beschäftigen (h), an etw. (Dat.) teilnehmen* (h) | Впр.6в (с. 152); | |||||||
88 | Відомі українці | die Festung (-en), die Burg (-en), | Впр.6 (с. 149); | |||||||
89 | Свята та звичаї українців | das Kulturdenkmal (-"-er), im Laufe, erwähnen (h), | РЗ, впр.3, 4 (с. 109) | РЗ, впр.4 (с. 107) | ||||||
90 | Українські міста | sagenhaft, sehenswert, eindrucksvoll, architektonisch | РЗ, впр.5 (с. 109) | |||||||
91 | Узагальнення вивченого матеріалу | РЗ, впр.3 (с. 111) | ||||||||
92 | Контроль навичок письма | РЗ, впр.5 (с. 112) | ||||||||
93 | Контроль навичок читання | Впр.4 (с. 97) | ||||||||
94 | Контроль навичок аудіювання | Скласти питання до тексту (с. 159) | ||||||||
95 | Контроль навичок говоріння | Описати особистості (с. 154) | ||||||||
96 | Узагальнюючий урок |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»