Календарно - тематичне планування з німецької мови до підручника Сотникової С.І.,Гоголєвої Г.В. для 10 класу(шостий рік навчання)

Опис документу:
Календарно – тематичне планування з німецької мови у 10 класі за підручником «Німецька мова»,С. Сотникова, Г. Гоголева, Харків, видавництво "Ранок" ( ІІ семестр) (шостий рік навчання) 3 год. на тиждень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 10 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Г. В. ГОГОЛЄВОЇ

(3 години на тиждень)

Дата

Підтема

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 4: Засоби масової інформації

46

Преса

Впр.1 (с. 72)

die Rubrik (-en), die Schlagzeile (-n), die Auflage (-n), die Wirtschaft (-en), die Wissenschaft (-en),

Впр.4а (с. 73)

Впр.3в (с. 72), 4в (с. 74), 5, 6 (с. 74)

Впр.4а (с. 73), 5 (с. 74);

РЗ, впр.3 (с. 57)

Впр.7 (с. 74)

47

Що нового в газеті

Впр.1 (с. 75)

die Überschrift (-en), das Tattoo (-s), der Spot (-s)

Впр.2, 3 (с. 75); РЗ, впр.3 (с. 58)

Впр.4 (с. 77); РЗ, впр.4 (с. 58)

Впр.5 (с. 77); РЗ, впр.5 (с. 59)

РЗ, впр.4, 5 (с. 57)

48

Сучасні засоби комунікації

Впр.1 (с. 78)

Finalsätze mit der

Konjunktion

«damit»,

Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv»

das Gerät (-e), das Medium (Medien), die Platte (-n), der Plattenspieler (-), der Drucker (-),

Впр.6 (с. 80)

Впр.6 (с. 77)

49

Що по телебаченню

Впр.1 (с. 81)

Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv»

der Moderator (-en), die Fernsehsendung (-en), die Sportübertragung (-en), der Kanal (-"-e), sich unterhalten* (h)

Впр.3 (с. 82)

Впр.4 (с. 83)

Впр.5 (с. 83)

Впр.5 (с. 83)

РЗ, впр.5 (с. 59)

50

Телепрограма

Впр.1 (с. 84)

der Erfinder (-), der Rechner (-),

Впр.3, 4 (с. 85); РЗ,

Впр.5 (с. 86)

Впр.7 (с. 80)

51

Що я дивлюся по телевізору

Впр.1 (с. 87)

die Berechnung (-en), der Bildschirm (-e),

Впр.4 (с. 87), 5 (с. 88)

Впр.3 (с. 87), 6 (с. 88)

Впр.6 (с. 88);

РЗ, впр.3,4 (с. 61)

52

Розвиток навичок мовлення

die Taste (-n), die Tastatur (-en), der Stick (-s)/die Flash- Karte (-n),

Впр.2 (с. 63), 3, 4 (с. 64)

РЗ, впр.3, 4 (с. 65)

53

Скільки років комп’ютеру

multiplizieren (h), dividieren (h), gelten* als (Nom.), bestätigen (h)

Впр.6 (с. 83);

54

Комп’ютер в нашому житті

das Blog (-s), das Internet-Forum (-Foren), online, chatten,

РЗ, впр.3 (с. 62)

55

Інтернет - друг чи ворог

herunterladen* (h), abrufen* (h),

Впр.6 (с. 86)

56

Узагальнення вивченого матеріалу

Впр.7 (с. 88)

Дата

Підтема

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 5: Музика

57

Музичні інструменти та музиканти

Впр. 2 (с. 91)

Lokalpräpositionen und -adverbien (Wiederholung)

das Schlagzeug, der Kontrabass (-"-e), das Keyboard (-s),

Впр.4 (с. 93); РЗ, впр.3 (с. 69), 4 (с. 70)

Впр.3в (с. 92)

Впр.6 (с. 94)

Впр.7 (с. 94);

58

Відомі німецькомовні композитори

Впр.1 (с. 95)

die Trompete (-n), die Trommel (-n), das Horn (-"-er), die Violine (-n), das Violoncello (-celli),

Впр.3 (с. 96)

РЗ, впр.2 (с. 71)

Впр.4 (с. 97)

Вир. 3 (с. 96); РЗ, впр.3 (с. 71)

РЗ, впр.5 (с. 70)

59

Життя та творчий шлях Людвіх ван Бетховен

Впр.1 (с. 101)

Die

Steigerungsstufen der Adjektive und der Adverbien (Wiederholung)

das Saxophon (-e), der Flügel (-), die Flöte (-n), das Akkordeon (-s),

Впр.5 (с. 102)

Впр.2 (с. 101)

Впр.6 (с. 103)

Впр.6 (с. 103); РЗ, впр.3 (с. 74)

Впр.5 (с. 100);

60

Життя та творчий шлях Во́льфганг Амаде́й Мо́царт

das Orchester (-), die Band (-s), der Dirigent (-en)

Впр.4 (с. 105)

Впр.2 (с. 104); РЗ, впр.2 (с. 75)

Впр.3 (с. 104), 5 (с. 106)

РЗ, впр.3 (с. 76)

РЗ, впр.4 (с. 72)

61

Життя та творчий шлях Иога́нн Себастья́н Бах

die Oper (-n), die Operette (-n), die Sonate (-n), der Walzer (-),

Впр.7 (с. 103);

62

Стилі музики

die Uraufführung (-en), die Premiere (-n),

РЗ, впр.4 (с. 74)

63

Сучасні німецькі співаки та групи

die Orgel (-n), schaffen* (h), das Schaffen

Впр.6 (с. 106);

64

Музика в моєму житті

der Rock'n'Roll, die Pop-Musik, der Rap, der Hip-Hop, der Hardrock

Впр.5 (с. 108)

Впр.4 (с. 107)

Впр.4 (с. 107)

РЗ, впр.4 (с. 76)

65

Мій улюблений співак чи група

der Sänger (-), der Interpret (-en), das Album (Alben), gelten* (h), der Refrain (-s)

Впр.6 (с. 108);

66

Узагальнення вивченого матеріалу

РЗ, впр.4 (с. 78)

Дата

Підтема

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 6: Німеччина країна і люди

67

Подорож до Німеччини

Впр.1 (с. 112)

Kausalsätze mit der Konjunktion «weil»

(Wiederholung)

die Metropole (-n), die Schwebebahn (-en),

Впр.4 (с. 112); РЗ, впр.4а (с. 82)

РЗ, впр.2 (с. 81)

Впр.5 (с. 113)

РЗ, впр.5 (с. 82)

Впр.6 (с. 113);

68

Географічне положення

Впр.1 (с. 114)

Впр.3 (с. 115); РЗ, впр.3 (с. 84)

Впр.5 (с. 116)

РЗ, впр.4в (с. 82)

69

Політичний устрій Німеччини

Впр.1 (с. 117), 3 (с. 118)

P3, Bnp.1 (c. 93)

her stellen (h), stammen (h) aus (Dat.)

Впр.3, 4 (с. 118)

Впр.4, 5 (с. 118); РЗ, впр.4 (с. 86)

Впр. 4 (с. 118); РЗ, впр. 3 (с. 85)

Впр.6 (с. 116);

70

Столиця Німеччини Берлін

Relativsätze (Wiederholung)

РЗ, впр.4 (с. 84)

71

Німецькі ландшафти

großartig, sich lohnen (h), an ziehen* (h),

Впр.6 (с. 118);

72

Німецькі федеративні землі

Infinitivgruppen «um ... zu + Infinitiv» (Wiederholung)

РЗ, впр.5 (с. 87)

73

Клімат Німеччини

das Wahrzeichen (-), das Bauwerk (-e)

Впр.7 (с. 121);

74

Німецькі міста

Впр.1 (с. 119)

Впр.6 (с. 121)

РЗ, впр.4 (с. 89)

75

Визначні місцевості Німеччини

Впр.1 (с. 122)

das Gebiet (-e), die Tätigkeit (-en), tätig sein

Впр.3 (с. 123)

Впр.4 (с. 124)

Впр.5 (с. 124), 7 (с. 125); РЗ, впр.3 (с. 90), 4а (с. 91)

РЗ, впр.4а (с. 91)

Впр.6 (с. 124);

76

Свята та звичаї Німеччини

Впр.1 (с. 126)

Впр.4 (с. 126)

РЗ, впр.4 (с. 94)

Впр.4в, 5, 6 (с. 128)

РЗ, впр.6 (с. 94)

РЗ, впр.4в (с. 92)

77

Відомі німці

Впр.1 (с. 129)

das Verhalten, j-n (Akk.) duzen, j -n (Akk.) siezen,

Впр.3 (с. 130); РЗ, впр.2 (с. 95), 3, 4 (с. 95—96)

Впр.4 (с. 130)

Впр.5 (с. 131)

Впр.7 (с. 128);

78

Культура в Німеччині

Впр.1а (с. 133)

j-n (Akk.) begrüßen, j-n (Akk.) unterbrechen,

Впр.3 (с. 134), 4 (с. 134);

Впр.1в, 1с (с. 133), 5, 6 (с. 135)

РЗ, впр.5 (с. 94)

79

Культура в комунікації

j-m (Dat.) Hände schütteln,

Впр.5 (с. 131)

80

Відносини між Україною та Німеччиною

die Begrüßungsformel (-n)

РЗ, впр.2 (с. 97), 3 (с. 98)

Впр.7 (с. 135);

81

Узагальнення вивчення матеріалу

РЗ, впр.4 (с. 98)

Дата

Підтема

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 7: Україна країна і люди

82

Україна моя Батьківщина

Впр.1 (с. 141); РЗ, впр.2 (с. 102)

Geographische Eigennamen (Wiederholung) Die

Steigerungsstufen der Adjektive und der Adverbien (Wiederholung)

überwiegend, flach, gebirgig, das Staatsoberhaupt (-"-er), die Unabhängigkeit,

Впр.4 (с. 142)

Впр.5 (с. 143)

Впр.3 (с. 141), 6 (с. 143)

Впр.6 (с. 143)

Впр.7 (с. 143);

83

Географічне положення України

Впр.1 (с. 144); РЗ, впр.1 (с. 104)

die Küste (-n), in (Akk.) münden, sich j-m/etw. (Dat.) an \ schließen* (h), sich erstrecken (h)

Впр.3 (с. 145),

4 (с. 145);

РЗ, впр.3 (с. 104)

Впр.5 (с. 145)

РЗ, впр.4 (с. 103)

84

Політичний устрій країни

Впр.1 (с. 147)

das Symbol (-e), das Wappen (-),

Впр.4 (с. 148)

Впр.4 (с. 148), 5 (с. 149);

Впр.6 (с. 145);

85

Символи України

Впр.4 (с. 151)

der Dreizack, die Herkunft (-"-e), das Zeichen (-)

Впр.5а (с. 151); РЗ, впр.2 (с. 108)

Впр.3 (с. 150)

Впр., 6 (с. 152)

РЗ, впр.3 (с. 107)

РЗ, впр.2 (с. 106),

86

Київ столиця України

die Auszeichnung (-en), zu (Dat.) zählen,

РЗ, впр.4 (с. 105)

87

Визначні місця України

sich mit etw. (Dat.) beschäftigen (h), an etw. (Dat.) teilnehmen* (h)

Впр.6в (с. 152);

88

Відомі українці

die Festung (-en), die Burg (-en),

Впр.6 (с. 149);

89

Свята та звичаї українців

das Kulturdenkmal (-"-er), im Laufe, erwähnen (h),

РЗ, впр.3, 4 (с. 109)

РЗ, впр.4 (с. 107)

90

Українські міста

sagenhaft, sehenswert, eindrucksvoll, architektonisch

РЗ, впр.5 (с. 109)

91

Узагальнення вивченого матеріалу

РЗ, впр.3 (с. 111)

92

Контроль навичок письма

РЗ, впр.5 (с. 112)

93

Контроль навичок читання

Впр.4 (с. 97)

94

Контроль навичок аудіювання

Скласти питання до тексту (с. 159)

95

Контроль навичок говоріння

Описати особистості (с. 154)

96

Узагальнюючий урок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00