Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Копитівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»
Календарне-тематичне планування
з німецької мови
для учнів 6 класу
(ІІ-га іноземна мова,
другий рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої
кваліфікаційної категорії»
2020 рік
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 6 класу(ІІ-га іноземна мова,другий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п | Дата | Сфера Спілку вання | Тематика ситуативного мовлення | Лексич ний інвентар | Граматич ний інвентар | Екологічна безпека та сталий розвиток | Громадян ська Відпові да льність | Здоровя і безпека | Підприєм ливість та фінансова грамот ність | |||||||
1. | Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з тем «Україна», «Німечина» опанування | |||||||||||||||
2. | Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з теми «Школа.Моє шкільне життя». | |||||||||||||||
3 | Київ-столиця України. | Ordinalsatze | Порівняння Києва з іншими європейськими країнами. | |||||||||||||
4 | Визначні місця Києва.. Памятки культури та архітектури. | Повідомлення про пам’ятки культури. | Правила безпеки пересування містом. | |||||||||||||
5 | Визначні місця Києва.. Освітні навчальні заклади Києва. | Правила безпеки пересування містом | ||||||||||||||
6 | Загальні відомості про Берлін. Берлін-столиця Німеччини... | Ordinalsatze | ПорівнянняБерліна з іншими оєвропейсь кими країнами.. | |||||||||||||
7 | Визначні місця Берліна.. Памятки культури та архітектури. | Правила безпеки пересування містом | ||||||||||||||
8 | Визначні місця Берліна. Освітні навчальні заклади Києва. | Ordinalsatze | Складання правил поведінки під час екскурсій | |||||||||||||
9 | Засоби пересування містом. | |||||||||||||||
10 | Моя подорож до Києва. | Правила поведінки у оєвропейсь ких столицях. | ||||||||||||||
11 | Освіт ня. | Шкільне життя. | ||||||||||||||
12 | Навчальні предмети. | Участь у житті школи/кла су. | ||||||||||||||
13 | Класна кімната. | |||||||||||||||
14 | Розклад уроків. | Правила поведінки на уроці. | ||||||||||||||
15 | Мій розклад уроків на тиждень. | |||||||||||||||
16 | Час. | |||||||||||||||
17 | На уроці іноземної мови. | |||||||||||||||
18 | Я вивчаю іноземні мови. | Демонструє розуміння працювати в команді. | ||||||||||||||
19 | Захист проекту «Моя школа». | |||||||||||||||
20 | Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. | |||||||||||||||
Особис тісна | . | |||||||||||||||
21 | Моя родина | Теперішній час. Повторення. | Дотримання особис тої гігієни. | |||||||||||||
22. | Обовязки в родині. | Розподіл обов’яз ків між членами родини. | Обізна ність щодо фінансових можливос тей сучасних професій. | |||||||||||||
23 | Професії . | Звуки eieuie | Складний минулий час. | Обізнаність щодо фінансових можливос тей сучасних професій | ||||||||||||
24. | Професії моїх батьків. | Довгі та короткі голосні | Складний минулий час. | Сімейне хобі.. | Ілюстра ція Здорово го способу життя. | |||||||||||
25 | Уподобання батьків. | |||||||||||||||
26 | Конкурс-захист проекту «Моя омріяна професія.». | Складний минулий час | ||||||||||||||
27 | Відпочинок і дозвілля. | Звуки eieuie | Модальні дієслова | Необхідні стьприбиран ня за собою під час відпочин ку. | ||||||||||||
28 | Види відпочинку та дозвілля. | Модальні дієслова | Безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. | |||||||||||||
29 | Вільний час. | Дієслова з відокрем люваними префіксами | ||||||||||||||
30 | Спорт.. | Дієслова з не відокрем люванимипрефіксами. | Визначає власні спортивні уподобання та потреби. | |||||||||||||
31 | Види спорту. | Prateritum von habensein | Дає поради щодо техніки безпеки під час спортив них занять та змагань. | |||||||||||||
32 | Як я проводжу свій вільний час? | Prateritum von habensein | ||||||||||||||
33 | Конкурс на кращу розповідь про вільний час. | |||||||||||||||
Контроль аудіювання. Міні-твір. | ||||||||||||||||
Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням. | ||||||||||||||||
34 | Контроль читання . Тест. | Особові займенники у Давальному відмінку | ||||||||||||||
35 | Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми. | Повторення алфавіту | Особові займенники у Знахідному відмінку | Дотримання особис тої гігієни. | ||||||||||||
ІІ семестр | ||||||||||||||||
36 | Частини тіла людини.. | Повторення алфавіту | Субстантивовані іменники у давальному відмінку | Дотримання особис тої гігієни | Купівля одягу відповідно до сімейного бюджету. | |||||||||||
37. | Опис частин тіла свого друга/подруги. | Довгі та короткі голосні | ||||||||||||||
38 | Я-хворий.. | Довгі та короткі голосні | Прикметник . | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій. | ||||||||||||
39. | Відвідування лікаря | Довгі та короткі голосні | Ступені порівняння прикметників. | |||||||||||||
40 | Лікарські засоби. | Звуки та букви мови | Ступені порівняння прикметників | |||||||||||||
41 | Природа. | Ступені порівняння прикметників | Розглядає природу як цілісну систему. | Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. | ||||||||||||
42. | Природні явища. | Звуки та букви мови | Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. | |||||||||||||
43 | Погода.. | Прийменники у давальному відмінку. | Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. | |||||||||||||
44 | Погода навесні та влітку | Звуки та букви мови | Прийменники у давальному відмінку | Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. | ||||||||||||
45 | Погода восени та взимку | |||||||||||||||
46. | Як я проводжу свій вільний час у різні пори року?. | |||||||||||||||
47 | Публіч на | Свята і традиції. | Речення зі сполучни камиaberoderdenn | |||||||||||||
48 | Свята і традиції в Україні. | Речення зі сполучни камиaberoderdenn | Порівняння свят в Україні та Німеччині | |||||||||||||
49 | Основні свята в Україні. | Речення зі сполучни камиaberoderdenn | Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Україні. | |||||||||||||
50 | Основні свята в Україні | |||||||||||||||
51 | Улюблене свято моєї родини. | Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Німеччині. | ||||||||||||||
52 | Свята і традиції в Німеччині | Ordinalsatze | ||||||||||||||
53 | Основні свята в Німеччині | Ordinalsatze | ||||||||||||||
54 | Конкурс на кращу розповідь про улюблене свято. | Ordinalsatze | ||||||||||||||
55 | Повторення вивченого матеріалу за рік. | |||||||||||||||
56 | Контроль аудіювання. Евристична бесіда. | |||||||||||||||
57 | Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. | |||||||||||||||
58 | Контроль читання . Тест. | |||||||||||||||
59 | Контроль говоріння. Уснемонологічне мовлення на запропоновані теми. Диспут «Що я знаю про Європу». | |||||||||||||||
60 | Контроль аудіювання. Міні-твір. | |||||||||||||||
61 | Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням. | |||||||||||||||
62 | Контроль читання . Тест. | |||||||||||||||
63 | Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»