Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з німецької мови 3 клас ІІ семестр Сотникова, Гоголєва

Німецька мова

Для кого: 3 Клас

14.01.2021

2336

299

2

Опис документу:
Календарно-тематичне планування 3 клас ІІ семестр, розроблене за програмою НУШ за підручником "Німецька мова" Світлани Сотникової та Ганни Гоголєвої. КТп розділено на розділи: Тема(підтема), мовленнєві функції, аудіювання, мовлення, письмо, читання, домашнє завдання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування  з німецької мови

3 клас ІІ семестр

з/п

Дата

Назва теми,

Підтеми

Мовленнєві

функції

Аудіювання

Мовлення

Читання

Письмо

Домашнє

завдання

Свята і традиції

1.

Чотири пори

року

Називати пори року

Впр. 1,2,3 с.58

Впр.4,6 с.59

Вивчити нову лексику,

впр.6 с.59(дописати)

2.

Місяці і свята

Називати місяці і свята

Впр. 1,3 с.60

Впр. 4,6b c.61

Вивчити нову лексику,

с.61 впр.6а

3.

День народження

Вміти називати дату дня народже-

ння, де святкують

Впр.1,2 с.62

Впр.4,5 с.63

Впр.7 с.64

4.

Коли в тебе день народження?

Розповідати, коли дні народже-

ння у членів сімї

Впр.1,2 с.65

Впр.4,5 с.66

Впр. 6 с.66

5.

Чудові подарунки

Вміти розповідати про подарунки

до дня народження, вживати займе-

нники в Dativ

Впр. 1,3 с.67

Впр. 2 с.67

Впр.4 с.68

Впр. 6 с.68

6.

День святого

Миколая

Називати подарунки до

дня святого Миколая

Впр. 1,2 с.70

Впр.5 с.71

Впр. 3,4 с.71

Вивчити нову лексику,

впр.6 с.71

7.

Різдво

Вміти вітати однолітків та доро-

слих з Різдвом та Новим роком

Впр. 1,3 с.72

Впр.6 с.72

Впр. 4,5 с.73

Впр. 7 с.73

8.

Новий рік

Називати символи Нового

року, співати новорічну

пісеньку

Впр.1,2,3 с.74

Впр.4,5 с.75

Впр.7 с.75, вивчити

лексику

9.

Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу с.76

10.

Узагальнений урок по темі с.77 Тестова робота

11.

Проєктна робота “Зимові свята” с.78

Людина

12.

Частини тіла

Називати частини тіла людини в

однині і множині

Впр.1,2 с.79

Впр.5 с.80

Впр.3 с.79

Впр.4 с.80

Впр.6 с.80, вивчити

лексику

13.

Це я

Вміти описувати зовнішність люди-

ни та запитувати про зовнішність однолітків

Впр.1,2 с.81

Впр.3,4 с.82

Впр.5 с.82, вивчити пісе-

ньку впр.1 с.81

14.

Гарний одяг

Називати деякі предмети

одягу в однині та множині, описува-

ти одяг

Впр.1,2 с.83

Впр.3,4 с.84

Впр.6 с.84, вивчити

лексику

15.

Ми порівнюємо

Вміти описувати різні за

якістю предмети, порівнювати

людей

Впр.1 с.85

Впр.2 с.85

Впр.3,4 с.86

Впр.5 с.86

Вивчити скоромовку

16.

Хто найстаранні-

ший?

Розуміти опис якостей людини, описувати людей за характером та порівнювати

Впр.1 с.87

Впр.5 с.88

Впр.2,3 с.87

Впр.6 с.88

17.

Наші хобі

Порівнювати різні види дозвілля та розповідати, що робиш з найбіль-

шим задоволенням

Впр.1,2 с.89

Впр.3,4 с.90

Впр.5 с.90, вивчити

нову лексику

18.

Улюблені дії на дозвіллі

Розповідати, що я люблю робити на дозвіллі. Запитувати однолітків про

їхнє дозвілля

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.92

Впр.6 с.92

Вивчити нову лексику

19.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу с.93

20.

Узагальнений урок по темі с.94-95 Тестова робота

21.

Проєктна робота “Усе про мене” с.96-97

22.

Смачного!

Називати продукти харчування. Розповідати, що їсиш на сніданок,

обід, вечерю.

Впр.1,2 с.98

Впр.4 с.99

Впр.3 с.98

Впр.5 с.99

Впр.6 с.99, вивчити

нові слова

23.

Це ми їмо на

перерві

Розповідати, що їсиш на перерві в

школі та чи є корисною та їжа чи

напій

Впр.1,2 с.100

Впр.3 с.101

Впр.4 с.101

Впр.6 с.102

24.

Що ти любиш?

Розповідати та писати, яка їжа подобається, а яка-ні

Впр.1 с.103

впр.4,5 с.104

Впр.3 с.103

Впр.6 с.104

25.

Корисно чи ні?

Складати список покупок для здоро-

вого харчування. Запитувати інших

про корисні напої та їжу

Впр.1 с.105

Впр.4,5 с.106

Впр.2,3 с.105

Впр.6 с.106

26.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу с.107

27.

Узагальнений урок по темі с.108 Тестова робота

28.

Проєктна робота “Ми їмо корисну їжу” с.109

Відпочинок і дозвілля

29.

Друзі звідусіль

Вміти розповідати про своїх това-

ришів, де вони живуть

Впр.1,2,3 с.110

Впр.4,5 с.111

Впр.6 с.111, вивчити

назви країн

30.

Ми шукаємо

друзів

Вміти розповідати, які хобі є у

дітей та написати допис про

себе на інтенет-форумі

Впр.1,2 с.112

впр.5 с.113

Впр.3,4 с.113

Впр.6 с.113, пов-

торити дієслова

31.

Наше дозвілля

Вміти розповісти, що діти залюбки

роблять у вільний час

Впр.2,3 с.114

впр.5 с.115

Впр.1 с.114

Впр.6 с.115

32.

Ми любимо

гратися

Називати іграшки. Запитувати одно-

літків про їхні іграшки та відпові-

дати на таке питання

Впр.1 с.116

Впр.3,4,5 с.117

Впр.2 с.116

Впр.6 с.117, вивчити

слова в однині та мно-

жині

33.

Відпочинок

узимку

Розповідати про дозвілля

взимку, запитувати однокласників

про їхнє дозвілля взимку

Впр.1,2 с.118

Впр.3 с.119

Впр.4 с.119

Впр.5 с.119

34.

Відпочинок

влітку

Розповідати про улюблений відпо-

чинок влітку, розрізняти види

дозвілля влітку

Впр.1,2,3 с.120

Впр.4 с.121

Робота з

картками

Впр.6 с.121, вивчити

вірш впр.1 с.120

35.

Дозвілля та

емоції

Розуміти почуття людини та на-

зивати деякі емоції. Розуміти зміст

листа та відповісти на нього

Впр.1 с.122

Впр.5 с.123

Впр.2 с.122

Впр.3,4 с.123

Впр.6с.124,вивчити від-мінювання дієслова

sich freuen

36.

Плани на літо

Розповідати про свої бажання щодо літнього відпочинку

Впр.1,4 с.125

впр.5 с.126

Впр.2,3 с.125

Впр.6 с.126

Впр.7 с.126

37.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу с.127

38.

Узагальнений урок по темі с.128 Тестова робота

39.

Проєктна робота “Наше дозвілля” с.129

Природа й довкілля

40.

Пори року і

погода

Називати пору року та місяці, опи-

сувати погоду в різні пори року

Впр.1,2 с.130

впр.4,5 с.131

Впр.3 с.130

Впр.6 с.131, вивчити пори року та місяці

41.

Улюблені пори

року

Описувати улюблену пору року, розповідати, що можна робити.

Впр.1,2 с.132

Впр.3,4 с.133

Впр.5 с.133, вивчити

вірш впр.1 с.132

42.

Правильний

одяг за

будь_якої погоди

Вміти описати свій одяг та одяг

людей залежно від погоди

Впр.1,2 с.134

Впр.5 с.135

Впр.3 с.134

Впр.4 с.135

Впр.6 с.135

43.

Ландшафти

Вміти описати ландшафти

Впр.1 с.136

Впр.5 с.137

Впр.2 с.136

Впр.3,4 с.137

Впр.6 с.137,

вивчити лексику

44.

Ми любимо

тварин

Називати тварин та розповідати,де

вони живуть та що вміють робити

Впр.1,2 с.138

Впр.5в с.139

Впр.3 с.138

Впр.4,5а с.139

Впр.6 с.139, вивчити

пісню впр.1с.138

45.

Ми дбаємо про природу

Вміти спілкуватися з однолітка-

ми про захист довкілля

Впр.1,3 с.140

Впр.2 с.140

Впр.5 с.141

Впр.6 с.141

46.

Повторення лексичного та граматичного матеріалу с. 142

47.

Узагальнений урок по темі с.143 Тестова робота

48.

Проєктна робота “Ми театралізуємо” с.144

49.

Контроль навичок мовлення

50.

Контроль навичок читання

51.

Контроль навичок читання

52.

Контроль навичок письма

53.

Узагальнений урок за рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.