Календарно-тематичне планування з німецької мови - 11 клас ІІ семестр (за підручником "Deutsch. Parallelen" Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко)

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови (як другої іноземної) для 11-го класу на ІІ семестр з розрахунку 3 години на тиждень. Складене на основі підручника "Deutsch. Parallelen" Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко (2019 р.) та робочого зошита, що йде в комплексі до вказаної книги. Містить 6 тематичних модулів, які за бажанням вчителя можна міняти місцями та коригувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

5

Календарно-тематичне планування. ІІ семестр - Parallelen – 11. Klasse

(3 год / тиждень)

Дата

Тема уроку

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Lektion 4. Die Kunst. – Тема 4. Мистецтво.

Wortschatz – S. 93-94

Мистецтво – це книга за сімома печатями.

Adjektiv

Впр. 1 b

с. 69

Впр. 1

с. 68- 69

Впр. 2 с. 69

Впр. 3 , 4 с. 70

В картинній галереї.

Steigerungsstufen der Adjektive

Впр. 7

с. 72

Впр. 5

с. 71

Впр. 6

с. 72

Чи відвідуєш ти виставки та картинні галереї?

Steigerungsstufen der Adjektive

Впр. 7-8 с. 33-34 РЗ

Впр. 8 b

с. 74

Впр. 8

с. 73-74

Впр. 8

с. 74

c. 81

Впр. 19

Впр. 9 с. 34 РЗ

Галерея старих майстрів.

Steigerungsstufen der Adjektive

Впр. 10 с. 35 РЗ

Впр. 10

с. 75

Впр. 9 с. 75

Впр. 16

с. 78

Впр. 13

с. 76

Впр. 17 с. 79

Впр. 14 с. 77

Впр. 12 с. 76

Відомі українські митці.

Олена Кульчицька

Interrogativpronommen

Впр. 25 b

с. 86

Впр. 21

с. 83

Впр. 24 с. 85

Впр. 23 с. 84

Впр. 26

с. 87 a, b

Фріденрайх Хундертвассер –видатний німецький митець.

Interrogativpronommen

Впр. 11В с. 36 РЗ

Впр. 29

с. 90

с. 91

Впр. 16 с. 38 РЗ

Впр. 28 с. 89, повторити лексику за темою

Узагальнення теми «Мистецтво». Лексичний тест

заповнити таблицю

с. 39 РЗ

Lektion 5. Medien und Kommunikation. – Тема 5. Засоби масової інформації та спілкування

WortschatzS. 117

Про що пишуть у газетах

Substantiv (Systematisierung)

Впр. 3 с. 97

Впр. 5 с. 98

Впр. 1, 2 с. 95-96

Впр. 2B с. 97

Впр. 4В с. 98

Впр. 1-3

с. 40-41 РЗ

Чому варто / не варто довіряти газетам?

Substantiv (Systematisierung)

Впр. 6-7

с. 99

Впр. 8

с. 102

Впр. 9

с. 102

Впр. 4-6

с. 41-42 РЗ

Які газети та журнали читає німецька молодь?

Впр. 11 с. 103

Впр. 10, 12

с. 103, 104

Впр. 7 с. 43 РЗ

Журналу «Браво» – 60 років!

Впр. 3

с. 105

Впр. 4В

с. 106

Впр. 4А с. 106

Впр. 5 с. 106

Впр. 8

с. 44 РЗ

Безпека в мережі Інтернет

Infinitiv mit / ohne „zu“ Впр. 19 с. 108

Впр. 16, 18 с. 107-108

Впр.16С-17

с. 108

Впр. 9-11

с. 44-45 РЗ

Молодь та Інтернет

Infinitiv mit / ohnezuВпр. 12-13 с. 46 РЗ

Впр.20

с. 109

Впр. 23

с. 110

Впр. 21

с. 109

Впр. 22 с. 110

Впр. 24 с. 111

Впр. 14-15

с. 47-48 РЗ

Інформаційне суспільство в Україні

Впр. 26

с. 113

Впр. 25, 28

с. 112, 114

Впр. 32

с. 116

Впр.27

с. 113-114

Впр. 15-16

с. 47-48 РЗ

повторити матеріал за темою

Узагальнення теми «Засоби масової інформації та спілкування». Лексико-граматичний тест

заповнити таблицю

с. 49 РЗ

Lektion 6. Typisch Schweiz. – Тема 6. Типова Швейцарія

WortschatzS. 132

Ласкаво просимо до Швейцарії.

Passiv

S. 131

Впр. 1-2 с. 50 РЗ

Впр. 1, 2

с. 118-119

Впр. 3

с. 119

Впр. 1-2 с. 50 РЗ

Впр. 3

с. 51 РЗ

Швейцарський федералізм.

Passiv

Впр. 4

с. 120

Впр. 5-6

с. 120

вивчити переказ про Швейцарію

Граматичний практикум – Passiv (за робочим зошитом)

Passiv mit Modalverben

Впр. 4-7

с. 52-54 РЗ

Впр. 8 с. 54 РЗ

підгот. до СР

Ким був Вільгельм Телль?

Легенда про Вільгельма Теллля.

Relativsätze (Wiederholung)

Впр. 10

с. 123

Впр. 7-8

с. 121-122

Впр. 9, 11

с. 123

Впр. 9-10

с. 55 РЗ

Впр. 11

с. 56 РЗ

Чи ти розумієш швейцарський варіант німецької мови (Schwyzerdütsch)?

Indefinitpronomen

S. 131

Впр. 14

с. 124

Впр. 12, 15, 16

с. 124-125

Впр. 17

с. 125

Впр. 1-2

с. 56 РЗ

Впр. 14-15

с. 57 РЗ

Швейцарія – країна винаходів

Впр. 18-19

с. 126-127

Впр. 20

с. 127

Впр. 21 с. 127

Впр. 16

с. 58 РЗ

Поїздка до Швейцарії.

Впр. 22, 24

с. 128-129

Впр. 25

с. 129-130

Впр. 23

с. 128

повторити матеріал за темою

Узагальнення теми «Типова Швейцарія». Лексичний тест.

заповнити таблицю

с. 59 РЗ

Lektion 7. Die Ukraine. – Тема 7. Україна

WortschatzS. 147

(на вибір)

Коротко про Україну

Temporaladverbien

Впр. 12-13 с. 66 РЗ

Впр. 1, 3

с. 60-61 РЗ

Впр. 2-4

с. 134

Впр. 2 с. 60 РЗ

Впр. 4 с. 61 РЗ

Найвидатніші пам’ятки України

Lokalsätze

Впр. 5

с. 135-136

Впр. 6 с. 137

Впр. 5 с. 62 РЗ

Впр. 6 с. 62 РЗ

Оглядова екскурсія пам’ятками Києва

Passiv (Wiederholung)

Впр. 14 с. 66-67 РЗ

Adjektiv (Wiederholung)

Впр. 10

с. 139

Впр. 8

с. 138

Впр. 9

с. 139

Впр. 7-8

с. 63-64 РЗ

Впр. 9-10

с. 64 РЗ

Вулицями Києва

Впр. 18

с. 145-146

Впр. 11 с. 140-141

Впр. 15

с. 143-144

Впр. 13

с. 142

Впр. 16

с. 145

Впр. 12 с. 141

Впр. 14 с. 142

Впр. 17 с. 145

Впр. 15-16

с. 67-68 РЗ

повторити матеріал за темою

Узагальнення теми «Україна». Лексичний тест.

заповнити таблицю

с. 69 РЗ

Lektion 8. Schule und Schulleben. – Тема 8. Школа і шкільне життя

WortschatzS. 171

(на вибір)

Інші країні – інші школи

Infinitivkonstruktion statt… zu + Infinitiv

Впр. 12-14 с. 76-78 РЗ

Впр. 1 с. 150

Впр. 3

с. 152-153

Впр. 2

с. 151

Впр. 1-4

с. 70-71 РЗ

Впр. 5 с. 72 РЗ

Школи у Німеччині

Infinitivkonstruktion statt… zu + Infinitiv

Впр. 4

с. 154-155

Впр. 9

с. 157-158

Впр. 7

с. 156

Впр. 5

с. 154

Впр. 8-9

с. 157

Впр. 6

с. 72-73 РЗ

Впр. 10 с. 158

Впр. 7-8

с. 73-74 РЗ

Шкільні правила. Порядок у школі

Pronomen (Systematisierung)

Впр. 12

с. 159-160

Впр. 10

с. 75 РЗ

Впр. 13

с. 160

Впр. 9

с. 74 РЗ

Впр. 14

с. 160

Впр. 15 с. 160

Школа моєї мрії.

Zahlwort (Systematisierung)

Впр. 11 с. 75 РЗ

Впр. 16

с. 161-162

Впр. 17 с. 162

Впр. 18

с. 162-163

Учитель моєї мрії.

Впр. 17

с. 164-165

Впр. 19

с. 166

Впр. 15А

с. 78 РЗ

Впр. 18В

с. 166

Впр. 15В

с. 79 РЗ

Впр. 20-21

с. 166-167

Впр. 15С

с. 79 РЗ

Типові шкільні проблеми.

Впр. 22

с. 167-168

Lesen A

с. 169

Впр. 23-24

с. 168

Впр. Lesen B

с. 169

Впр. 16

с. 79 РЗ;

повторити матеріал за темою

Узагальнення теми «Школа і шкільне життя». Лексико-граматичний тест

заповнити таблицю

с. 80 РЗ

Lektion 9. Moderne Arbeitmoderne Berufe. – Тема 9. Сучасна робота – сучасні професії.

WortschatzS. 186

У світі професій

Впр. 1-2

с. 81 РЗ

Впр. 3

с. 82 РЗ

Впр. 4

с. 82 РЗ

Перша професія уже зі школи!

Substantiv (Systematisierung)

Adjektiv (Systematisierung)

Впр. 1

с. 172-173

Впр. 3

с. 175-176

Впр. 2

с. 174

Впр. 5

с. 82 РЗ

Впр. 5, 7

с. 83 РЗ

Техніка захоплює жінок

Adjektiv (Systematisierung)

Впр. 5

с. 178-179

Впр. 4

с. 177-178

Впр. 7

с. 180

Впр. 8

с. 83 РЗ

Впр. 9-10

с. 84-85 РЗ

Зміни на ринку праці

Relativpronomen (Systematisierung)

Впр. 8-9

с. 181-182

Впр.9

с. 182

Впр. 11

с. 85 РЗ

Впр. 12

с. 85 РЗ

підготуватися до КА

Семестровий контроль аудіювання

підготуватися до КЧ

Семестровий контроль читання

підготуватися до КГ

Семестровий контроль говоріння

підготуватися до КП

Семестровий контроль письма

повторити лексику за темою

Усі професії важливі!

Узагальнення теми «Сучасна робота – сучасні професії».

Тест.

Впр. 11

с. 183

Впр. 13

с. 184-185

Впр. 14

с. 185

Впр. 13-14

с. 86 РЗ

Впр. 15

с. 87 РЗ

Підсумковий урок

Впр. с. 186

Впр. 16

с. 87 РЗ

заповнити таблицю

с. 88 РЗ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00