Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування з німецької мови
1 клас, перший рік навчання
О.О. Паршикова, Г.М. Мельничук, Л.П. Савченко, М.М. Сидоренко, Л.В. Горбач;
підручник для 1 класу К., «Грамота», 2012
І семестр
№ з/п | Дата | Сфери (тематика) спілкування | Мовленнєва компетенція | Мовна компетенція | Примітка | ||
Мовленнєві функції | Мовленнєві зразки | Лексика | Граматика | ||||
Я, моя сім’я і друзі | |||||||
1 | Знайомство. Привітання. Прощання. Введення нового лексичного матеріалу. | Вітатись та прощатись німецькою мовою. | Hallo! Tschüss! | Hallo! Tschüss! Telefon; Krokodil; Computer; Tiger | |||
2 | Знайомство. Розвиток навичок діалогічного мовлення. | Знайомитись, використовуючи дані мовленнєві зразки. | Wie heißt du? - Ich heiße … | Особові займенники ich; du | |||
3 | Привітання. Введення нового лексичного матеріалу. | Вітатись, використовуючи мовленнєві зразки. | Guten Morgen! Guten Tag! | Особові займенники ich; du | |||
4 | Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Вітатись, знайомитись та прощатись німецькою мовою, використовуючи вивчені мовленнєві зразки. Зав’язувати прості мовні контакти. | Hallo! Tschüss! Wie heißt du? - Ich heiße … Guten Morgen! Guten Tag! Viel Spass! | С. 4 - 15 | |||
5 | Числівники до 6. Розвиток навичок аудіювання. | Рахувати до 6. | Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs | Числівники до 6 | |||
6 | Скільки тобі років? Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. | Вести коротку бесіду, використовуючи мовленнєві зразки. | Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt). | Числівники 1–6. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку | |||
7 | Числівники до 10. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. | Представляти своїх друзів. Рахувати до 10. | Wer ist das? – Das ist … | Sieben, acht, neun, zehn | Числівники 1–10. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку |
№ з/п | Дата | Сфери (тематика) спілкування | Мовленнєва компетенція | Мовна компетенція | Примітка | ||
Мовленнєві функції | Мовленнєві зразки | Лексика | Граматика | ||||
8 | Іграшки. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. | Називати іграшки, використовуючи присвійний займенник mein. | Was ist das? - Das ist mein… | Das Auto, der Teddy, die Puppe, der Roboter, der Ball. | Присвійний займенник mein | ||
9 | Іграшки. Кольори. Введення нового лексичного матеріалу. | Називати іграшки, вказуючи їх колір (використовуючи мовленнєві зразки). | Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau. | rot, gelb, blau, grau. | Дієсловo-зв’язкa sein у Präsens | ||
10 | Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Рахувати до 10. Представляти своїх друзів. Вести діалогічне мовлення за зразком. | Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt). Wer ist das? – Das ist … Was ist das? - Das ist mein… Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau. | С. 27 - 29 | |||
11 | Моя сім’я. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати членів своєї сім’ї. | Das ist meine Mama. Das ist mein Papa. Das sind meine Oma und mein Opa. | meine Mama, mein Papa, meine Oma, mein Opa | Сполучник und | ||
12 | Моя родина. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо. | Називати членів своєї сім’ї, використовуючи мовленнєві зразки. | Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt… | meine Schwester, mein Bruder | Особові займенники er, sie | ||
13 | Моя родина. Розвиток навичок діалогічного мовлення.. Читання. Письмо. | Вести діалогічне мовлення, використовуючи питальні речення з питальним словом та без питального слова. | Wer ist das? Ist das…? Ja. Nein. | Ja. Nein. | Питальні речення з питальним словом та без питального слова | ||
14 | Домашні улюбленці. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. | Описувати своїх домашніх улюбленців, використовуючи прикметники. | Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist… | Der Hund, die Katze, groß, klein, lustig, fein | Коротка форма прикметників | ||
15 | Сімейний альбом Мії. Проектна робота. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Співпрацювати у парі, опрацьовуючи необхідну інформацію. | Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt… Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist… | С. 30 - 44 | |||
16 | Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу |
ІІ семестр
№ з/п | Дата | Сфери (тематика) спілкування | Мовленнєва компетенція | Мовна компетенція | Примітка | ||
Мовленнєві функції | Мовленнєві зразки | Лексика | Граматика | ||||
Школа | |||||||
17 | Школа. Шкільне приладдя. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. | Називати шкільне приладдя. | Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli | Das Heft, das Buch, der Pinsel, der Kuli | Присвійний займенник mein | ||
18 | Шкільне приладдя. Кольори. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати шкільне приладдя, вказуючи колір. | Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli. Er/ es ist schwarz/ weiß/ braun/ grün | Der Stift, schwarz, weiß, braun, grün, es | Особові займенники er, sie, es | ||
19 | Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо. | Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та його кількість. | Ein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli, zwei/ drei Hefte/Bücher/ Kulis/Pinsel | Die Bücher, die Hefte, die Kulis, die Pinsel | Множина іменників | ||
20 | Дії на уроках. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати свої дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі однини. | Ich möchte lesen/ malen/ schreiben/ zählen | Lesen, malen, zählen, schreiben | Дієслова. Модальне дієслово mögen | ||
21 | Дії на уроках. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо. | Називати дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі множини. | Wir lesen/ malen/ schreiben/ zählen | Lesen, malen, zählen, schreiben | Дієслова в 1-й особі множини | ||
22 | Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та кількість та свої дії на уроках. | Das ist… Es ist… Ich möchte… Wir … | С. 45 - 61 | |||
Природа. Свята і традиції. | |||||||
23 | Природа. Тварини. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. | Називати тварини, вказуючи їх кількість. | Das ist Affe/ Löwe/ Elefant/ eine Giraffe | Der Affe, der Elefant, der Löwe, die Giraffe | Неозначений артикль | ||
24 | Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. | Називати тварини та властиві їм риси характеру. | Der Tiger/ Löwe/ Elefant/ Affe/ die Giraffe ist gut/ brav/ nett | Brav, nett, gut | Коротка форма прикметників. Особові займенники er, sie, es | ||
25 | Опис тварин. Назви кольорів. Числівники. Читання. Письмо. | Називати тварини, вказуючи їх колір. | Das ist ein/ eine… Er/ sie ist gelb/ blau/ grau/ grün | Der Papagei, die Maus | Множина іменників. Числівники | ||
№ з/п | Дата | Сфери (тематика) спілкування | Мовленнєва компетенція | Мовна компетенція | Примітка | ||
Мовленнєві функції | Мовленнєві зразки | Лексика | Граматика | ||||
26 | Тварини. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати дії, які виконують тварини. Підтверджувати та заперечувати інформацію. | Der Papagei fliegt. Das Krokodil fliegt nicht. | Liegen, fliegen, springen, klettern | Дієслова в 3-й особі однини. Заперечення nicht | ||
27 | Традиції святкування. Великдень. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. | Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. Вітати з Великодніми святами. | Frohe Ostern! | Der Osterhase, das Osterei | Питальні та розповідні речення | ||
28 | Виготовлення великоднього яйця. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Рахувати в межах 10. Називати кольори. | Das ist …Frohe Ostern! Gelb, blau, grau, grün | С. 64 - 82 | Числівники. Сполучник und. | ||
Дозвілля | |||||||
29 | Улюблені іграшки. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати іграшки; вказувати кому вони належать, використовуючи присвійні займенники. | Das ist sein/ ihr Teddy | Присвійні займенники mein, dein, sein, ihr | |||
30 | Ігри. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо. | Називати свої ігри та ігри своїх друзів. | Ich spiele Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen | (das) Lego, (das) Domino, (das) Verstecken, (das) Lotto, (die) Blindekuh, (das) Fangen | Особові займенники ich, er, sie | ||
31 | Улюблені ігри. Алфавіт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо. | Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів. | Ich spiele gern Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen | Дієслова у 1-й особі однини | |||
32 | Вечірка з нагоди дня народження. Привітання. Подарунки. Розвиток навичок діалогічного мовлення. | Вітати з днем народження. Називати подарунки. | Alles Gute zum Geburtstag! | Das Geschenk | Питальні та розповідні речення | ||
33 | Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. | Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів. | Was spielt … gern? Er/ Sie spielt gern … . | С. 83 - 99 | Особові займенники ich, er, sie | ||
34 | Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу | ||||||
35 | Свято німецького алфавіту |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»