Календарно-тематичне планування з німецької мови 1 клас, I семестр

Опис документу:
Пропоную календарне планування до підручника О.О. Паршикова, Г.М. Мельничук, Л.П. Савченко, М.М. Сидоренко, Л.В. Горбач; для 1 класу К., «Грамота», 2012.Планування розроблене згідно чинної програми.Буде корисним для вчителів німецької мови. Буду вдячна за відгуки =))

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з німецької мови

1 клас, перший рік навчання

О.О. Паршикова, Г.М. Мельничук, Л.П. Савченко, М.М. Сидоренко, Л.В. Горбач;

підручник для 1 класу К., «Грамота», 2012

І семестр

з/п

Дата

Сфери (тематика) спілкування

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Примітка

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лексика

Граматика

Я, моя сім’я і друзі

1

Знайомство. Привітання. Прощання. Введення нового лексичного матеріалу.

Вітатись та прощатись німецькою мовою.

Hallo! Tschüss!

Hallo! Tschüss! Telefon; Krokodil; Computer; Tiger

2

Знайомство. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Знайомитись, використовуючи дані мовленнєві зразки.

Wie heißt du? - Ich heiße …

Особові займенники ich; du

3

Привітання. Введення нового лексичного матеріалу.

Вітатись, використовуючи мовленнєві зразки.

Guten Morgen! Guten Tag!

Особові займенники ich; du

4

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Вітатись, знайомитись та прощатись німецькою мовою, використовуючи вивчені мовленнєві зразки. Зав’язувати прості мовні контакти.

Hallo! Tschüss! Wie heißt du? - Ich heißeGuten Morgen! Guten Tag!

Viel Spass!

С. 4 - 15

5

Числівники до 6. Розвиток навичок аудіювання.

Рахувати до 6.

Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs

Числівники до 6

6

Скільки тобі років? Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вести коротку бесіду, використовуючи мовленнєві зразки.

Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt).

Числівники 1–6. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку

7

Числівники до 10. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу.

Представляти своїх друзів. Рахувати до 10.

Wer ist das? – Das ist …

Sieben, acht, neun, zehn

Числівники 1–10. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку

з/п

Дата

Сфери (тематика) спілкування

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Примітка

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лексика

Граматика

8

Іграшки. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу.

Називати іграшки, використовуючи присвійний займенник mein.

Was ist das? - Das ist mein…

Das Auto, der Teddy, die Puppe, der Roboter, der Ball.

Присвійний займенник mein

9

Іграшки. Кольори. Введення нового лексичного матеріалу.

Називати іграшки, вказуючи їх колір (використовуючи мовленнєві зразки).

Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau.

rot, gelb, blau, grau.

Дієсловo-зв’язкa sein у Präsens

10

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Рахувати до 10. Представляти своїх друзів. Вести діалогічне мовлення за зразком.

Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt). Wer ist das? – Das ist … Was ist das? - Das ist mein Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau.

С. 27 - 29

11

Моя сім’я. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати членів своєї сім’ї.

Das ist meine Mama. Das ist mein Papa. Das sind meine Oma und mein Opa.

meine Mama, mein Papa, meine Oma, mein Opa

Сполучник und

12

Моя родина. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо.

Називати членів своєї сім’ї, використовуючи мовленнєві зразки.

Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt…

meine Schwester, mein Bruder

Особові займенники er, sie

13

Моя родина. Розвиток навичок діалогічного мовлення.. Читання. Письмо.

Вести діалогічне мовлення, використовуючи питальні речення з питальним словом та без питального слова.

Wer ist das? Ist das…? Ja. Nein.

Ja. Nein.

Питальні речення з питальним словом та без питального слова

14

Домашні улюбленці. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.

Описувати своїх домашніх улюбленців, використовуючи прикметники.

Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist…

Der Hund, die Katze, groß, klein, lustig, fein

Коротка форма прикметників

15

Сімейний альбом Мії. Проектна робота. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Співпрацювати у парі, опрацьовуючи необхідну інформацію.

Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt…

Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist…

С. 30 - 44

16

Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу

ІІ семестр

з/п

Дата

Сфери (тематика) спілкування

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Примітка

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лексика

Граматика

Школа

17

Школа. Шкільне приладдя. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.

Називати шкільне приладдя.

Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli

Das Heft, das Buch, der Pinsel, der Kuli

Присвійний займенник mein

18

Шкільне приладдя. Кольори. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати шкільне приладдя, вказуючи колір.

Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli. Er/ es ist schwarz/ weiß/ braun/ grün

Der Stift, schwarz, weiß, braun, grün, es

Особові займенники er, sie, es

19

Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо.

Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та його кількість.

Ein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli, zwei/ drei Hefte/Bücher/ Kulis/Pinsel

Die Bücher, die Hefte, die Kulis, die Pinsel

Множина іменників

20

Дії на уроках. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати свої дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі однини.

Ich möchte lesen/ malen/ schreiben/ zählen

Lesen, malen, zählen, schreiben

Дієслова. Модальне дієслово mögen

21

Дії на уроках. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.

Називати дії на уроках, використовуючи вивчені дієслова у 1-й особі множини.

Wir lesen/ malen/ schreiben/ zählen

Lesen, malen, zählen, schreiben

Дієслова в 1-й особі множини

22

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та кількість та свої дії на уроках.

Das ist… Es ist… Ich möchte… Wir …

С. 45 - 61

Природа. Свята і традиції.

23

Природа. Тварини. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання.

Називати тварини, вказуючи їх кількість.

Das ist Affe/ Löwe/ Elefant/ eine Giraffe

Der Affe, der Elefant, der Löwe, die Giraffe

Неозначений артикль

24

Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.

Називати тварини та властиві їм риси характеру.

Der Tiger/ Löwe/ Elefant/ Affe/ die Giraffe ist gut/ brav/ nett

Brav, nett, gut

Коротка форма прикметників. Особові займенники er, sie, es

25

Опис тварин. Назви кольорів. Числівники. Читання. Письмо.

Називати тварини, вказуючи їх колір.

Das ist ein/ eine… Er/ sie ist gelb/ blau/ grau/ grün

Der Papagei, die Maus

Множина іменників. Числівники

з/п

Дата

Сфери (тематика) спілкування

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

Примітка

Мовленнєві функції

Мовленнєві зразки

Лексика

Граматика

26

Тварини. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати дії, які виконують тварини. Підтверджувати та заперечувати інформацію.

Der Papagei fliegt. Das Krokodil fliegt nicht.

Liegen, fliegen, springen, klettern

Дієслова в 3-й особі однини. Заперечення nicht

27

Традиції святкування. Великдень. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. Вітати з Великодніми святами.

Frohe Ostern!

Der Osterhase, das Osterei

Питальні та розповідні речення

28

Виготовлення великоднього яйця. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Рахувати в межах 10. Називати кольори.

Das istFrohe Ostern! Gelb, blau, grau, grün

С. 64 - 82

Числівники. Сполучник und.

Дозвілля

29

Улюблені іграшки. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати іграшки; вказувати кому вони належать, використовуючи присвійні займенники.

Das ist sein/ ihr Teddy

Присвійні займенники mein, dein, sein, ihr

30

Ігри. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.

Називати свої ігри та ігри своїх друзів.

Ich spiele Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen

(das) Lego, (das) Domino, (das) Verstecken, (das) Lotto, (die) Blindekuh, (das) Fangen

Особові займенники ich, er, sie

31

Улюблені ігри. Алфавіт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.

Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.

Ich spiele gern Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen

Дієслова у 1-й особі однини

32

Вечірка з нагоди дня народження. Привітання. Подарунки. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вітати з днем народження. Називати подарунки.

Alles Gute zum Geburtstag!

Das Geschenk

Питальні та розповідні речення

33

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.

Was spielt … gern? Er/ Sie spielt gern … .

С. 83 - 99

Особові займенники ich, er, sie

34

Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу

35

Свято німецького алфавіту

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!