Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва в 2 класі НУШ

Музика

Для кого: 2 Клас

14.06.2020

608

26

1

Опис документу:
Музичні звуки: гучні та тихі (форте та піано). Знак повторення СОМ: Ю. та Л. Шевченки. Два метелики. СММ: В. Барвінський. Жучок і Жучиха. А. Штогаренко. Метелик. ХТД: В. Верховинець. «Павук сірий, волохатий». Гра «Луна» («Ау»). Створення звукових картин: «Як легенький вітерець перетворився на сильний вітер» (голосом); «Як з дощових крапельок почалася злива з громом» (на інструменті).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва

за підручником «Мистецтво»

За програмою НУШ (2019-2020 н.р.)Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2018для 1 класу

Дата

Тема

Музичне мистецтво

Примітки

РОЗДІЛ І. МИСТЕЦТВО - ЧАРІВНЕ ВІКНО У СВІТ

1–2. ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС…

Музичні та шумові звуки. Мелодія. Правила співу.

СММ: М. Скорик. Мелодія.

СКМ: М/ф «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» у виконанні Н. Матвієнко (фрагмент).

ХТД: Музика і слова Н. Май

«Пісня першокласника».

3–4.

МОЇ ДРУЗІ

Музичні звуки: довгі та короткі. Правила сприймання музики.

СОМ: В. Волегов. Діти; А. Логінова. Моя конячка.

СММ: Українська народна пісня «Котику сіренький»;

Я. Барнич. Коник.

СКМ: М/ф «Тихо, вечір надворі».

ХТД: поспівка «Ми дружній і веселий клас».

П: скрипковий ключ

5–6.

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Музичні звуки: високі та низькі.

СММ: Звуки грому. Е. Гріг. Пташка. В. Подвала. Їжачок.

Дятел.

ХТД: гра «Зозуля та соловейко»; Музика народна, слова В. Гончарук. «Прилетів комарик».

Гра: пофантазуй і придумай музичну історію з голосами

тварин різної висоти.

7–8.

СВІТ НАВКОЛО ТЕБЕ

Музичні звуки: гучні та тихі (форте та піано). Знак повторення

СОМ: Ю. та Л. Шевченки. Два метелики.

СММ: В. Барвінський. Жучок і Жучиха.

А. Штогаренко.

Метелик.

ХТД: В. Верховинець. «Павук сірий, волохатий». Гра «Луна» («Ау»). Створення звукових картин: «Як легенький вітерець перетворився на сильний вітер» (голосом); «Як з дощових крапельок почалася злива з громом» (на інструменті).

9–10. ЛЯЛЬКОВІ НАСТРОЇ

Настрій у музиці.

СОМ: Д. Денжл. Ляльковий лікар;

К. Бабок. Коли збувається більше, ніж мріялось.

СММ: Л. Колодуб. Лялька співає.

СКМ: М/ф «Дитячий альбом» (П. Чайковський. Нова

лялька. Хвороба ляльки)

ХТД: поспівки «Бідолашна Маша», «Іде бичок, хитається».

11–12.

ДИТЯЧІ ЗАХОП-

ЛЕННЯ

Настрій у музиці (продовження)

СОМ: I. Ліфшиц. Діти.

СММ: Б. Фільц.

Гра у м’ячик. Р. Шуман. Гра в піжмурки з циклу

«Дитячі сцени».

СКМ: М/ф «Літачок Жужа». Рахуємо

до десяти.

ХТД: Музика В. Прокопик,

слова Н. Танасійчук «Літачок Жужа».

13–14. ОСІННІЙ ЯРМАРОК

Характер музики.

СОМ: Г. Тот. Натюрморт.

СММ: В. Кузнєцов. Український ярмарок (гурт «Дзвони»).

Український народний танець «Козачок»

ХТД: Музика народна, слова Н. Кукловської «Урожайна»;

Гра «Оживи» картину. Уяви, що фрукти

та ягоди раптом

заспівали.

Гра «Ярмарок».

15–16.

МОЯ УКРАЇНА БАГАТА Й ГОСТИННА

Мистецтво про рідний край. Характер музики.

СОМ: М. Тимченко. Співуча Україна.

СММ: Музика О. Осадчого, слова Ю. Рибчинського «Земле моя».

ХТД: Поспівка «Рідний край» Музика А. Філіпенка, слова Г. Бойка «На місточку».

17–18.

КРАСА РІДНОЇ ЗЕМЛІ

Пісня. Куплет.

Правила дихання під час співу.

СОМ: М. Приймаченко. Їде осінь на коні.

СММ: К. Стеценко. Вечірня пісня. С. Людкевич. Старовинна пісня.

ХТД: Музика М. Ведмедері, слова Н. Красоткіної. «Ой ходила осінь».

19–20. ВЕСЕЛКО-

ВИЙ ДИВОГРАЙ

Звуки та кольори в мистецтві., Сім кольорів веселки - сім нот (порівняння, ознайомлення).

СОМ: О. Збруцька. Райдуга.

СММ: С. Прокофʼєв. Дощик і веселка.

ХТД: Слова Н. Гуркіної

Веселка; Музика і слова Н. Май. «Кап-кап-кап».

21–22.

РІЗНІ БАРВИ У ПРИРОДИ

Танець

СММ: Український народний танець «Гопак». І. Шамо. Дніпровський вальс.

СКМ:Український народний танець «Метелиця» (фрагмент).

ХТД: Звукові картини «Пісня осені» та «Хоровод зими».

Музика народна, слова В. Верховинця «Метелиця»,

Музика В. Верховинця, слова народні «Зробим коло».

23–24. ЗИМОВІ РИТМИ

Ритм у мистецтві.

СММ: К. Дебюссі. Сніг танцює (ксилофон)

ХТД: Придумай і заспівай ніжну мелодію до вірша, обери музичний інструмент для супроводу.

25–26. СВЯТКОВІ ПЕРЕТВО-РЕННЯ

Ритм у мистецтві (продовження).

СКМ: Руханка «Танці-зігріванці» (фізкультхвилинка).

ХТД: Музика і слова Н. Рубальської «Пісня сніговиків».

27–28. ЗИМОВІ СВЯТА

Зимові свята в мистецтві.

СММ: Дж. Л. П’єрпонт. JingleBells (Дзвіночки дзвенять).

ХТД: Музика А. Олєйнікової, слова В. Чайковської. «Святий Миколай».

29–30. РАДІЙТЕ! СВЯТО ЙДЕ!

Колядки, щедрівки.

Пісні з інструментальним супроводом та без нього.

СОМ: І. Горобчук. Вертеп.

СММ: Колядка «Бог ся рождає!».

ХТД: Колядка «Радуйтеся, люди!».

31–32

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

(Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика)

РОЗДІЛ 2. ЗАГАДКИ ХУДОЖНІХ МОВ

33–34. МАНДРИ КРАЇНОЮ МИСТЕЦТВ

Вокальна та інструментальна музика. Цирк.

СММ: Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному виконанні; Ф. Мендельсон. «Танець клоунів» з концертної сюїти

«Сон літньої ночі».

СОМ: І. Сколоздра. Різдво. Коломийка. А. Ма́ке. Цирк. Атлети, клоуни та мавпочка; Ю. Мацик. Клоуни.

ХТД: створення мелодії до вірша.

35–36. ЗУСТРІЧ ІЗ ТЕАТРОМ

Театр. Актор. Правила поведінки в театрі.

СКМ: М. Равель. Балет «Дитя та чари» (відеофрагмент).

ХТД: Українська народна пісня «Два півники» ( виконання в ролях, з ритмічним супроводом – барабан, трикутник, бубон). Інсценізація змісту віршів.

37–38. ЧАРІВНИКИ БАЛЕТУ

Балет. Мова танцю. Вальс.

СММ: П. Чайковський. Вальс сніжинок із балету «Лускунчик».

ХТД: Музика Я. Степового, слова народні «Сніжинки»

39–40

БАЛЕТ-КАЗКА

Оркестр. Музичні інструменти: скрипка (струнні), флейта (духові), барабан (ударні).

СММ: Б. Павловський. Балет-казка «Білосніжка і семеро

гномів» (фрагмент).

СКМ: м/ф «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент).

ХТД: гра «Оркестр».

40–41. ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-

НИК

НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ

Опера. Арія

СММ: Г. Гриневич. Опера-казка «Плескачик». Арії героїв

Опери.

ХТД: Музика Н. Барабаш. Арія Тіста з опери-казки «Колобкові мандри».

42–43. ВЕСЕЛИЙ МАНДРІВ-

НИК

У ТЕАТРІ

ТА КІНО

Ансамбль. Хор.

СКМ: Музика і вірші О. Шевченка. М/ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей», фрагменти з мульт-фільмів про колобка.

ХТД: створення власної опери-казки «Колобок»

(спів соло та в ансамблі).

44–45. КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ

Музична казка. Музичні інструменти оркестру: (продовження) арфа, флейта.

СММ: М. Сильванський. Музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти: теми Івасика-Телесика, Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів).

ХТД: створення мелодії до вірша, добір інстру-ментів для героїв музичної казки.

46–47. КАЗКОВІ РОЗПОВІДІ

продовження

Музична казка (продовження). Регістр (на прикладі клавіатури піаніно).

СММ: М. Чембержі. Казка про синій пролісок.

ХТД: Музика А.Олєйнікової, слова Н. Іванової «Пролісок» Створення супроводу до пісні.

СКМ: М/ф «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови».

48–49. КРАСА

І ЗДОРОВ’Я

Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст.

СММ: Ф. Шуберт. Вечірня серенада. П. Чайковський.

Вальс квітів з балету «Лускунчик». Ж. Бізе. Марш

Тореодора з опери «Кармен».

ХТД: Українська народна пісня-гра «Гей, ви дітки чорнобриві».

СКМ: м/ф «Холодне серце» (фрагмент з фігурним катанням).

50–51. ВЕЛИКОДНІ ДИВА

Великдень, писанки. Музична фраза.

СОМ: Н. Курій-Максимів. Великдень.

ХТД: Музика М. Катричка, слова В. Кленця, Н. Андрусич «Писанка». Створення мелодії до вірша.

51–52. НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ

Народна музика.

СММ: Колискова (обробка А. Авдієвського), Я. Степовий. Колискова, Українська народна пісня «Сонечко» (обробка

В. Барвінського).

ХТД: Музика і слова народні «Вийди, вийди, сонечко».

53–54. НАРОДНІ ІНСТРУМЕН-ТИ

ТА ІГРАШКИ

Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка (дуда). Свищики.

СОМ: зображення свищиків. Ф. Буше. Чабанець, що грає на волинці.

СММ: Гра на українській волинці (дуді). Й. С. Бах. Волинка. Українські народні танцювальні мелодії (ансамбль народних інструментів).

ХТД: Створення ритмічного супроводу, мелодії до вірша.

55–56. МИТЦІ ПРОФЕСІО-НАЛИ

Професійна музика.

Музичні професії: композитор, виконавець.

СММ: пісні Котика, Півника, Лисички з опери-казки К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник».

ХТД: Музика А. Філіпенка, слова О. Журливої «Узяла лисичка скрипку».

57–58. СТВОРЮ-ЄМО КРАСУ

Музичні професії: диригент.

СММ: М. Лисенко. Хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна».

ХТД: Гра «Оркестр».

59–60.

ДО ВЕР-ШИН МАЙС-ТЕРНОСТІ

Професійна мистецька освіта: музичні школи, музичні академії.

СММ: К. Дебюссі. Доктор GradusadParnassum (Шлях до

Парнасу). Н. Нижанківський. Івасик грає на чельйо.

ХТД: Музика Т. Попатенко, слова М. Івенсен «Урок».

Робота в парах: виконання ритмічних послідовностей.

61–62. МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ ДО ЄВРОПИ

Знайомство з мистецтвом різних країн. Пісні й танці (узагальнення).

СММ: Ф. Шопен. Полонез; Італійська народна пісня «Санта Лючія»; Н. Паганіні. Баркарола.

СОМ: А. Ніколаєв. Бал; М. Глущенко. Вечірня Венеція.

СКМ: м/ф «Танок маленьких каченят».

ХТД: Т. Вернер. Танок маленьких каченят (виконання рухів).

63–64

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

(Завдання Лясольки. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.