Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 2 класу НУШ (ІІ семестр)

Музика

Для кого: 2 Клас

11.01.2020

4590

299

0

Опис документу:
Даний матеріал містить орієнтовне календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для учнів 2 класу НУШ.Авторами підручника є Л. Масол, О. Гайдамака та О.Колотило.Дане планування можна редагувати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

До підручника: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

Мистецтво. 2 клас. – Київ: «Генеза», 2019. – 112 с. : іл.

(1 година на тиждень)

ІІ семестр

Дата

Тема та зміст уроку

Примітка

17

Зимова природа в музиці.

СММ: Ф. Ліст. Юнацький етюд № 12 «Заметіль».

СОМ: Н. Боем. Узимку

ХТД: Виконання поспівки; ритмічних етюдів (соло та в ансамблі), хореографічні імпровізації під музику

П.: етюд, такт, розмір

18

Характер, настрій в музиці

СОМ: Л. Гарсія. Хокей. Х. Хоехлер. Фігуристка

СММ: В. Косенко. Скакалка.

СКМ: «Танці-зігріванці».

ХТД: Музика В. Сороки, вірші Р. Обшарської «Спортивна зима».

П: тривалості нот і пауз (повторення). Аеробіка.

19

Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці.

Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці.

СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева.

СКМ: М/ф «Лис Микита», «Король Лев» тощо (фрагменти).

ХТД: Поспівка «Різні голоси». Музика В. Гребенюка, вірші Н. Іванюка «Левеня».

П: тембр. регістр (повторення).

20

Світ тварин в мистецтві.

Музичні інструменти.СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь.

СОМ: Дж. Франкіс

СКМ: К. Сен-Санс Карнавал тварин (фрагменти музично-анімалістичного дійства).

ХТД: відгадування та виконання пісенних загадок за нотним записом.

Гра «Луна». Тіньовий театр.

Театр тіней (на дозвіллі)

П: тембр, штрихи (повторення)

21

Світ тварин в мистецтві. Незвичайні музичні інструменти (ксилофон, фісгармонія, челеста)СММ: К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум.

СОМ: А. Матісс. Червоні рибки

ХТД: Музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної «Кенгуру» Створення «пісенного карнавалу» за віршами.

22

«Музика космосу»

Електронні музичні інструменти (синтезатор).

СОМ: А. Соколов. На тихому перехресті

СММ: Т. Ньюман. Зоряний корабель «Авалон» (із фільму «Пасажири»).

СКМ: М/ф «Майлз із планети майбутнього»

ХТД: Інсценізація вірша Н. Карпенко «Парад планет» (робота у групі).

Добирання тембру і ритму (на дозвіллі)

23

Музичний театр. Театральні професії. Опера СММ: М. Лисенко. Опера-казка «Коза-Дереза». (Пісні Кози, Лисички, Рака).

ХТД: Музика М. Лисенка Вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака».

Відтворення характерів казкових героїв за допомогою жестів і танцювальних рухів у

відповідних темпах

П: опера

24

Пори року в мистецтві.

СММ: П. Чайковський. Цикл «Пори року». Масляна (Лютий), Пісня жайворонка (Березень)

СОМ: Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського.

ХТД: Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики».

Імпровізація зі звуками: добір інструменту для імітації співу жайворонка.

Ноти: повторення.

25

Пори року в мистецтві.

СММ: П. Чайковський. Цикл «Пори року». Пісня жайворонка (березень), Жнива (серпень)

СОМ: Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського.

ХТД: Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики».

Створення поспівки за ритмом, придумування тексту заклички.

Імпровізація зі звуками: добір інструментів для створення звуків різних пір року.

26

Українські народні інструменти.

СММ: Р. Гриньків. Веснянка. І. Шамо. Веснянка

СОМ: Ф. Панко. Бандурист. Козак (скульптура), світлина музею писанки і трембітарів

ХТД: Виконання «Зацвіла в долині червона калина» (музика А. Філіпенка, вірші Т. Шевченка). Відтворення ритмів в ансамблі.

П: бандура, трембіта

27

Перевіряємо свої досягнення Виконання творчих завдань.

28

Український віночок в мистецтві.

СММ: «Віночок українських народних пісень» для оркестру народних інструментів.

СОМ: К. Маковський. Красуня

ХТД: Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок».

Придумування мелодії за ритмом та виконання її із супроводом. Складання «віночків» з українських народних пісень (робота у групах).

Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської

П: Цикл.

29

Краса квітів в мистецтві. Балет.

СКМ: Є. Русинов. Балет «Дюймовочка» (фрагменти). Зарядка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської

ХТД: Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок».

Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської.

Створення мелодії «У Іванка вишиванка» за ритмом та виконання її із супроводом

П: балет

30

Ритм в музичному мистецтві.

СОМ: В. Валевська. Будинок тітоньки Сови. Ранок. Вечір

СММ: Е. Гріг. Ранок. Із сюїти «Пер Гюнт».

С. Прокоф’єв. Вечір. Із циклу «Дитяча музика». ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської).

Створення «звукових картин».

П: ритм

31

Ритм в музичному мистецтві.

СММ: А. Вівальді. «Пори року». Весна. Літо.

ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської).

Відтворення звуків різних пір року за допомогою різних музичних інструментів та предметів довкілля (групова робота). Гра «Оркестр».

П: концерт

32

Мистецтво та здоровий спосіб життя.

СОМ: К. Уорнер. Істівні ландшафти

СММ: Поль Моріа. Така-Таката.

СКМ: Руханка «Райдуга». Музика і вірші З. Красуляк.

ХТД: «Веселка» (музика і вірші Наталії Май).

33

Мистецтво та здоровий спосіб життя.

Ритмічні вправи, пісні за вибором.

34

Мистецтво країн світу: Чехія, Велика Британія.

СОМ: Світлини з пам’ятками Праги та Лондона

СММ: А. Дворжак «Слов’янські танці» (за вибором).

ХТД: «We can fly» (музика А. Олєйнікової, вірші К. Орлової)

П: Полька.

35

Підсумковий урок. Завдання Лясольки та Барвика.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.