Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва. 4 клас

Музика

Для кого: 4 Клас

18.07.2018

5905

468

0

Опис документу:
Планування уроків музичного мистецтва здійснено за підручником Ольги Лобової для 4 класу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр.

Стежинами музичних жанрів (16 год)

Твій друг – музика. Правила слухання музики та співу; поняття про музичну форму. Віночок українських народних мелодій. Розучування пісні «Музика рідного дому»

Казка про музичні краплинки. Слухання фрагменту А.Вівальді «Осінь» (з циклу «Пори року»). Поспівка «Музичні звуки граються». Розучування пісні «Вперше осінь йшла до школи»

Жила – була пісенька. Слухання пісень у виконанні уславлених українських співаків (Р.Кириченко, А.Солов’яненко, Н.Матвієнко, Д.Гнатюк). Українська народна пісня «Господарство»

Вокальними стежинами. О. Аляб’єв «Соловей» (фрагмент). Розучування пісні «Не щебечи, соловейку»

Вокальними стежинами. . В. А. Моцарт «Романс» із «Маленької нічної музики». Розучування пісні «Не щебечи, соловейку»

У єдності співочих голосів. М.Лисенко «Молитва за Україну» (слухання). Розучування пісні «Немає України без калини»

Царина вокального мистецтва. Слухання увертюри Ж.Бізе «Хор хлопчиків (з опери «Кармен»)». Розучування норвезької народної пісні «Камертон».

«Десять завдань для перевірки знань». Музичні вікторини та ігри. Виконання поспівок та пісень за вибором.

Дзвінкі таємниці. Українські троїсті музики. Поняття «музична п’єса». Виконання пісні «Нічні музики»

Один інструмент – це багато чи мало? Поняття «тон», «півтон». Музичні знаки «дієз», «бемоль», «бекар». Фредерік Шопен «Прелюдія № 4, 7». Розучування пісні «Навчайте мене музики»

Інструменти – символи народів. Музичні символи України: сопілка, трембіта, кобза, бандура. Слухання твору Г.Майбороди «Гуцульська рапсодія» (фрагмент). Розучування пісні «Верховино, світку ти наш»

Стежинами інструментальних жанрів. Різновиди інструментальної музики (рапсодія, п’єси, концерт). Поняття «сюїта», «квінтет». К.Дебюссі «Маленький пастух», «Ляльковий кек-уок» (з сюїти «Дитячий куточок»). Перегляд сюїти К.Сен-Санса «Карнавал тварин». Розучування естонської народної пісні «Хор нашого Яна».

За наказом чарівної палички. Симфонія та її частини. Симфонічний оркестр. Слухання симфоній Й.Гайдна «Годинник», «Сюрприз» (фрагменти). Є.Карпенко «Їжачки зелені» (розучування).

Казковий світ балету. Балетні вистави: А.Хачатурян «Адажіо» (з балету «Гаяне»); П.Чайковський «Танець феї Драже» з балету «Лускунчик». Розучування української народної пісні «Старий рік минає».

Українські колядки. Дитячі, дівчачі та хлопчачі колядки. Виконання пісні «Старий рік минає».

Новорічний калейдоскоп. Виконання поспівок та пісень за вибором, музично-дидактичні ігри. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

ІІ семестр.

Мистецтво без меж та кордонів (19 год)

Музика - це найвиразніша мова. Засоби музичної виразності: мелодія, метроритм, лад, динаміка, темп та ін. Розучування пісні «Новорічна пісенька».

Фольклор і композитор. П.Чайковський «Четверта симфонія» (фінал). Розучування пісні «Дударики».

Перетворення жанрів. Різні види мистецтв. П.Чайковський «Неаполітанська пісенька» ( з «Дитячого альбому»)«Неаполітанський танець» (з балету «Лебедине озеро»). Українська народна пісня

«Ой ходила дівчина бережком».

Українські мотиви симфоній. М.Калачевський «Українська симфонія» (друга частина); «Симфонія невідомого автора початку XІХ століття» (фінал) – слухання. Розучування пісні з виконанням рухів «Чом, чом, чом, земле моя».

Від веснянки – до концерту. Б.Фільц «Весняне рондо». Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку». Колективне виконання пісні «Пісня про усмішку».

Від автора – до автора. Слухання пісні «Зоре моя вечірняя». Розучування пісні «Щебетала пташечка».

Від прелюдії – до молитви. Духовна музика. Й.С.Бах – Ш.Гуно «Аве Марія». Слухання пісні «Сонячні краплини».

Музика малює картину. Фортепіанна сюїта «Картини з виставки». Розучування пісні «Це моя Україна».

«Десять завдань для перевірки знань». Музичні вікторини та ігри. Виконання поспівок та пісень за вибором.

Музична слава України. Музична культура України. «Дума про Івана Богуна». Розучування пісні «Наша рідна Україна».

Без словника і перекладача. Фрагменти латиської народної пісні «Ой – я жу-жу», білоруської народної пісні «Савка та Гришка», чеської народної піснч «Полька», польської народної пісні «Зозуля». Розучування пісні «Золоте весілля».

Музика мандрує світом. Музика – мистецтво звуків. Михайло Глинка «Арагонська хота», Микола Лисенко «Баркарола» (слухання). Розучування «Пісеньки друзів» (з мультфільму «Бременські музиканти».)

Мистецтво, що єднає душі. Духовна музика. Сергій Рахманінов «Богородице Діво, радуйся» ( з хорового циклу «Всенощне…»). Розучування пісні «Молитва».

Музичні подорожі у часі. Нікколо Паганіні. Фрагменти «Кампанелли» та «Капрису №24». Розучування пісні «Цвіт землі».

Музичні подорожі у часі. Антоніо Вівальді «Гроза» (із циклу «Пори року»); Ванесса Мей «Шторм». Виконання пісні «Цвіт землі».

Українська музика у світі. Сприймання на слух фрагментів: Людвіг ван Бетховен «Варіації на українські теми»; Арам Хачатурян «Гопак» (з балету «Гаяне»).

Сучасна популярна музика України. Конкурси «Євробачення» і «Дитяче євробачення». Настя Петрик, Софія Тарасова. Розучування пісні «Калинова Україна».

Мелодії останнього дзвінка. Володимир Шаїнський «Чого вчать у школі». Ірина Кириліна «Засмутилось кошеня».

Підбиваємо проміжні підсумки. Музична вікторина. Пісні, що виконували на протязі ІІ семестру. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.