Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з математики на ІІ семестр

Математика

Для кого: 1 Клас

15.03.2021

113

2

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування призначене для 1 класу за підручником О. Гісь, І. Філяк на ІІ семестр вілповідно до Концепції Нової Української Школи. Планування розраховане на тригодинне тижневе навантаження.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно- тематичне планування

з математики

для 1 класу

(до підручника О. Гісь, О. Філяк

3год/тиж)

Дата

Тема уроку

Примітки

46

17 тиждень

С.92-93

Урок 46

Розділ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ

Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розв´язування задачПоняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці.

47

Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі.

с. 94-95

48

Скорочений запис умови задачі.

с. 95-96

49

18 тиждень

Збільшення та зменшення числа.

с. 97-99

50

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

с. 99-101

51

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

с. 101-102

52

19 тиждень

Розвязування задач вивчених типів.

с. 102-104

53

Задача на різницеве порівняння.

с. 104-105

54

Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

с. 106-107

55

20 тиждень

Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.

с. 107-109

56

Читання прикладів. Задачі.

c. 110-111

57

Числовий вираз та його значення.

c. 111-113

58

21 тиждень

Порівняння числа та значення числового виразу.

c. 113-114

59

Порівняння числа та значення числового виразу.

c. 115-116

60

Порівняння двох числових виразів.

c. 117-118

61

22 тиждень

Числова рівність і числова нерівність.

c. 118-121

62

Складання, запис і читання числових нерівностей.

c. 121-122

63

Переставний закон додавання. Доданок, доданок, сума.

c. 122-124

64

23 тиждень

Компоненти дії віднімання. Зменшуване, від´ємник, різниця.

c. 125-126

65

Закріплення вивченого.

c. 127-128

66

Закріплення вивченого.

c. 129-130

67

24 тиждень

Закріплення вивченого. Розв´язування задач.

c. 130-131

68

Розділ. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

Геометричні фігури — круг. Предмети, круглі за формою

c. 132-133

69

Кут. Побудова кутів.

c. 134-135

70

25 тиждень

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Опис фігур за істотними ознаками.

c. 136-138

71

Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками

c. 138-139

72

Герметричні тіла: куб, піраміда, куля, циліндр, конус

c. 140-141

73

26 тиждень

Повторення вивченого

c. 142-144

74

Розділ. ВЕЛИЧИНИ

Вимірювання довжини предметів іншими предметами

c. 144-

75

Вимірювання довжини предметів умовними одиницями

c. 146-148

76

27 тиждень

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини

c. 148-150

77

Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах

c. 150-151

78

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач

c. 152-153

79

28 тиждень

Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини

c. 153-154

80

Порівняння іменованих чисел

c. 155-156

81

Розділ. НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ СОТНІ

Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа

c. 156-159

82

29 тиждень

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків

c. 160-161

83

Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків

c. 162-163

84

Усна та письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20

c. 163-166

85

30 тиждень

Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20

c. 166-168

86

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка

c. 168-170

87

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа

c. 170-172

88

31 тиждень

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач

c. 173-174

89

Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів

c. 174-175

90

Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком

c. 175-178

91

32 тиждень

Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного Знаходження невідомого від’ємника.

c. 179-182

92

Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування. Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями

c. 183-

186

93

Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач

c. 187-188

94

33 тиждень

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового

c. 188-189

95

Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел

c. 189-191

96

Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел

c. 192-193

97

34 тиждень

Розділ. ВЕЛИЧИНИ

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини

c. 193-195

98

Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику. Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події

c. 195-201

99

Закріплення вивченого в розділі «Час»

c. 201-204

100

34 тиждень

Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

c. 204-209

101

Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками.Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах

c. 210-213

102

Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси

c. 214-215

103

35 тиждень

Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість

c. 216-217

104

Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму

c. 218-220

105

Повторення вивченого

c. 220-222

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили