Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу І семестр за підручником Л. Оляницької

Математика

Для кого: 3 Клас

04.09.2021

47

1

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування складено відповідно до чинної освітньої програми Р. Шияна за підручником Л. Оляницької на І семестр ( 68 уроків). Містить 9 діагностувальних робіт та їх аналіз, а також уроки узагальнення і систематизації навчального матеріалу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематитчне планування з математики

для 3 класу НУШ за підручником Л. Оляницької


І семестр

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС

1

Нумерація чисел у межах 100.

Усне додавання та віднімання

С.4-6


2

Усне додавання та віднімання. Перевірка

правильності виконання арифметичних дій

С.6-7


3

Збільшення та зменшення числа на кілька

одиниць. Пряма, промінь, відрізок

С.7-9


4

Числові рівності й нерівності. Різницеве

порівняння. Многокутник та його елементи

С.9-10


5

Вирази зі змінною. Кути.

Прямий кут, непрямі кути

С.10-12


6

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Прямокутник.

Побудова прямокутника

С.12-13


7

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Многокутник

С.13-14


8

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Периметр прямокутника

С.14-15


9

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Кратне порівняння чисел.

С.15-16


10

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Квадрат.

Побудова квадрата. Периметр квадрата

С.17-18


11

Перевірка правильності виконання

арифметичних дій множення та ділення

С.18-19


12

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Властивості множення

та ділення. Коло й круг. Елементи кола й

круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення

С.19-20


13

Величини. Одиниці вимірювання величин

С.20-21


14

Іменовані числа. Порівняння іменованих

чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі

С.22


15

Іменовані числа. Дії з іменованими числами. Складання та розв’язування обернених задач до простих.

С.23


16


Діагностувальна робота № 1




ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (ПРОДОВЖЕННЯ)

17

Аналіз перевірної роботи.

Таблиця множення числа 6

С.24-25


18

Таблиця ділення на 6

С.25-26


19

Задачі на знаходження четвертого

пропорційного. Спосіб знаходження

однакової величини (зведення до одиниці)

С.27-28


20

Таблиця множення числа 7

С.28-29


21

Таблиця ділення на 7

С.30-31


22

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування

вивчених таблиць множення та ділення

С.31-32


23

Таблиця множення числа 8

С.32-33


24

Таблиця ділення на 8

С.34-35


25

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків)

С.35-36


26

Таблиця множення числа 9.

Прості задачі, що містять трійки

взаємопов’язаних величин (загальна маса,

маса одного предмета, кількість предметів)

С.37-38


27

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач

на застосування вивчених таблиць множення

та ділення

С.38-39


28

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування

вивчених таблиць множення та ділення.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних

величин (вартість, ціна, кількість)

С.39-40


29

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість

однієї посудини, кількість посудин)

С.41-43


30

Знаходження значень виразів і

розв’язування задач на застосування

вивчених таблиць множення

та ділення. Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи)

С.43-45


31

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення

С.46-47


32

Діагностувальна робота № 2.




НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У КОНЦЕНТРІ «ТИСЯЧА». УСНЕ Й ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 1000

33

Аналіз перевірної роботи. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа. Додавання та віднімання числа 1

(170 + 1, 187 – 1)

С.48-50


34

Порівняння сотень.

Додавання та віднімання сотнями

(400 + 200, 400 – 200 ) Лічба в межах 1000. Розряд сотень.

С.51-52


35

Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел. Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Порівняння чисел.

С.53-55


36

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка

С.55-57


37

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4)

С.57-58


38

Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345-5)

С.58-59


39

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр

С.59-61


40

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. Співвідношення між одиницями вимірювання величин

С.61-62


41

Сполучний закон додавання.Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми.


С.62-65


42

Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа.

С.65-66


43

Додавання круглих чисел ( 340+220)

С. 66-67


44

Віднімання круглих чисел ( 340+220)

С. 67-68


45

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного.

С.69-70


46

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння. Знаходження невідомого відємника.

С.70-71


47

Діагностувальна робота № 3



НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У КОНЦЕНТРІ «ТИСЯЧА». УСНЕ Й ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 1000

48

Аналіз перевірної роботи. Усне додавання круглих трицифрових чисел (450+270)

С.72-73


49

Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450+270)

С.73-74


50

Одиниця вимірювання маси – тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин.

С.74-76


51

Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення.

С.77-78


52

Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності (сталості) іншого.

С.78-79


53

Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності (сталості) іншого.

С. 80-82


54

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (без переходу через розряд).

С.83-85


55

Письмове додавання трицифрових чисел

(з переходом через розряд)

С. 85-87


56

Письмове віднімання трицифрових чисел

( з переходом через розряд)

С.87-88


57

Письмове віднімання трицифрових чисел

( з переходом через розряд).Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

С.89-90


58

Письмове віднімання трицифрових чисел

з переходом через розряд, коли зменшуване містить нуль десятків та одиниць.



С.91-92


59

Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел. Перевірка правильності виконання дії додавання.

С.92-95


60

Перевірка правильності виконання дій віднімання.

С. 95-96


61

Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000.

С.96-97


62

Одиниці вимірювання часу – тисячоліття, століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу.

С.97-98


63

Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар.

С.99-100


64

Одиниця вимірювання часу – секунда. Визначення часу за годинником.

С.100- 101


65

Діагностувальна робота № 4



66

Розвязування простих і складених задач на визначення тривалості події, часу початку й закінчення події.

С.101-103


67

Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел.

С.103-104


68

Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел в межах 1000.

С.104-105






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.