Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з математики 3 клас .

Математика

Для кого: 3 Клас

20.10.2021

38

4

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування з математики 3 клас за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника «Математика» для 3 класу (у двох частинах) ,автор Наталія Листопад.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків математики у 3 класі

за підручником

Н.П. Листопад. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2020.

5 годин на тиждень(ІІ семестр – 95 год)



уроку

Тема уроку

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Дата

81

Розрядні доданки чисел. Додавання круглих сотень.

Задачі на знаходження маси.

Відтворює послідовність чисел в межах тисячі

[3 МАО 4.2].

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2].

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3.]


Визначення кількості десятків. Обчислення виду 60 + 80,

170 –80.Знаходження значень виразів. Обернена задача.

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3].

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] .


Додавання виду 430 + 260.Розв’язування обернених задач.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3МАО4.3].

Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7].

Розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3].

Додавання різними способами.

Розв’язування задач та складання обернених.

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3МАО4.3].

Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Обчислює усно зручним для себе способом; [3 МАО 4.3].

Розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3].


Обчислення виду

960 – 420 . Розв’язування задач за блок – схемою.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3МАО4.3].

Перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] .

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8] .

Читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно - зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Різні способи обчислення різниціРозв’язування рівнянь.Обчислення виразу зручним способом.

Розв’язування задачі різними способами.

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] .

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4].


Додавання виду

450 + 50. Дії з іменованими числами.Задачі на знаходження суми.

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3МАО4.3] .

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Віднімання виду

400 – 80. Задачі на знаходження невідомого доданка.

Дії з іменованими числами.

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО4.3]

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Додавання виду

260 + 370.Знаходження суми зручним способом. Задачі на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків

Визначає розрядний склад трицифрового числа

[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО4.3] .

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] .

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Віднімання виду

540 – 90.Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків.

Визначає розрядний склад трицифрового числа

[3МАО 4.2].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Віднімання виду

730 – 290. Коло. Діаметр кола. Знаходження різниці зручним способом.

Визначає розрядний склад трицифрового числа

[3 МАО 4.2].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5].

Обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1].


Дії з іменованими числами. Задачі геометричного змісту.

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО4.3] .

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач [3 МАО 2.1].

[3 МАО 2.3], [3 ІФО 1.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Розв’язування рівнянь.

Дії з іменованими числами. Задачі та вирази з буквеними даними.

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8]

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5].


Знаходження значень виразів. Розвязування задач. Самостійна робота.

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].



Повторення вивченого.

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО4.3] .

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].

Урок узагальнення знань.

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5].

Перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4].


Діагностична робота



Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

Володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3МАО4.3].

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4].


Ознайомлення із письмовим додаванням. Розв’язування задач.

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2.].

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Збільшення та зменшення числа на кілька десятків. Ознайомлення з письмовим відніманням.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3 ].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Обчислення письмово. Буквені вирази. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою та сумами двох доданків.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Письмове додавання з переходом через розряд. Обчислення числових виразів.

Дії з іменованими числами.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Додавання трьох доданків. Задачі геометричного змісту.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Розуміє сутність периметра многокутника;

[3 МАО 4.7].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Письмове додавання з подвійним переходом через розряд.

Дії з іменованими числами.

Задачі на визначення часу.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3]

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і нерівностей.

Задачі на визначення часу.

Самостійна робота.

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Віднімання з переходом через розряд. Перевірка письмового додавання відніманням.

Розв’язування рівнянь.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО].

Перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3],

[3 МАО 3.4].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Обчислення значень виразів. Перевірка письмового додавання відніманням. Розв’язування нерівностей і задач.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3],

[3 МАО 3.4].

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Письмове віднімання з подвійним переходом через розряд. Перевірка письмового відніманя додаванням.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3]

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3],

[3 МАО 3.4].

Читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Дії з іменованими числами.

Розв’язування задач. Самостійна робота.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3.]

Читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО3.1] , [3 МАО 2.3]

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3] .

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3.]

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО3.1] , [3 МАО 2.3]


Повторення

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3] Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Урок узагальнення знань і умінь

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000 [3МАО4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Діагностична робота



Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

Визначає розрядний склад трицифрового числа [3МАО 4.2.].

Визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі[3 МАО 4.2].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Повторення властивостей множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач на знаходження суми.

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Множення та ділення числа на10, на 100.Обчислення числових виразів.

Розвязування складених задач.

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8.].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення виду 50 : 5,

500 : 5. Знаходження значень числових та буквених виразів.Дії з іменованими числами. Розвязування задач з геометричним змістом.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Множення виду 20 · 3, 200 · 3.

Обчислення добутку зручним способом. Самостійна робота.

Розв’язування задач із зайвими даними.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3].


Ділення виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження значення виразів.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення виду 60 : 30, 600 : 300. Знаходження частини від числа. Обчислення виразів .

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3.].

Розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Властивість ділення числа на добуток.

Обчислення виразів.

Розв’язування простих та складених задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел[3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв ’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4].


Різні способи знаходження частки . Дії з іменованими числами.

Розвязування задач та складання обернених до даної.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].

Виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

[3 ПРО 1.1 - 1.6].


Властивість множення суми на число. Обчислення виразів та розв’язування задач різними способами.

Побудова діаграми за допомогою цеглинок Лего.

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10;

[3 МАО 3.],[3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Множення виду 15· 3. Діаграми. Розв’язування рівнянь. Робота з діаграмами.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2]. Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Властивість множення числа на суму. Знаходження значень буквених та числових виразів. Задачі на знаходження периметра.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

Володіє навичкою табличного множення і ділення;

[3 МАО 4.3] .

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3].


Множення виду 4 · 16 Розв’язування рівнянь. Знаходження значень буквених виразів. Складання за таблицею прямої та оберненої задачі.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3)].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Порівняння виразів. Розв’язування задач, що містять взаємопов’язані величини:ціна-кількість-вартість.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [3 МАО 4.8].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].


Знаходження значень числових та буквених виразів. Розвязування складених задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]


Повторення вивченого.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Урок узагальнення знань

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Діагностична робота



Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Властивість ділення суми на число. Обчислення числових виразів.

Розв’язування складених задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення виду 36 :3 .

Рівняння.Обчислення виразів.

Розв’язування задач двома способами.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Календар. Дії з іменованими числами.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

Виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1] , [3 МАО 2.3].

Виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

[3 ПРО 1.1 - 1.6].


Ділення виду

42 : 3.Знаходження значень числових виразів.

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

розуміє сутність кратного порівняння чисел;

[3 МАО 4.3].

Обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення різними способами. Числові вирази. Задачі на знаходження вартості.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].


Знаходження частки двома способами. Обчислення виразів.

Розв’язування рівнянь. Прості та складені задачі.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].


Ділення виду 32 : 16. Перевірка ділення. Розв’язування складених задач.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].

Користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3].


Складання і розвязування виразів на знаходження частки.Рівняння.

Розв’язування нерівностей виду

х · 3 < 100 . Складені задачі ,що містять взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість.


Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розуміє, що ситуація купівлі - продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2].


Знаходження частки різними способами. Обчислення числових виразів. Розв’язування рівнянь.

Самостійна робота

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення з остачею.

Складання і розв’язування математичних виразів, поданих в текстовій формі.

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3].

Читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8].

Застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення з остачею

Нерівності. Розв’язування простих та складених задач.

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Перевірка ділення з остачею.

Розв’язування простих та складених задач,

що містять дію ділення.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3],

перевіряє правильність ділення з остачею;

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення з остачею. Розв’язування складених задач.


Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3]

перевіряє правильність ділення з остачею;

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4].

Користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3].

Будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Повторення вивченого.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3] .

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3].

перевіряє правильність ділення з остачею;

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4].

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Урок узагальнення

Знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]


Діагностична робота



Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Повторення.

Нумерація трицифрових чисел.

Читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2].

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3]

Відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

[3 МАО 4.2].

Подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3МАО 4.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Обчислення на основі нумерації. Письмове додавання і віднімання. Розвування простих та складених задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3 ].

Обчислює усно зручним для себе способом;

[3 МАО 4.3].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3.].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Письмове додавання і віднімання. Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування простих та складених задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

складає вираз до задачі з буквеними даними;

[3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8].


Ознайомлення з письмовим множенням. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] .

Користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ознайомлення з письмовим множенням виду 102 · 3. Обчислення числових виразів.

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3].

Розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; [3 МАО 4.8].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Складає вираз до задачі з буквеними даними;

[3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8].


Ознайомлення з письмовим множенням виду

13 · 60.

Розв’язування нерівностей.

Задачі, що містять дію ділення.

Виконує додавання і віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел [3 МАО 4.3].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3]. Розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності; [3 МАО 4.8].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ділення з остачею. Обчислення виразів.

Задачі на визначення тривалості і часу закінчення події.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3],

перевіряє правильність ділення з остачею;

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1] , [3 МАО 2.3]


Ознайомлення з письмовим діленням двоцифрового числа на одноцифрове.

Розв’язування рівнянь. Знаходження значень числових виразів.

Розвязування простих і складених задач.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ознайомлення з письмовим діленням виду 628 :4.

Перевірка дії ділення дією множення.

Дії з іменованими числами.

Розв’язування прости х і складених задач.

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Ознайомлення з письмовим діленням виду 141 : 3.

Перевірка дії ділення дією множення.

Дії з іменованими числами.


Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3.].

Розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3].


Розвязування завдань, які містять одиниці часу.

Рівняння. Розв’язування прости х і складених задач.


Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3].

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Розв’язування нерівностей. Складання плану

розв язування задач.

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3],

[3 МАО 4.8].

Застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Планує розв’язування /розв’язання задачі;

[3 МАО 2.2].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Дії з іменованими числами. Обчислення та порівняння виразів.

Розв’язування задач.

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3]

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

[3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Самостійна робота

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Знаходження значень виразів. Розв’язування задач.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою позатабличного множення іділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Діагностична робота



Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3].

Володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3].

Розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3].


Розв’язування цікавих задач, задач із логічним навантаженням.

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1].

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Проведення екскурсій (квестів).

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Розв’язування задач з логічним навантаженням.

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1].

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Презентація проектів.

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Розв’язування цікавих задач.

Застосовує прийоми раціональних обчислень;

[3 МАО 3.2].

Створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1].

Використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 - 1.6].


Резервна година.



Резервна година.



Підсумковий урок за рік.







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.