Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з логіки (5 клас)

логіка

Для кого: 5 Клас

12.06.2021

402

60

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з логіки (5 клас) за програмою факультативного курсу для учнів 5–9 класів "Логіка". Автори курсу: Буковська Оксана Іванівна, Васильєва Дарина Володимирівна. Планування розроблено з розрахунку 1 год на тиждень, всього 35 год.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Логіка

5 клас


(35 год, 1 год на тиждень)


Програма факультативного курсу для учнів 5-9 класів

(автори: Буковська Оксана Іванівна; Васильєва Дарина Володимирівна)

Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного навчання (у двох частинах).

Ч. І. Допрофільна підготовка / Упоряд. Н. С. Прокопенко, О. П. Вашуленко, О. В. Єргіна. – X.: Вид-во «Ранок», 2011. – 320 с. – (Факультативи та курси за вибором).



п/п

Тема уроку

К-сть годин

Дата

Примітка

Поняття (5)

1

Поняття та його види. Зміст та обсяг поняття. Родове і видове поняття.

1



2

Види понять: загальне та одиничне, конкретне та абстрактне, збірне та незбірне.

1



3

Визначення поняття через найближчий рід та видову ознаку. Самостійна робота.

1



4

Відношення «більше», «менше», «стільки, скільки», «старший», «молодший». Самостійна робота.

1



5

Узагальнення і систематизація матеріалу. Контрольна робота.

1



Судження (6)

1

Суть логічного судження. Істинні і хибні судження. Судження зі словами «всі», «кожний», «завжди», «деякі», «принаймні один».

1



2

Заперечення. Заперечна частка «не» в судженні. Заперечення загальних суджень. Заперечення часткових суджень. Заперечення суджень існування. Самостійна робота.

1



3

Закон виключення третього. Контрприклади. Розв’язування логічних задач на припущення.

1



4

Розв’язування логічних задач на припущення. Самостійна робота.

1



5

Розв’язування логічних задач на застосування методу вилучення, розвиваючих завдань.

1



6

Узагальнення і систематизація матеріалу. Контрольна робота.

1



Множини (11)

1

Уявлення про множину та її елементи. Види множин, співвідношення між множинами.

1



2

Види множин та співвідношення між ними. Кола Ейлера. Підмножина.

1



3

Переріз множин, об’єднання множин.

2



4

Підмножина, переріз множин, об’єднання множин. Зображення таких співвідношень за допомогою кіл Ейлера. Самостійна робота.

1



5

Розв’язування задач за допомогою графічних схем.

1



6

Розв’язування логічних задач за допомогою кіл Ейлера. Самостійна робота.

2



7

Елементи комбінаторного мислення при розв’язуванні задач з множинами.

1



8

Розв’язування задач за допомогою графічних схем, кіл Ейлера.

1



9

Узагальнення і систематизація матеріалу. Контрольна робота.

1



Цікава геометрія (10)

1

Геометричні фігури. Самостійна робота.

3



2

Задачі на розвиток просторової орієнтації та уяви. Самостійна робота.

2



3

Симетрія фігур та її використання для розв’язування логічних задач.

2



4

Задачі на побудову за допомогою сірників.

2



5

Узагальнення і систематизація матеріалу. Контрольна робота.

1



Повторення, систематизація й узагальнення вивченого за рік (3)

1

Урок узагальнення і систематизації знань, вмінь і навичок. Поняття і судження.

1



2

Урок узагальнення і систематизації знань, вмінь і навичок. Множини.

1



3

Підсумковий урок.

1







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.