• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Календарно-тематичне планування з літературного читання за підручником О.Вашуленко 2 семестр

Календарно-тематичне планування з літературного читання за підручником О.Вашуленко 2 семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

06.01.2021

517

39

0

Опис документу:
алендарно-тематичне планування з літературного читання 3 клас до підручника Оксани Вашуленко. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко. З очікуваними результатами та освітніми галузями. Користуйтеся із задоволенням))
Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Очікувані результати

Дата

Легенди рідного краю

Легенда «Дністер». Легенда про мак.

Література в колі мистецтва

виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; знаходить в них потрібну інформацію; читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

Народна легенда «Легенда про сон-траву»

Федір Мамчур «Бузина»

Народна легенда «Звідки пішло прізвище

та ім’я Богдана Хмельницького»

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Читаю байку для науки

Езоп «Пастух-жартівник»,

«Двоє приятелів і ведмідь»

оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

Леонід Глібов «Коник-стрибунець»

Павло Глазовий «Жолудь»

Діагностична робота

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Квітує радісно весна

Спиридон Черкасенко «Зима і весна».

Антоніна Назаренко «Який це місяць?»

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; самостійно переказує текст (детально, стисло, вибірково); розпізнає, називає, виділяє в художньому тексті яскраві, образні вислови, художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот; пояснює їх роль у творі

Степан Мацюцький «У гостях у весни»

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Ліна Костенко «Вербові сережки»,

«Берізки по коліна у воді».

Література в колі мистецтва

Вадим Скомаровський «Місяць-квітникар». Література в колі мистецтва

Наталія Козаленко

«Не зривайте первоцвіти»

Олександр Копиленко

«Найвеселіший місяць»

Діагностична робота

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає

Леся Українка «Як дитиною, бувало…», «Вишеньки»

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; самостійно переказує текст (детально, стисло, вибірково); розпізнає, називає, виділяє в художньому тексті яскраві, образні вислови, художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот; пояснює їх роль у творі;

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Тарас Шевченко «Зацвіла в долині»,

«Тече вода з-під яіора…»

Олександр Олесь «Степ»

Грицько Бойко «Провалився по коліна»,

«Бабуся і внук», «Булка з маслом»,

«Де Іванко?»

Олександр Подоляк «Мій зореліт»

Сашко Дерманський

«Кого беруть у космонавти»

Леонід Глібов «Хто вона?».

Авторські акровірші

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Анатолій Костецький «новенька»,

«Як захочеш – буде все!»

Галина Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати»

Діагностична робота

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Читаю оповідання про дітей

Анатолій Григорук «Льодохід»

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; продовжує діалог; придумує текст за аналогією до прочитаного; творчо переказує прочитане.

Анатолій Григорук «Гра в шахи»

Василь Чухліб «дикі каченята»

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Василь Чухліб «Дикі каченята»

Аліна Туз «Новий планшет»

Аліна Туз «Новий планшет»

Дженніфер Мур-Маллісон

«Вирішуємо конфлікти»

Дженніфер Мур-Маллісон

«Вирішуємо конфлікти»

Дженніфер Мур-Маллісон

«Вирішуємо конфлікти»

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Діагностична робота

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Україна-це я, це ти, це ми!

Мар’яна Савка «Україна»

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; самостійно переказує текст (детально, стисло, вибірково); розпізнає, називає, виділяє в художньому тексті яскраві, образні вислови, художні описи природи, зовнішності людини, інших живих істот; пояснює їх роль у творі; самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; знає правила безпечної поведінки в Інтернеті; створює (за вибором) медіа-продукт і пояснює свій вибір; пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту.

Єлизавета Гуменко

«Наша країна-Україна»

Єлизавета Гуменко

«Наша країна-Україна»

За Миколою Магерою «Чубчик»

За Миколою Магерою «Чубчик»

Робота з дитячою книжкою._____________________

_____________________________

Галина Павлишин «Економія слів»

Зірка Ментазюк «Квіти з Петриківки»

Зірка Ментазюк «Квіти з Петриківки»

Христина Мельник

«Життя Марії Приймаченко в

десяти фактах»

Христина Мельник

«Життя Марії Приймаченко в

десяти фактах».

Література в колі мистецтва

За Олександром Ємченком «

Перший космонавт незалежної України»

Робота з дитячою книжкою._____________________

______________________________

Діагностична робота

Підсумковий урок

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання», Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів», Змістова лінія «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» , Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.