Календарно - тематичне планування з ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. 4 клас

Читання

17.08.2021

2690

213

3

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до підручника Українська мова та читання : Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 160 с. : іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Читання

(За підручником О. Савченко, І. Красуцької)

3,5 години на тиждень

з/п

Тема уроку

Дата

Розділ 1. Читаємо і розповідаємо про пригоди й захоплення

1.

Вступ до теми. Осінній настрій. Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь…»



2.

Способи читання книжок. Олександра Савченко «Як читають книжки?»



3.

Герої книжок. Марія Манеру «Читач Максимко». Переклад з іспанської Ольги Соколової.



4.

Веселе слово. Василь Марцюк «Диктант».



5.

Медіавіконце: види і джерела інформації.



6.

Розум. Знання. Сила. Давид Гума «Розум, знання і сила». Складання сценарію мультфільму.



7.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




8.

Підсумок за розділом «Читаємо і розповідаємо про пригоди й захоплення».



9.

Діагностична робота: аудіювання

_____________________________




Розділ 2. Прагнемо зрозуміти своїх предків

10.

Вступ до теми. Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа…»



12.

Міф Стародавнього Єгипту. Міф «Створення світу» (переповіла Ольга Бондарук).



13.

Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар» (переповіла К. Гловацька).



14.

Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар» (переповіла К. Гловацька), продовження.



15.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




16.

Міфи словянських народів. Ольга Бондарук «Міфи про створення світу та людей».



17.

Богині–жінки словянської міфології. За Ольгою Бондарук «Дана і Лада».



18.

Медіавіконце: історія медіа.



19.

Підсумок за розділом «Прагнемо зрозуміти своїх предків».



20.

Діагностична робота: усний переказ.



Розділ 3. Збагачуємося скарбами усної народної творчості

21.

Вступ до теми. За Софією Грицою «Наші джерела».



22.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




23.

Народні казки. Побутова казка. Українська народна казка «Заяче сало».



24.

Головні герої. Хорватська народна казка «Девять братів-сіроманців».



25.

Хорватська народна казка «Девять братів-сіроманців», (продовження). Складання плану казки.



26.

Байка. Мораль байки. «Жаба боязкіша від зайця» (народна байка).



27.

Народна притча. «Без труда нема плода», за Оленою Пчілкою.



28.

Народні пісні. Українська народна пісня «Стоїть явір над водою».



29.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




30.

Головна думка. Народна легенда «Хліб і золото».



31.

Прислівя та приказки. Українські народні прислівя.



32.

Прислівя та приказки. Прислівя народів світу.



33.

Народні усмішки. «Швачка», «Син та мати», записані Борисом Грінченком.



34.

Медіавіконце: колекція народної творчості.



35.

Підсумок за розділом «Збагачуємося скарбами усної народної творчості».



36.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




37.

Діагностична робота: читання мовчки



Розділ 4. Захоплюємося сторінками історії України

38.

Вступ до теми. Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. О.Олесь «Наші предки – словяни» (уривок із книги «Княжа Україна»)



39.

Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. Олександр Олесь «Ярослав Мудрий».



40.

Перша історія України. Іван Крип’якевич «Книги за княжих часів».



41.

Медіавіконце: кінофільми.



42.

Олена Герасимович «Несподіване знайомство».



43.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




44.

Олена Герасимович «Несподіване знайомство».



45.

З історії міст України. Дмитро Білоус «У назвах міст і сіл слова…»



46.

Походження слів нашої мови. Алла Коваль «Знайомі незнайомці».



47.

Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій «22 січня».



48.

Історія нашої країни. Брати Капронович «Незалежність України», (уривок із книжки «Мальована історія Незалежної України»).



49.

Підсумок за розділом «Захоплюємося сторінками історії України».



50.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




51.

Діагностична робота: читання вголос.



Розділ 5. Розуміємо красу і добро

52.

Ознаки зими. Максим Рильський «Зима»



53.

Оповідь. Опис. «Чотири руді лисиці» Ніна Бічуя. Прислівя.



54.

Різдвяне оповідання. Валентина Вздульська «Горобине різдво».



55.

Різдвяне оповідання. Валентина Вздульська «Горобине різдво» (продовження)



56.

Ангел-охоронець. Галина Кирпа «Мій ангел такий маленький».



57.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




58.

Зимова казка. Казка «Пригоди у хатинці лісника» Марія Людкевич.



59.

Медіавіконце: електронне листування.



60.

Веселе слово. Дмитро Білоус «Колядник»



61.

Підсумок за розділом «Розуміємо красу і добро».



62.

Діагностична робота: аудіювання



Розділ 6. Пишаємося рідною країною

63.

Вступ до теми. Володимир Сосюра «Як не любити той край».



64.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




65.

Краса України. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна…»



66.

Чарівні рослини. Надія Кир’ян «Євшан». Легенда «Євшан» (переповіла З. Мензатюк).



67.

Краса українських водойм. Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?»



68.

Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело».



69.

Мова – безцінний скарб. Галина Кирпа «Мова моя».



70.

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною.



71.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




72.

Підсумок за розділом «Пишаємося рідною країною».



73.

Діагностична робота: робота з літературним твором



Розділ 7. Замислюємося над сторінками книжок українського письменства

74.

Життя і творчість великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».



75.

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє».



76.

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий».



77.

Життя і творчість Івана Франка. Іван Франко «Дивувалась зима».



78.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




79.

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села».



80.

Життя і творчість Лесі Українки. Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна».



81.

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти.



82.

Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства».



Розділ 8. Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс

83.

Вступ до теми. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов «Зозуля й Півень». Інсценізація байки.



84.

Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу»




Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




85.

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». Стислий переказ казки.



86.

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька



87.

Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Кориць-ка (продовження).



88.

Особливості пєси – казки як жанру. Будова пєси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»



89.

Вибіркова інсценізація пєси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»



90.

Вибіркова інсценізація пєси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»



91.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




92.

Медіавіконце: буктрейлер.



93.

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і пєс»



94.

Діагностична робота: читання мовчки



Розділ 9. Чуємо весняні передзвони

95.

Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна».



96.

Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка».



97.

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім».



98.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




99.

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик».



100.

День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям.



101.

Вічний звязок. Федір Петрів «Що починається з малого?».



102.

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії.



103.

Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони».



Розділ 10. Фантазуємо, творимо і мріємо

104.

Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар»



105.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




106.

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка»



107.

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кирян «Жар-птиця».



108.

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка».



111.

Діагностична робота: читання вголос.



112.

Підсумок за розділом «Фантазуємо, творимо і мріємо».



113.

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя»



114.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




115.

Перегляд улюблених мультфільмів



116.

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.



117.

Бібліотечний урок «Щоденник читача»



118.

Перегляд дитячих телепередач



119.

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад



120.

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів»



121.

Позакласне читання ______________________________

_________________________________________________




122.

Вікторина: «У світі казки чарівної»


123.

Підсумок за рік.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.