Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з курсу "Дизайн і технології" 1 клас

Трудове навчання

Для кого: 1 Клас

26.07.2020

276

15

0

Опис документу:
Для полегшення підготовки до нового навчального року пропоную календарно - тематичне планування з курсу "Дизайн і технології" за НУШ. В плануванні визначені Програмні вимоги. на які треба звернути увагу під час уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕХНОЛОГІЧНА ГАЛУЗЬ

Дизайн і технології

дата

скор

Інформаційно-комунікаційне середовище

Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять. Організація робочого місця. Інструменти та пристосування.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

організовує робоче місце;

Природне середовище. Природні матеріали рідного краю.

спостерігає за природними об’єктами;

збирає і заготовляє природні матеріали;

Вироби з природних матеріалів.

Виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих;

Приклади традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва (витинанка, гончарство, ткацтво, різьблення, писанкарство, аплікація, вишивка та ін.)

розрізняє традиційні і сучасні вироби декоративно-прикладного мистецтва;

описує приклади виробів з різних джерел інформації (підручник, фотографії, каталоги, посібники, Інтернет-ресурси, музеї, фільми, мультфільми та ін.);

називає та обговорює корисність та естетичну цінність різних виробів у групі;

Приклади традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва (витинанка, гончарство, ткацтво, різьблення, писанкарство, аплікація, вишивка та ін.)

розрізняє традиційні і сучасні вироби декоративно-прикладного мистецтва;

описує приклади виробів з різних джерел інформації (підручник, фотографії, каталоги, посібники, Інтернет-ресурси, музеї, фільми, мультфільми та ін.);

називає та обговорює корисність та естетичну цінність різних виробів у групі;

Види матеріалів (природні матеріали, папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.)

Розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробів візуально та на дотик;

пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки для збереження природних ресурсів (водоймищ, лісу, тварин, корисних копалин тощо);

Види матеріалів (природні матеріали, папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.)

пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки для збереження природних ресурсів (водоймищ, лісу, тварин, корисних копалин тощо);

Елементи графічної грамоти. Конструктори, навчальні набори (лего,геометричних фігур, будівельних матеріалів, мозаїка, конструктор із дерева, металу, банчемс-липуска)

Розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень;

читає елементарні графічні зображення;

складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи та ін.) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі

Елементи графічної грамоти. Конструктори, навчальні набори (лего,геометричних фігур, будівельних матеріалів, мозаїка, конструктор із дерева, металу, банчемс-липуска)

читає елементарні графічні зображення;

складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи та ін.) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі

Середовище проектування

Виявлення проблеми, обґрунтований вибір об’єкта праці для його проектування і виготовлення

продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці;

вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя;

пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу;

Виявлення проблеми, обґрунтований вибір об’єкта праці для його проектування і виготовлення

продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці;

вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя;

пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проектування і виготовлення виробу;

Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів (картон, пінопласт та ін.)

Розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги);

здійснює розмічання ліній на папері і картоні;

описує усно модель спроектованого виробу;

Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів (картон, пінопласт та ін.)

здійснює розмічання ліній на папері і картоні;

описує усно модель спроектованого виробу;

пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо);

добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні);

Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів (картон, пінопласт та ін.)

пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо);

добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні);

Графічні зображення для поетапного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо);

читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих

Графічні зображення для поетапного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо);

читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих

Графічні зображення для поетапного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо);

читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих

Середовище техніки і технологій

Ручні інструменти та пристосування, органайзери.

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх; розміщує деталі виробу на площині

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх; розміщує деталі виробу на площині

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо)

застосовує нерозємні зєднання (склеювання, зшивання, причіплювання /пластилін, глина);

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо)

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

Раціональне розмічання та обробка матеріалів

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо)

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

Середовище соціалізації

Соціальна цінність виконаного індивідуального або колективного проекту

Презентабельність та реклама

пояснює корисність та естетичність створеного виробу;

презентує результати власної або колективної проектно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими;

Презентабельність та реклама

презентує результати власної або колективної проектно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими;

Діяльність в групах та середовищі.

Долучається спільно з батьками до благочинної діяльності в групах зі створеними виробами;

Діяльність в групах та середовищі.

Долучається спільно з батьками до благочинної діяльності в групах зі створеними виробами;

Благочинна діяльність для задоволення потреб оточуючих

умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим

Світ професій

розрізняє професії дорослих у сім’ї та родині в сфері матеріального і нематеріального виробництва

Побутове самообслуговування

виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язування шалика, пояса, шнурків), домашніми тваринами, рослинами,ремонтує незначні пошкодження книг, іграшок, готує та сервірує нескладні страви (чай, канапка) за наочним прикладом та допомогою дорослих або старших учнів

Побутове самообслуговування

виконує трудові дії в побуті

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.