Календарно- тематичне планування з курсу "Я у світі" клас для дітей з інтелектуальними порушеннями

Я у світі

Для кого: 5 Клас

01.10.2020

505

34

0

Опис документу:
В основу програми з географії, яка побудована з урахуванням всіх дидактичних і специфічних принципів олігофренопедагогіки, покладені також краєзнавчі та родинознавчі принципи. На основі вивчення місцевості рідного краю шляхом порівняння і зіставлення розумово відсталі учні отримують знання про форму земної поверхні, орієнтування на місцевості, види водних басейнів, океанів, морів, озер, річок, рослинний і тваринний світ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Міністерство освіти і науки України

Програми для 5-10 класів

спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для

розумово відсталих учнів

Я у світі

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6901 від 17.08.2009)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6902 від 17.08.2009)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6903 від 17.08.2009)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-5572 від 15.07.2009)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6910 від 17.08.2009)

© Міністерство освіти і науки

України, 2009

Календарно- тематичне планування з курсу

« Я у світі» 5 клас (35 год., 1 год. на тиждень )

з/п

К-сть

годин

Зміст навчального матеріалу

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

5

Людина

Формування уявлень про державу, конституцію, закон, правопорушення, на основі усвідомлення сутності понять.Формування причинно-наслідкових зв’язків у процесі вивчення місця людини у природі, у суспільстві. Збагачення, уточнення активного словника лексикою, що позначає моральні категорії: добро, зло, щедрість тощо.

1

1

Людина – частина природи.

2

1

Правила життя людини у природі. Відношення українського народу до природи рідного краю. Людина член суспільства.

3

1

Людські чесноти українського народу: ввічливість, делікатність, працелюбство, акуратність.

4

1

Добро і зло. Щедрість і жадібність. Правила життя людини у суспільстві.

5

1

Держава, конституція, закон. Правопорушення: на можна чинити злочин собі, іншим людям, природі.

7

Твоя країна – Україна

Розвиток пам’яті на основі збереження інформації про культурно історичні традиції, видатних українців. Розвиток наочно-образного мислення на основі розподілу господарської діяльності людей на міську та сільську.

Розвиток усного мовлення в процесі складання розповіді про Україну за планом.

Виховання любові до Батьківщини.

6

1

Державні та народні символи України. Українська мова - державна мова України.

7

1

Культурна спадщина українського народу: мистецтво, література, традиції, обряди, звичаї, народні свята.

8

9

1

1

Місто та село. Господарська діяльність міста та села. Господарська діяльність людей у деяких містах України. Славетні українці.

10

1

Видатні міста України.

11

1

Київ - столиця України.

12

1

Урок- узагальнення

5

Рідний край

Розвиток просторової орієнтації в процесі визначення своєї місцевості на карті України .

Формування уявлень про рідний край, історичні традиції, обряди тощо. Розширення та уточнення лексики іменниками та прикметниками, що означають обрядові свята, промисли, страви.

Виховання любові до рідного краю.

13

1

Рідний край на території України. Довкілля, природа.

14

1

Минуле рідного краю. Твій родовід. Реліквії роду, народу. Рідна хата, рідне місто, село.

15

1

Дім твого життя, буття. Затишок, тепло батьківського дому.

16

1

Назви міст, сіл, рік, озер.

17

1

Історичні традиції, обрядові свята, промисли, будівлі, страви рідного краю. Рідна школа, рідна земля.

2

Рослинний і тваринний світ рідного краю

Розширення та уточнення стійких понять про характерні рослини і тварини рідного краю.

18

1

Назви і використання найхарактерніших рослин рідного краю.

Різноманітність рослин у природі.

19

1

Свійські і дикі тварини рідного краю. Назви, використання.

Різноманітність тварин у природі, їх довкілля. Як тварини добувають корм, як захищаються. Червона книга України.

20

1

Урок- узагальнення

2

Населення рідного краю

Розвиток пам’яті на основі відтворення та збереження інформації про видатних діячів, освітньо-культурні заклади рідного краю.

21

1

Національний склад. Видатні діячі.

22

1

Основні пам’ятні місця (дати) і освітньо-культурні заклади міста, села: пам’ятники, парки, бібліотеки, музеї, театри, та інше

2

Форма землі

Розширення та уточнення уявлень про рельєф своєї держави, місцевості, на основі усвідомлення їх постійних ознак.

23

1

Різноманітність форм поверхні України, своєї місцевості.

Поверхня своєї місцевості (гори, рівнини).

Екскурсії: для ознайомлення з формами рельєфу навколишньої місцевості.

24

1

Кримські гори. Рослинний та тваринний світ кримських гір.

Карпатські. Рослинний та тваринний світ карпатських гір.

2

Корисні копалини

Формування уявлень про корисні копалини рідного краю. Формування стійких понять про корисні копалини на основі усвідомлення їх постійних ознак.

25

1

Корисні копалини рідного краю.

26

1

Визначення, склад, походження, використання. Охорона земних надр і поверхні суші.

1

Ґрунти

Розширення та уточнення понять про значення ґрунту..

27

1

Ґрунти рідного краю. Їх використання і охорона.

28

1

Урок- узагальнення

2

Вода

Розширення та уточнення понять про водні ресурси своєї місцевості. Розвиток мислення шляхом формування причинно-наслідкових зв’язків між водою та живою природою.

29-

30

1

Води рідного краю.

Вода в найближчому оточені: джерело, колодязь, струмок, річка.

Промислове значення води для людей, тварин, рослин у вашій місцевості. Охорона води від забруднення.

1

Повітря

Формування уявлень про стихійні явища. Формування понять про погодні явища своєї місцевості.

31

1

Погода. Метеорологічні служби і прогноз погоди.

Стихійні явища. Погодні явища характерні для рідного краю.

1

Природні угрупування рідного краю

Формування уявлень про основні природні угрупування. Розвиток мислення на основі порівняння, класифікації та узагальнення постійних та змінних ознак природних угрупувань.

32

1

Ліс – природне угрупування. Луки – природне угрупування.

Прісна водойма – природне угрупування.

Болото – природне угрупування

33-34

2

Господарство твого краю

Промисловість рідного краю.

Сільське господарство рідного краю.

Транспорт і шляхи сполучення міста, села рідного краю.

Розширення уявлень про зміст промислової і сільськогосподарської діяльності людини. Розвиток усного мовлення в процесі складання розповіді про галузь промисловості, сільського господарства за планом.

35

1

Урок- узагальнення

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.