Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування з історії для 6 класу

Всесвітня історія

Для кого: 6 Клас

30.03.2020

751

39

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування складено відповідно до навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України від 21.02.2019 № 236 Підручник: О.Г.Бандровський, В.С.Власов: Київ «Генеза» 2019
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підручник: О.Г.Бандровський,

В.С.Власов

Київ «Генеза» 2019

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

(Інтегрований курс)

6 КЛАС (70 години)

з/п

Тема уроку

К-сть годин

Дата

Примітка

Вступ.

1

Завдання з інтегрованого курсу історії. Хронологічні межі історії стародавнього світу.

2

Історичні джерела з історії стародавнього світу. Що в історії називають цивілізацією.

3

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Лічба часу в історії стародавнього світу

Розділ 1. ПЕРВІСНІСПІЛЬНОТИ.

АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

4

Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей.

5

Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей.

6

Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України.

7

Трипільська археологічна культура.

8

Практичне заняття. Стоянки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура.

9

Урок узагальнення та контролю знань учнів

Розділ 2. Стародавні цивілізації Африки та Азії.

10

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякденне і господарське життя.

11

Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

12

Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід.

13

Цивілізація Дворіччя. Природно-географічні умови Шумеру та Вавилону. Повсякденне і господарське життя.

14

Організація влади і суспільства у містах державах і царствах Дворіччя.

15

Закони Хаммурапі. Писемність і мистецтво.

16

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови. Повсякденне й господарське життя.

17

Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

18

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація суспільства і влади.

19

Єрусалим. Біблія як історичне джерело.

20

Перська держава. Організація влади і суспільства.

21

Основні завойовницькі походи. Дарій І.

23

Давня Індія. Давній Китай. Природно-географічні умови.

24

Організація влади й суспільства.

25

Пам’ятки культури китайської й індійської цивілізацій.

26

Практичне заняття. Позначити на контурній карті річки, розташування та територіальні межі давніх цивілізацій. Схарактеризувати структуру суспільства та держав.

27

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди.

28

Природно географічні умови Балканського пів острова.

29

Мінойська та Ахейська палацові цивілізації.

30

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

31

Афіни і Спарта.

32

Велика грецька колонізація.

33

Античні поліси на території України.

34

Суспільне, господарське і побут в Античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

35

Кіммерійці та скіфи на території України.

36

Греко перські війни.

37

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

38

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

39

Грецька релігія та міфологія.

40

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців.

41

Театр, скульптура, архітектура.

42

Практичне заняття. Позначити на контурній карті Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення.

43

Урок узагальнення і контролю знань учнів з підтеми

44

Природно-географічні умови Апеннінського півострова.

45

Виникнення міста Рим.

46

Римська республіка в V-Iст до н.е.: суспільний устрій та організація влади.

47

Військова експансія Риму.

48

Диктатура Юлія Цезаря.

49

Римська імперія.

50

Октавіан Август.

51

Пантеон римських богів.

52

Римське право.

53

Мистецтво Давнього Риму.

54

Кризові явища в Римській імперії. Виникнення і поширення християнства.

55

Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії.

56

Початок великого переселення народів.

57

Готи і гуни на території України.

58

Взаємини з місцевим населенням.

59

Падіння Західної Римської Імперії.

60

Практичне заняття. Позначити на контурній карті кордони Босфорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Спарту, Афіни, Александрію, Рим, Константинополь.

61

Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми

62

Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян.

63

Початок Великого розселення слов’ян.

64

Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

65

Склавини і анти на теренах України.

66

Походження українського народу.

67

Практичне заняття. Позначити на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрями їх розселення. Схарактеризувати спосіб життя на основі історичних джерел.

68

Урок узагальнення та контролю знань учнів з підтеми

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

69

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства.

70

Значення давньої історії України як частини світової історії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.