Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко

НУШ

Для кого: 1 Клас

12.01.2019

1578

63

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко (3 години на тиждень) ІІ семестр нОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу

«Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко

(3 години на тиждень)

ІІ семестр

Тема

Примітка

Дата за планом

Дата фактично

Наше третє дослідження — «ЛЮДИНА І СВІТ»

Сімнадцятий тиждень.

Наша Батьківщина — Україна!

49

Як називається наша Батьківщина?

50

Які державні символи України?

51

Чим славиться столиця України?

Вісімнадцятий тиждень.

Славне минуле нашої країни.

52

Коли виникла наша держава?

53

Які пам’ятки культури прикрашають Україну?

54

Ким славетна Україна?

Дев’ятнадцятий тиждень.

У кожного свій найкращий рідний край!

55

Де мій рідний край? Звідки я родом?

56

Яким був наш край у минулому?

57

Чим відомий мій рідний край?

Двадцятий тиждень.

Природа мого рідного краю.

58

Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?

59

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.

60

Урок-екскурсія. Праця людей узимку.

Двадцять перший тиждень.

Сучасний день нашої країни.

61

Хто вдома «помічник»?

62

Із чого складається добробут нашої країни?

63

Як підтримати захисників нашої держави?

Двадцять другий тиждень.

Народи світу.

64

Які народи живуть в Україні?

65

Які в нас країни-сусіди?

66

Які країни є на Землі?

Двадцять третій тиждень.

Світ у минулому та майбутньому.

67

Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

68

Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

69

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Наше четверте дослідження — «ЛЮДИНА І ПРОРОДА»

Двадцять четвертий тиждень.

Цінність природи для життя.

70

Як моє життя пов’язане з природою?

71

Як я буду досліджувати природу?

72

Які об’єкти природні, а що створили люди?

Двадцять п’ятий тиждень.

Значення сонця і повітря для життя.

73

Чому Сонце на Землі —найголовніше?

74

Чому без повітря немає життя?

75

Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?

Двадцять шостий тиждень.

Вода — запорука життя.

76

Де міститься вода?

77

Мої досліди. Які властивості має вода?

78

Чому нам потрібна вода?

Двадцять сьомий тиждень.

Земля — годувальниця.

79

Що означають слова «земля» і «ґрунт»?

80

Який склад має ґрунт?

81

Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?

Двадцять восьмий тиждень.

Рослини — окраса Землі.

82

Якими бувають рослини?

83

Як вивчити будову рослин?

84

Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?

Двадцять дев’ятий тиждень.

Світ рослин.

85

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

86

Яку користь культурні рослини приносять людям?

87

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

Тридцятий тиждень.

Тварини — багатство нашої планети!

88

Якими бувають тварини?

89

Хто такі комахи?

90

Хто такі риби?

Тридцять перший тиждень.

Світ тварин.

91

Хто такі птахи?

92

Хто такі звірі?

93

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

Тридцять другий тиждень.

Взаємозв’язки в природі.

94

Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники?

95

Як залежить діяльність людей від природних умов?

96

Які взаємозв’язки існують у природі?

Тридцять третій тиждень.

Природа в небезпеці!

97

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

98

Чому якість мого життя залежить від стану природи?

99

Що шкодить природі?

Тридцять четвертий тиждень.

Природа потребує охорони!

100

Як потрібно поводитися серед природи?

101

Як оберігати рослини?

102

Як не нашкодити тваринам?

Тридцять п’ятий тиждень.

Вітаємо тебе, Літо!

103

Як я можу допомагати природі?

104

Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?

105

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.