Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко

НУШ

Для кого: 1 Клас

12.01.2019

1307

31

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко (3 години на тиждень) І семестр Нова українська школа Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу

«Я досліджую світ»

за підручником І.Грущинської, З.Хитрої, І.Дробязко

(3 години на тиждень)

І семестр

___

Тема

Примітка

Дата за планом

Дата фактично

Перший тиждень

Вступ. Чому цікаво досліджувати світ

1

Що таке світ?

2

Який мій навколишній світ?

3

Чи цікаво бути дослідником?

Тема. «ЛЮДИНА»

Другий тиждень

Усі люди різні

4

Чим я відрізняюсь від інших?

5

Що я вже вмію робити?

6

Де я живу?

Третій тиждень

Життя в довкіллі

7

Чи може людина жити без інших людей?

8

Чи можна жити без природи?

9

Урок-екскурсія. Як спостерігати за змінами в довкіллі?

Четвертий тиждень

Ознаки живої природи

10

Чим схожі між собою рослини?

11

Які умови необхідні організмам для життя?

12

Чим люди відрізняються від інших живих істот?

П’ятий тиждень

Я відповідаю за своє здоров’я

13

Якубудову має моє тіло?

14

Чому люди одне одному бажають здоров’я?

15

Чи можна навчитися бути здоровим?

Шостий тиждень

Дбаю про своє здоров’я

16

Які звички потрібні для здоров’я?

17

Чому рух приносить користь?

18

Як розпорядок дня впливає на здоров’я?

Сьомий тиждень

Складники безпечної поведінки

19

Яка їжа корисна, а я ка шкідлива?

20

Яка поведінка вдома є безпечною?

21

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить?

Восьмий тиждень

Важливість органів чуття

22

Які я маю органи чуття?

23

Як зір і слух відкривають мені світ?

24

Що я можу розрізнити на смак, запах, дотик?

Дев’ятий тиждень

Органи чуття потрібно берегти

25

Як доглядати за органами зору і слуху?

26

Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку й дотику?

27

Підбиваємо підсумки: Ми досліджуємо світ!

Тема. «ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ»

Десятий тиждень

Правила спілкування

28

Як я досліджую історію своєї сім’ї?

29

Які звертання побутують у твоїй сім’ї?

30

Чому потрібно шанувати батьків?

Одинадцятий тиждень

31

Чому ввічливі слова називають чарівними?

32

У чому полягають секрети вихованості?

33

Чому ввічливість завжди доречна?

Дванадцятий тиждень

Чесноти людини

34

Що таке доброзичливість?

35

Що таке правдивість і щирість?

36

Коли я вчиняю правильно?

Тринадцятий тиждень

Усі професії потрібні

37

Урок-екскурсія. Хто працює в школі?

38

Ким працюють наші батьки?

39

Ким працюватимуть люди в майбутньому?

Чотирнадцятий тиждень

Громадські місця

40

Чому й де збираються люди?

41

Які бувають заклади культури?

42

Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку?

П’ятнадцятий тиждень

Поведінка в громадських місцях

43

Як поводитися в транспорті?

44

Чи існують правила поведінки в закладах культури?

45

Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці?

Шістнадцятий тиждень

Поведінка, співпраця і співжиття людей

46

Як я допомагаю старшим?

47

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях?

48

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.