Календарно-тематичне планування з інформатики 5 клас

Опис документу:
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з інформатики в 5 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями. Метою вивчення інформатики є: • отримання учнями знань, які формують уявлення про інформаційну картину світу й інформаційні процеси; • навчити учнів користуватися комп'ютерною технікою як практичним інструментом .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п/п

Тема уроку

К-ть годин

Дата

Примітка

Спрямованість корекційно розвиткової роботи

1.

Правила поведінки в комп'ютерному класі. Організація робочого місця.

1

Формування в учнів організованості, дисциплінованості, самоконтролю в навчальній діяльності, точного виконання вказівок учителя.

Перше знайомство з комп'ютером. (7 год.)

2.

Правила техніки безпеки та загальні гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

1

Формувати початкову лексику з інформатики, вміння користуватися термінологічним словником.

3.

Що таке комп'ютер? Історія розвитку комп'ютера, приклади в сучасному житті.

1

Формувати бажання вчитися самостійності, інтересу до вивчення інформатики.

4.

Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення.

1

Формувати орієнтування на робочому місці, площині екрану, зошиті, термінологічному словнику, у навчальних текстах.

5.

Як підготувати комп'ютер до роботи.

1

Активізувати мисленєву діяльність - вчити орієнтуватися в ситуації, бачити зв'язки і відносини між об'єктами.

6.

Правила включення та виключення комп'ютера.

1

Активізувати мисленєву діяльність - вчити орієнтуватися в ситуації, бачити зв'язки і відносини між об'єктами.

7.

Робочий стіл та його основні елементи: вікна, ярлички, іконки, значки, піктограми. Кнопка «Пуск».

1

Розвиток слухової уваги і логічного співвідношення (ігри: «Хто більше запам'ятає», «Хто більше знає»)

8.

Орієнтування на площині екрану.

1

Корегувати зорове сприйняття, навички самоконтролю (кросворди, ребуси, тестування).

Маніпулятор «миша» 7 год

9.

Миша призначення та правила роботи.

1

Розвивати вміння розв'язувати прості логічні завдання, використовувати знання одержані на попередніх уроках, а також спираючись на знання і вміння, одержані на уроках з рідної мови, математики, природознавства та ін.

10.

Курсор миші(екранна стрілочка), пересування курсору миші по екрану.

1

Розвивати вміння розв'язувати прості логічні завдання, використовувати знання одержані на попередніх уроках, а також спираючись на знання і вміння, одержані на уроках з рідної мови, математики, природознавства та ін.

11.

Основні операції, що виконуються за допомогою мишки.

1

Розвивати вміння розв'язувати прості логічні завдання, використовувати знання одержані на попередніх уроках, а також спираючись на знання і вміння, одержані на уроках з рідної мови, математики, природознавства та ін.

12.

Вправи з лівою кнопкою миші: одинарний, подвійний щиглик, перетаскування.

1

Розвиток зв'язаного мовлення (відповідь за планом, за навідними запитаннями, гра «Вчимось задавати запитання»). Розвиток аналітико-синтетичної діяльності (склади ціле з частин, знайди, відсутню частину визнач за характерними ознаками предмет).

13.

Конструювання.

1

Розвиток зв'язаного мовлення (відповідь за планом, за навідними запитаннями, гра «Вчимось задавати запитання»). Розвиток аналітико-синтетичної діяльності (склади ціле з частин, знайди, відсутню частину визнач за характерними ознаками предмет).

14.

Миша допомагає грі (практикум - тренажери, комп'ютерні ігри, програми що керуються за допомогою миші).

1

Розвиток зв'язаного мовлення (відповідь за планом, за навідними запитаннями, гра «Вчимось задавати запитання»).

Розвиток аналітико-синтетичної діяльності

(склади ціле з частин, знайди, відсутню частину, визнач за характерними ознаками предмет).

15.

Миша допомагає грі (практикум - тренажери, комп'ютерні ігри, програми що керуються за допомогою миші).

1

Розвиток зв'язаного мовлення (відповідь за планом, за навідними запитаннями, гра «Вчимось задавати запитання»). Розвиток аналітико-синтетичної діяльності (склади ціле з частин, знайди, відсутню частину, визнач за характерними ознаками предмет).

Пристрій введення клавіатура. (8 год.)

16.

Знайомство з клавіатурою та її призначенням.

1

Формувати вміння відповідати на запитання вчителя використовуючи новий словниковий запас.

17.

Правила роботи на клавіатурі.

1

Формувати вміння відповідати на запитання вчителя використовуючи новий словниковий запас.

18.

Положення рук, прив'язка клавіш до пальців.

1

Формувати елементарні навички управління комп'ютером.

19.

Розміщення та призначення клавіш. Алфавітно-цифрові клавіші.

1

Формувати елементарні навички управління комп'ютером.

20.

Клавіатурний тренажер «Тренування набору символів лівою і правою рукою».

1

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).

21.

Клавіші управління курсором.

1

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).

22.

Ігри, тренажери, вправи на оволодіння навичками роботи на клавіатурі. Клавіші: «пробіл, Shift, Епіег, Еsc,СарsLock, Васsрасе, Delet».

1

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).

23.

Вправи на закріплення навичок роботи на клавіатурі.

1

Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).

Комп'ютерні програми-ігри (навчальні та розвиваючі). (6 год.)

24.

Знайомство з поняттям: комп'ютерна гра.

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань.

25.

Приклади комп'ютерних ігор.

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів.

26.

Види ігор.

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів.

27.

Знайомство з правилами і прийомами гри в комп'ютерних іграх.

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань.

28.

Знайомство з меню гри. Формування навичок гри.

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань.

29.

Комп'ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

1

Розвивати творчу направленість в діяльності учнів: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань.

Повторення. (4 год.)

30.

Підсумкове тестування.

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

31.

Підсумкове тестування.

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

32.

Підсумковий практикум.

Ігри, тренажери, вправи на оволодіння навичками роботи на клавіатурі. Клавіші: «пробіл, Shift, Епіег, Еsc,СарsLock, Васsрасе, Delet».

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

33.

Підсумковий практикум.

Комп'ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

34

Резерв. Підсумковий практикум.

Комп'ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

35

Підсумковий практикум.

Комп'ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

1

Залучати дітей в процес самостійного пошуку. Формувати навички використання особистого досвіду дитини. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!