Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з геометрії для 8 класу за програмою "Росток"

Геометрія

Для кого: 8 Клас

28.08.2020

428

6

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з геометрії для 8 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 2 години на тиждень, разом за рік 70 годин
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування з математики. 8 клас. Росток. Вчитель Чусов С.Є.

Геометрія, 8 клас /70 годин, 2 години на тиждень/

з/п

ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

Тема 1. Чотирикутники /26 години/

1.1. Види чотитрикутників /13 годин/

1

1

Чотирикутник та його елементи.

1

2

2

Паралелограм та його властивості.

1

3

3

Розвязування задач.

1

4-6

4-6

Ознаки паралелограма.

3

7

7

Розвязування задач.

1

8

8

Прямокутник та його властивості.

1

9

9

Ромб та його властивості.

1

10

10

Квадрат та його властивості.

1

11

11

Узагальнення і систематизація знань.

1

12

12

Чотирикутники та іх види. Контрольна робота №1.

1

13

13

Аналіз контрольної роботи. Теорема Фалеса.

1

2.1. Середня лінія трикутника. Трапеція /13 годин/

14

1

Середня лінія трикутника, її властивості.

1

15

2

Трапеція, її елементи.

1

16

3

Властивості рівнобедреної трапеції.

1

17

4

Розв'язування задач.

1

18

5

Середня лінія трапеції та її властивості.

1

19

6

Розв'язування задач.

1

20

7

Центральні та вписані кути.

1

21

8

Розв'язування задач.

1

22

9

Вписані та описані чотирикутники.

1

23

10

Розв'язування задач.

1

24

11

Узагальнення і систематизація знань.

1

25

12

Трапеція. Контрольна робота №2.

1

26

13

Аналіз контрольної роботи.

1

Тема 2. Подібність трикутників /12 годин/

27

1

Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники.

1

28

2

Перша ознака подібності трикутників.

1

29

3

Друга ознака подібності трикутників.

1

30

4

Третя ознака подібності трикутників.

1

31,32

5,6

Розв'язування задач.

2

33

7

Властивість бісектриси трикутника.

1

34

8

Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.

1

35

9

Розв'язування задач.

1

36

10

Узагальнення і систематизація знань.

1

37

11

Подібність трикутників. Контрольна робота №3.

1

з/п

ур

Тема уроку

Год.

Дата

Прим

38

12

Аналіз контрольної роботи.

1

Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників / 15 годин/

39

1

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

1

40

2

Розв'язування задач.

1

41

3

Теорема Піфагора.

1

42

4

Розв'язування задач.

1

43

5

Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів.

1

44

6

Перпендикуляр і похила, їх властивості.

1

45

7

Розв'язування задач.

1

46

8

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

1

47

9

Розв'язування задач.

1

48,49

10,11

Розв’язування прямокутних трикутників.

2

50

12

Розв'язування прикладних задач.

1

51

13

Узагальнення і систематизація знань.

1

52

14

Розв’язування прямокутних трикутників.

Контрольна робота №4.

1

53

15

Аналіз контрольної роботи.

1

Тема 4. Многокутники. Площі многокутників / 17 годин/

54

1

Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.

1

55

2

Поняття площі многокутника. Площа квадрата.

1

56

3

Площа прямокутника.

1

57

4

Площа паралелограма.

1

58

5

Розв'язування задач.

1

59

6

Площа ромба.

1

60

7

Площа трикутника.

1

61

8

Формула для знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними.

1

62

9

Формула Герона.

1

63

10

Площа трапеції.

1

64,65

11,12

Розв'язування задач.

2

66

13

Узагальнення і систематизація знань.

1

67

14

Площі многокутників. Контрольна робота №5.

1

68

15

Аналіз контрольної роботи.

1

69

16

Розв'язування задач.

1

70

17

Підсумковий урок.

1

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.