Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з геометрії для 8-го класу на І семестр 2019-2020 нр для підручника О.С. Істер Геометрія 8 клас

Геометрія

Для кого: 8 Клас

30.08.2019

2921

238

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з геометрії для 8-го класу на І семестр 2019-2020 нр складено згідно діючої навчальної програми «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Укладачі: Бурда М.І., Мальований Ю.І., Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В., Якір М.С.; 2012 рік. Підручник: - Геометрія: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів /О. С. Істер.– Київ, «Ґенеза», 2016р. – 216 с.;
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Затверджую

директор школи

________________

« » вересня 2019 р.

Календарно-тематичне планування з геометрії у 8-А класі на І семестр

(2 год на тиждень)

(І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)

Кількість контрольних робіт за рік 8 (7 + діагностична)

Складено до підручника: Геометрія: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів /

О. С. Істер.– Київ, «Ґенеза», 2016р. – 216 с.

з/п

Теми, види письмових робіт

К-сть

год.

Дата

Приміт-ки

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (14 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  • розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники;

  • описує чотирикутник і його елементи;

  • зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

  • формулює:

  • означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників;

  • ознаки паралелограма;

  • доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба, квадрата;

  • застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрія 7 класу

1

2

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрія 7 класу

1

3

Діагностична контрольна робота

1

4

Чотирикутник та його елементи

1

§1

5

Паралелограм, його властивості

1

§2

6

Ознаки паралелограма

1

§2

7

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

8

Прямокутник та його властивості

1

§3

9

Ромб та його властивості

1

§4

10

Квадрат та його властивості

1

§5

11

Трапеція та його властивості

1

§6

12

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

13

Розв’язування задач і вправ. Залік

1

14

Контрольна робота № 1 з теми «Чотирикутники та його властивості»

1

Повт §1-6

ТЕМА 2. ВПИСАНІ ТА ОПИСАНІ ЧОТИРИКУТНИК. ТЕОРЕМА ФАЛЕСА (10 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  • формулює:

  • означення і властивості вказаних у змісті центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

  • ознаки вписаного і описаного чотирикутників; теорему Фалеса.

  • доводить суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції, вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему Фалеса.

  • застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

15

Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути

1

§7

16

Вписані та описані чотирикутники

1

§8

17

Розв’язування задач і вправ.

1

18

Теорема Фалеса

1

§9

19

Середня лінія трикутника та її властивості

1

§10

20

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

§11

21

Середня лінія трапеції та її властивості

1

22

Розв’язування задач і вправ.

1

23

Розв’язування задач і вправ. Залік

1

24

Контрольна робота № 2 з теми «Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса»

1

Повт §7-11

ТЕМА 3. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (14 ГОД)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень/учениця:

  • розпізнає на малюнках подібні трикутники.

  • формулює:

  • узагальнену теорему Фалеса;

  • означення подібних трикутників;

  • ознаки подібності трикутників.

  • доводить ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику;

  • застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

25

Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса

1

§12

26

Подібні трикутники

1

§13

27

Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними

1

§14

ст. 88

28

Подібність трикутників за двома кутами. Тести

1

§14

ст. 89

29

Подібність трикутників за трьома сторонами

1

§14

ст. 89

30

Розв’язування задач і вправ. Залік

1

31

Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»

1

Повт §12-14

32

Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр

1

Розглянуто Погоджено

на засіданні ШМО учителів_____________ заступник директора з НВР

Протокол №__ від « » вересня 2019 р. _______________________

Керівник ШМО________________________ від « » вересня 2019 р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.