Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з геометрії для 10 класу на 2021-22 н.р. (Бевз)

Геометрія

Для кого: 10 Клас

28.08.2021

147

17

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з ггеометрії для 10 класу на 2021-22 н.р. (Бевз) Складено до підручника:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрії. Рівень стандарту. Г. П. Бевз; В.Г. Бевз. Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Перегляд
матеріалу
Отримати код

_______________________________



«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

_______________________________

(підпис)

_______________________________

(ПІБ)

«____» ______________ 20___ р.




Календарно-тематичне планування

з геометрії

для 10 класу на 2021 /2022н. р.

________________________



Розглянуто на засіданні МО _____________________________________

______________________________________________________________________

Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.

Голова МО ____________________________________________________________

(ПІБ, підпис)



Складено до підручника:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрії. Рівень стандарту. Г. П. Бевз; В.Г. Бевз.

Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року







Геометрія , 10 клас

(I семестр — 32 год, ІІ семестр -19 год)

уроку

Дата

Теми уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

1


Повторення курсу геометрії за 9 клас


2


Діагностична контрольна робота.


3


Основні поняття і аксіоми стереометрії. Наслідки з аксіом стереометрії


4


Взаємне розміщення прямих у просторі


5


Взаємне розміщення прямої і площини у просторі


6


Взаємне розміщення площин у просторі. Паралельність площин.


7


Властивості паралельних площин.


8


Властивості паралельних площин..


9


Самостійна робота


10


Паралельне проектування і його властивості


11


Зображення фігур в стереометрії.


12


Розв’язування задач


13


Самостійна робота


14


Урок узагальнення знань


15


Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі»


16


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.


Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

17


Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими


18


Перпендикулярність прямих у просторі


19


Перпендикулярність прямої і площини


20


Перпендикулярність прямої і площини


21


Перпендикуляр і похила до площини


22


Перпендикулярні площини


23


Перпендикулярні площини


24


Самостійна робота


25


Відстані у просторі


26


Відстані у просторі


27


Вимірювання кутів у просторі


28


Вимірювання кутів у просторі


29


Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота


30


Узагальнення і систематизація знань


31


Контрольна робота за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»


32


Підсумковий урок. Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.


ІI семестр

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ

33


Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точ­ками


34


Прямокутні координати в просторі. Координати середини від­різка


35


Прямокутні координати в просторі.


36


Вектори у просторі


37


Дії над век­торами. Роз­кладання вектора на складові


38


Дії над век­торами, що задані коор­динатами


39


Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами


40


Розв’язування задач і вправ.


41


Узагальнення і систематизація знань


42


Контрольна робота за темою: «Координати і вектори»


ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

43


Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проектів. Паралельність прямих і площин у просторі


44


Перпендикулярність прямої і площини


45


Вимірювання відстаней у просторі


46


Розв’язування задач і вправ


47


Вимірювання кутів у просторі


48


Підсумкова контрольна робота за рік


49


Розв’язування задач і вправ


50


Координати і вектори


51


Підсумковий урок






















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.