Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування з геометрії 8 клас на ІІ семестр 2020/2021 н.р.

Геометрія

Для кого: 8 Клас

23.01.2021

219

28

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з геометрії 8 клас на ІІ семестр 2020/2021 навчальний рік, складене на основі навчальної програми затвердженої Міністерством освіти і науки України, щодо викладання математики для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, за підручником А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір Геометрія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: Гімназія, 2016..
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Геометрія 8 клас

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

ІІ семестр -36 год.

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник. А.Г.Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір Геометрія: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: гімназія, 2016.

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

Матеріал підручника

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Повторення навчального матеріалу з геометрії 7 класу ( 6год.)

1

Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників.

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить:властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змістузадач, зокрема практичного змісту

2

Ознаки подібності трикутників Самостійна робота.

3

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

4

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач Самостійна робота

5

Розв’язування задач

6

Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників»

Захист проектів «Подібні трикутники в архітектурі та побуті»

ТЕМАТИЧНА

Тема 1. Чотирикутники (21год.)

Тема 1.1. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат. ( 11 год. )

7

Чотирикутник,його елементи. Сума кутів чотирикутника

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і не опуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

· означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників;

·ознаки паралелограма;

класифікує чотирикутники;

зображуєта знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить:властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

8

Паралелограм, його властивості

9

Ознаки паралелограма

10

Паралелограм, його властивості й ознаки. Самостійна робота

11

Прямокутник і його властивості

12

Ромб і його властивості

13

Ромб і його властивості

14

Квадрат і його властивості

15

Розв'язування задач

Самостійна робота

16

Розв'язування задач і вправ

17

Контрольна робота № 1 з теми «Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат»

ТЕМАТИЧНА

Тема 1.2. Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія

трапеції. Вписані та описані чотирикутники (10 год.)

18

Аналіз контрольної роботи. Середня лінія трикутника, її властивості

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і не опуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

· означення і властивості середньої лінії трикутника і трапеції;

·ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображуєта знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить:властивості й ознаки паралелограма; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

19

Середня лінія трикутника, її властивості

20

Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості

21

Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості Самостійна робота

22

Центральні та вписані кути

23

Вписані чотирикутники

24

Описані чотирикутники

25

Вписані та описані чотирикутники

26

Розв'язування задач

Самостійна робота

27

Контрольна робота № 2 з теми «Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції. Вписані та описані чотирикутники»

ТЕМАТИЧНА

Тема 2. Подібність трикутників ( 9 год.)

28

Аналіз контрольної роботи .

Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·означення подібних трикутників;

·ознаки подібності трикутників;

·узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач,

29

Властивість медіани та бісектриси трикутника

30

Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників

31

Ознаки подібності трикутників Самостійна робота.

32

Підсумковий урок

ТЕМАТИЧНА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.