календарно-тематичне планування з геометрії, 8 клас

Геометрія

Для кого: 8 Клас

30.10.2019

2305

210

0

Опис документу:
На допомогу вчителям математики, хто працює за підручником Геометрія 8 клас (автори Бевз Г.П. та ін.). Планування складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 року зі змінами 2017 року
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з геометрії у 8 класі

ПІДРУЧНИК: Бевз Г.П. Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Г.П.Бевз, В.Г.Бевз, Н.Г.Владімірова.- Х.:ФОЛІО, 2016. – 272с.

(70 годин: І семестр – 32 години, 2 год на тиждень

ІІ семестр – 38 години, 2 год на тиждень)

з/п

ТЕМА УРОКУ

Дата

Прим.

Повторення вивченого матеріалу

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ 22 годин

Тема 1.1. Чотирикутники та їх властивості 11 годин

Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника.

Паралелограм, його властивості. Ознаки паралелограма.

Розв’язування вправ.

Прямокутник та його властивості.

Ромб та його властивості.

Квадрат та його властивості. Самостійна робота

Трапеція та її властивості.

Розв’язування вправ.

Узагальнення і систематизація знань.

Контрольна робота «Чотирикутники та їх властивості»

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного змісту

Тема 1.2. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса 11 годин

Вписані та описані чотирикутники.

Вписані та центральні кути.

Розв’язування вправ. Самостійна робота

Теорема Фалеса.

Середня лінія трикутника та її властивості.

Середня лінія трапеції та її властивості.

Розв’язування типових вправ і задач.

Розв’язування вправ. Самостійна робота

Узагальнення і систематизація знань.

Контрольна робота «Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса»

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного змісту

Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ 10 годин

Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники.

Ознаки подібності трикутників та наслідки з них.

Ознаки подібності прямокутних трикутників.

Теорема про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.

Властивість бісектриси трикутника.

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач: пропорційність відрізків хорд.

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач: пропорційність відрізків дотичної і січної.

Розв’язування задач на вимірювання відстаней на місцевості.

Контрольна робота «Подібність трикутників»

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного змісту

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ 14 годин

Теорема Піфагора.

Розв’язування вправ і задач.

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

Перпендикуляр і похила, їх властивості.

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів.

Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота

Розв’язування прикладних задач.

Розв’язування прикладних задач.

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Контрольна робота «Розв’язування прямокутних трикутників»

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного змісту

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ. 12годин

Многокутник та його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники.

Сума кутів опуклого многокутника.

Вписані та описані многокутники. Самостійна робота

Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника.

Площа паралелограма.

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

Площа трикутника.

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

Площа трапеції.

Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Контрольна робота «Многокутники. Площі многокутників»

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач прикладного змісту

Резервний час. Повторення і систематизація навчального матеріалу

10 годин

Чотирикутники та їх властивості. Площі чотирикутників.

Вписані та описані многокутники.

Вписані та центральні кути.

Подібність трикутників та її застосування.

Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила.

Розв’язування задач прикладного змісту: визначення відстані до недоступної точки.

Розв’язування задач прикладного змісту: визначення висоти предмету.

Розв’язування задач прикладного змісту: знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет)

Підсумкова контрольна робота

Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого за рік

ПОГОДЖЕНО

Завідувач філії Т.САНЬЖАПОВА

«_____» вересня 2019 року

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.