Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
КЗ «Мелітопольська загальноосвітня санаторна школа – інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР __________________________________ (ПІБ) __________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. | «ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _________________________________ (ПІБ) _________________________________ (підпис) «______» ________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для ____7____________ класу
на 2017 / 2018 н.р.
Корзникова Надія Олексіївна
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО природничо-математичного циклу
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО Кишко Сніжана Олексіївна
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: «Геометрія» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. О. Тадеєв — Тернопіль: Богдан, 2015. /
— згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Геометрія, 7 клас
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку | Дата | Тема уроку | Примітки |
І семестр | |||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів; класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач | |||
1 | Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь | ||
2 | Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками | ||
3 | Розв’язування задач | ||
4 | Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута | ||
5 | Розв’язування задач | ||
6 | Розв’язування задач | ||
7 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
8 | Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості» | ||
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі; пояснює: · що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; · суть доведення від супротивного; формулює: · · означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; · · властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; · · ознаки паралельності прямих вимірює та обчислює відстань від точки до прямої; зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною; обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих; доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач | |||
9 | Аналіз контрольної роботи. Аксіоми, теореми, означення | ||
10 | Суміжні кути, їх властивості | ||
11 | Вертикальні кути, їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються | ||
12 | Розв’язування задач | ||
13 | Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої | ||
14 | Розв’язування задач | ||
15 | Паралельні прямі, їх властивості. | ||
16 | Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих | ||
17 | Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною | ||
18 | Розв’язування задач | ||
19 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
20 | Контрольна робота №2 за темою: «Взаємне розміщення прямих на площині» | ||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (22 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту | |||
21 | Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи. Види трикутників. Рівність геометричних фігур | ||
22 | Перша і друга ознаки рівності трикутників | ||
23 | Розв’язування задач | ||
24 | Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки | ||
25 | Розв’язування задач | ||
26 | Висота, бісектриса і медіана трикутника | ||
27 | Розв’язування задач | ||
28 | Третя ознака рівності трикутників | ||
29 | Розв’язування задач | ||
30 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
31 | Контрольна робота №3 за темою: «Ознаки рівності трикутників» | ||
32 | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач | ||
ІІ семестр | |||
33 | Сума кутів трикутника | ||
34 | Розв’язування задач | ||
35 | Зовнішній кут трикутника та його властивості | ||
36 | Розв’язування задач | ||
37 | Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників | ||
38 | Розв’язування задач | ||
39 | Нерівність трикутника | ||
40 | Розв’язування задач | ||
41 | Узагальнення і систематизація знань | ||
42 | Контрольна робота №4 за темою: «Кути трикутника. Властивості прямокутних трикутників» | ||
Тема 4. КОЛО І КРУГ (11 год) Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник; · властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту | |||
43 | Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг | ||
44 | Дотична до кола та її властивість | ||
45 | Розв’язування задач | ||
46 | Коло, вписане в трикутник | ||
47 | Коло, описане навколо трикутника | ||
48 | Розв’язування задач | ||
49 | Основні задачі на побудову та їх розв’язання. | ||
50 | Розв’язування задач | ||
51 | Розв’язування задач | ||
52 | Узагальнення і систематизація знань | ||
53 | Контрольна робота №5 за темою: «Коло і круг» | ||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ (17 год) | |||
54 | Аналіз контрольної роботи. Взаємне розміщення прямих на площині | ||
55 | Розв’язування задач | ||
56 | Ознаки рівності трикутників | ||
57 | Розв’язування задач | ||
58 | Розв’язування задач | ||
59 | Розв’язування задач | ||
60 | Рівнобедрений трикутник | ||
61 | Розв’язування задач | ||
62 | Властивості прямокутних трикутників | ||
63 | Розв’язування задач | ||
64 | Коло. Круг | ||
65 | Розв’язування задач | ||
66 | Основні задачі на побудову та їх розв’язання. | ||
67 | Основні задачі на побудову та їх розв’язання. | ||
68 | Підсумкова контрольна робота за рік №6 | ||
69 | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач | ||
70 | Підсумковий урок |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»