Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування з фізики за новою програмою 8 клас на ІІ семестр 2020-2021н.р.

Фізика

Для кого: 8 Клас

10.01.2021

166

27

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з фізики 8 клас на ІІ семестр 2020/2021 навчальний рік, складене на основі навчальної програми затвердженої Міністерством освіти і науки України, щодо викладання фізики. За підручником В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова С. О. Довгий, та ін.; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. – 240 с. : іл., фот.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

8 клас ІІ семестр

(70 годин, 2 години на тиждень, 4 години — резервних)

Програма: ФIЗИКА 7–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Підручник: Фізика : підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів / [В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова С. О. Довгий, та ін.]; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. – 240 с. : іл., фот.

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Матеріал

підручника

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ

(30 годин)

Частина 1. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм (15 годин)

1.

Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. Взаємодія заряджених тіл.

§19

Знає поняття електричного заряду, механізми електризації.

Знає характер взаємодії заряджених тіл.

Графічно зображає електричне поле.

Формулює закон збереження електричного заряду.

Формулює закон Кулона.

Застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду в процесі розв’язування фізичних задач.

Знає умови виникнення електричного струму.

Креслить схеми простих електричних кіл.

Формулює визначення фізичної величини сила струму і її одиниці.

Формулює визначення фізичної величини напруга і її одиниці.

Формулює визначення фізичної величини опір провідника і її одиниці.

Формулює закон Ома для ділянки кола.

Застосовує закон Ома для ділянки кола в процесі розв’язування фізичних задач.

Складає прості електричні кола.

Користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору.

Дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.

Застосовує формулу залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу в процесі розв’язування фізичних задач.

Застосовує закон Ома для ділянки кола та формулу залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу в процесі розв’язування фізичних задач.

2.

Електричне поле.

§20

3.

Закон збереження електричного заряду.

§21

4.

Закон Кулона.

§22

5.

Закон збереження електричного заряду. Закон Кулона. Розв'язування задач.

§§21, 22

6.

Електричний струм. Дії електричного струму.

Провідники, напівпровідники, діелектрики.

§§23,24

7.

Джерела електричного струму. Електричне коло та його основні елементи.

§§25,26

8.

Сила струму. Амперметр.

§27

9.

Електрична напруга. Вольтметр.

§28

10.

Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола.

§29

11.

Закон Ома. Розв'язування задач.

§29 ЛР №3

12.

Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота №3 «Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра».

с.160-161

13.

Залежність опору провідника від його довжини, площі поперечного перерізу та матеріалу. Реостати.

§30

14.

Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола. Розв’язування задач.

§29,

§30

15

Контрольна робота № 3. Електричний струм. Закон Ома.

ТЕМАТИЧНА

Частина 2. Розрахунок електричних кіл. Робота та потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах (20 год)

16.

Послідовне з'єднання провідників.

§31

Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач.

Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного з’єднання провідників під час виконання лабораторних робіт.

Креслить схеми простих електричних кіл.

Складає прості електричні кола.

Користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору.

Дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями

Застосовує формули сили струму, напруги, опору для паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач.

Застосовує формули сили струму, напруги, опору для паралельного з’єднання провідників під час виконання лабораторних робіт.

Креслить схеми простих електричних кіл.

Складає прості електричні кола.

Користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору.

Дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.

Застосовує закони Ома для ділянки кола, формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

Застосовує закони Ома для ділянки кола, формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних.

Формулює визначення фізичної величини робота і потужність електричного струму і їхні одиниці.

Застосовує формули роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач.

Розраховує спожиту електричну енергію за допомогою побутового лічильника електроенергії.

Формулює закон Джоуля–Ленца.

Застосовує закон Джоуля–Ленца, в процесі розв’язування фізичних задач.

17.

Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.

ЛР №4, с.168-169

.

18.

Паралельне з'єднання провідників.

§32

19.

Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників.

ЛР №5,

с.177-178

20.

Послідовне й паралельне з'єднання провідників.

Розв'язування задач.

§§31,32

21.

Розв'язування задач на мішане з’єднання провідників.

§§31,32

22.

Робота і потужність електричного струму.

§33

23.

Робота і потужність електричного струму. Розв’язування задач.

§33

24.

Закон Джоуля – Ленца. Електронагрівальні прилади.

§§34, 35

25.

Закон Джоуля – Ленца. Розв’язування задач. Самостійна робота

§§31-35,с. 218-219

ТЕМАТИЧНА

26.

Електричний струм у металах

§36

Розуміє природу електричного струму в металах.

Розуміє природу електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Формулює визначення фізичної величини електрохімічний еквівалент і її одиниці.

Формулює закон Фарадея для електролізу.

Застосовує закон Фарадея для електролізу в процесі розв’язування фізичних задач.

Розуміє природу електричного струму у газах.

Розрізняє види електричного розряду в газах.

Оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом.

Оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці.

27.

Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів.

Закон Фарадея для електролізу.

§37

28.

Закон Фарадея для електролізу.

Розв’язування задач.

§38

29.

Електричний струм у газах.

§39

30.

Електричний струм у газах.

§40

31.

Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями.

с. 218-219

32.

Розв’язування задач.

33.

Контрольна робота № 4

Електричний струм

34.

Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм».

с.226

35.

Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм».

с.226

36

Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм».

с.226

ТЕМАТИЧНА

Резервний час

37

Підсумковий урок

КР – 2 ЛР – 3 Т – 3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.