Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з етики на ІІ семестр (6 клас)

Етика

Для кого: 6 Клас

28.08.2018

5469

609

4

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з етики на ІІ семестр (6 клас)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з етики на ІІ семестр

(6 клас)

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

Тема 3. СПІЛКУЙМОСЯ З ВІДКРИТИМИ СЕРЦЯМИ (7 годин)

17

Що означає бути моральною людиною. Коли виникла мораль. Як зберігаються моральні цінності суспільства

18

Що таке загальнолюдські цінності. Як мораль регулює відносини між людьми

19

Що означає поважати інших. Що таке толерантність. Як пов’язані повага та гідність. Як виявляти толерантність і повагу

20

У чому виявляється милосердя. Що таке милосердя. Кого називають альтруїстом, а кого – егоїстом. Як співчувати й проявляти милосердя словом і ділом

21

Чому ми прагнемо віри. Що таке духовність та релігійність. Що означає вірити

22

Чому в кожної людини своя дорога до храму. Якими є моральні засади світових релігій. Що таке релігійні конфесії. Як бути толерантним до представників іншої конфесії. Як поводитися у храмі

23

Узагальнення знань з теми: “Спілкуймося з відкритими серцями ”

Тема 4. БУДЬМО ГРОМАДЯНАМИ (12 годин)

24

Якою є мораль демократичного громадянського суспільства. Чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства. Чому мораль громадянського суспільства називають гуманістичною

25

Як обираємо життєвий шлях. Як пов’язані свобода та моральність людини. Що таке свобода волі, дії та творчості. Що означає “реалізувати себе”

26

Якими є права й обов’язки людини в демократичному суспільстві. Що таке права людини. Якими є права дитини.

27

Як поважають та захищають права людини в демократичному суспільстві. Як співвідносяться права й обов’язки

28

Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві. Що таке суспільна справедливість. У чому ми всі рівні, хоча й різні

29

Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві

30

Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві. Як співвідноситься мораль і право. Що таке закон і як він регулює життя громадян у демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом

31

Що означає бути громадянином демократичної держави. Кого називають громадянином. Які почуття та якості притаманні громадянину демократичного суспільства. Що таке громадянська позиція людини

32

Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній демократичній державі. У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві. Як ставитися до культурно-національних особливостей людей, які живуть в Україні. Як виявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів

33

Ми – громадяни України. Як громадяни повинні ставитися до своєї держави. Що означає бути громадянином і патріотом України сьогодні. Як пов’язані наші долі з долею Вітчизни

34

Узагальнення знань з теми: “Будьмо громадянами”

35

Підсумковий урок за рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.