Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування з дизайну і технологій

Трудове навчання

Для кого: 4 Клас

16.08.2021

826

145

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з дизайну і технологій за програмою О.Я. Савченко. До підручника з "Я досліджую світ" (Т. Гільберг). З очікуваними результатами і яскравим оформленням. Користуйтеся із задоволенням)))
Перегляд
матеріалу
Отримати код

№ уроку

Тема

Очікувані результати

Дата


Проєкт «Пізнаємо Україну»

досліджує традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва у взаємодії з іншими; аналізує, синтезує та використовує інформацію з різних джерел; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва; вибирає виріб декоративно-ужиткового мистецтва для його виготовлення; досліджує властивості зразків деревинних матеріалів і металів;

класифікує конструкційні матеріали за їх ознаками і властивостями; виготовляє виріб з картону, шпону, фольги, дроту тощо; використовує матеріали вторинної переробки для виготовлення нових виробів; визначає розміри освітнього об’єкта – макета транспортного засобу (автомобіль, автобус, літак, корабель тощо), будинку тощо; використовує цифрові пристрої, креслярські інструменти, лінії у побудові розгортки макета транспортного засобу, будинку тощо; виготовляє макет вибраного транспортного засобу або будинку; аналізує моделі, подібні обраному об’єкту проектування (моделі-аналоги); продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта проектування; визначає і використовує формат, пропорції і масштаб, види композицій оздоблення виробу (предметні, сюжетні, декоративні); класифікує і використовує кольори за властивостями: тон, насиченість, світлість; організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально або в групі; використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; дотримується правил спільної роботи в групах; оцінює і обґрунтовує цінність виконаних проектів, усіх його етапів; описує процес створення виробу, естетичні і технічні рішення; охоче робить подарунки, допомагає іншим; критично оцінює споживацькі звички, зокрема використання синтетичних виробів, що забруднюють навколишнє середовище;



Проєкт «Модель гори»



Проєкт «Зустрічаємо сусідів»



Проєкт «Виготовлення ігрового інвентаря»



Проєкт «Рукотворні скам’янілості»



Аплікація «Соняшник»



Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту»



Виготовлення іграшки «Снігова баба»



Проєкт «Загадковий мешканець Чорного моря»



Колективне виготовлення лепбука «Таємничий ліс»



Проєкт «Карпатська красуня»




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.