Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії 7 клас на 2021-2022 н.р.

Математика

Для кого: 7 Клас

04.07.2021

1920

325

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії для 7 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 5-9 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з алгебри та геометрії

для учнів 7 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
































































7 КЛАС

Алгебра

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повтореня за 6 клас Вхідне діагностичне оцінювання

-----

4 (4 з резерву)

1

ІІ.

Цілі вирази

30

28

3

ІІІ.

Функції

10

12 (2 год з теми ІІ)

1

ІV.

Лінійні рівняння та їх системи

18

18


1

VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

8 з резерву

7

Резерв

12



Усього

70

70

8



































у/п

Дата проведення

Очікувані результи навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І. Повторення за 6 клас. Вхідне діагностування (4 год. з резерву)

1


Учень/учениця:

Вміє застосовувати набуті знання у 6 класі для розв’язування вправ і задач: на подільність чисел, відношення і пропорції, дії з раціональними числами

Подільність чисел. Звичайні дроби



2


Відношення і пропорції. Раціональні числа



3


Розв’язування вправ



4


Вхідне діагностичне оцінювання



ІІ. Цілі вирази (28 год)

Тема 1. Вирази. Одночлени (8 год)

5


Учень/учениця:

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів

пояснює: як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює: означення: одночлена, степеня з натуральним показником; властивості степеня з натуральним показником;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду;

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.



6


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



7


Тотожно рівні вирази. Тотожності



8


Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником



9


Одночлен та його стандартний вигляд. Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів



10


Розв’язування вправ



11


Контрольна робота № 1



12


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 2. Дії з многочленами (11 год)

13


Учень/учениця:

наводить приклади: многочленів

формулює: означення: многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування,


Многочлен



14


Додавання і віднімання многочленів



15


Множення одночлена на многочлен



16


Розв’язування вправ. Самостійна робота



17


Множення многочлена на многочлен



18


Множення многочлена на многочлен



19


Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки



20


Розкладання многочлена на множники способом групування



21


Розв’язування вправ



22


Контрольна робота № 2



23


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 3. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники (9 год)

24


Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень


Добуток суми і різниці двох виразів



25


Різниця квадратів двох виразів



26


Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів



27


Сума і різниця кубів



28


Застосування різних способів розкладання многочленів на множники



29


Застосування різних способів розкладання многочленів на множники



30


Розв’язування вправ. Самостійна робота



31


Контрольна робота № 3 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІІ. Функції ( 12 год. 2 год. з теми ІІ)

Тема 4. Функції (12 год)

33


Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке:аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

Зв’язки між величинами. Функції



34


Способи задання функцій



35


Розв’язування вправ



36


Графік функції



37


Розв’язування вправ



38


Лінійна функція, її графік і властивості



39


Лінійна функція, її графік і властивості



40


Лінійна функція, її графік і властивості



41


Розв’язування вправ. Самостійна робота



42


Розв’язування вправ



43


Контрольна робота № 4



44


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Лінійні рівняння та їх системи (18 год)

Тема 5. Лінійні рівняння та їх системи (18 год)

45


Учень/учениця:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

· що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

· скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки,коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

Лінійне рівняння з однією змінною.



46


Лінійне рівняння з двома змінними та його графік



47


Розв’язок лінійного рівняння з двома змінними



48


Розв’язування вправ



49


Система двох лінійних рівнянь із двома змінними . Графічний спосіб розв’язування системи лінійних рівнянь із двома змінними



50


Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними способом підстановки



51


Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними способом підстановки



52


Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними способом додавання



53


Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними способом додавання



54


Розв’язування вправ



55


Розв’язування вправ. Самостійна робота



56


Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними



57


Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними



58


Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними



59


Розв’язування вправ



60


Розв’язування вправ. Самостійна робота



61


Контрольна робота № 5



62


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 год. з резерву)

63



Дії з одночленами та многочленами



64


Функції



65


Лінійні рівняння та їх системи



66


Розв’язування вправ



67


Розв’язування вправ



68


Контрольна робота № 6 (підсумкова)



69


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ які містять типові помилки



70


Підсумкове повторення та оцінювання за рік























7 КЛАС

Геометрія

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Елементарні геометричні фігури та їх властивості

8

8

1

ІІ.

Взаємне розміщення двох прямих на площині

12

14 ( 2 год з резерву)

1

ІІІ.

Трикутники. Ознаки рівності трикутників

22

24 (2 год з резерву)

2

ІV.

Коло і круг

8

16( 8 год. з резерву)


1

VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

8 з резерву

1

VІ

Резерв

20



Усього

70

70

6































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год.)

Тема 1. Початкові поняття геометрії (8 год)

1


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображуєі знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих



2


Розв’язування вправ



3


Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками



4


Розв’язування вправ



5


Промінь. Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута



6


Розв’язування вправ



7


Контрольна робота № 1



8


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Взаємне розміщення прямих на площині (12 год. + 2 год. з резерву)

Тема 2. Взаємне розміщення прямих на площині ( 14 год)

9


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює: що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

суть доведення від супротивного;

формулює: означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображуєта знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

Суміжні кути та їх властивості



10


Вертикальні кути та їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються



11


Розв’язування вправ



12


Паралельні прямі та їх властивості



13


Перпендикулярні прямі та їх властивості



14


Розв’язування вправ



15


Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої



16


Розв’язування вправ



17


Кути утворені при перетині двох паралельних прямих січною



18


Властивості кутів утворених при перетині двох паралельних прямих січною



19


Властивості кутів утворених при перетині двох паралельних прямих січною



20


Розв’язування вправ



21


Контрольна робота № 2



22


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (22 год + 2 год з резерву)

Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (10 год)

23


Учень/учениця:

наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

формулює:

··означення: різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

··властивості: рівнобедреного трикутника;

· ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображуєта знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені трикутники та їх елементи;

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

Трикутник і його елементи. Бісектриса, медіана і висота трикутника



24


Рівність геометричних фігур.



25


Перша і друга ознака рівності трикутників



26


Розв’язування вправ



27


Рівнобедрений трикутник його ознаки і властивості



28


Розв’язування вправ



29


Третя ознака рівності трикутників



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 3 (І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

Тема 4. Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник 14 год)

33


Учень/учениця:

формулює:

теорему: про суму кутів трикутника

означення: зовнішнього кута трикутника;

властивості: прямокутного трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника;

доводить: властивість зовнішнього кута трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту


Сума кутів трикутника



34


Розв’язування вправ



35


Зовнішній кут трикутника та його властивості



36


Зовнішній кут трикутника та його властивості



37


Розв’язування вправ



38


Нерівність трикутника



39


Розв’язування вправ



40


Прямокутні трикутники. Властивості прямокутних трикутників



41


Прямокутні трикутники. Ознаки рівності прямокутних трикутників



42


Прямокутні трикутники. Ознаки рівності прямокутних трикутників



43


Розв’язування вправ. Самостійна робота



44


Розв’язування вправ



45


Контрольна робота № 4



46


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Коло і круг (8 год. + 8 год. з резерву)

Тема 5. Коло і круг (16 год)

47


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображуєта знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Коло. Круг



48


Дотична до кола і її властивості



49


Розв’язування вправ



50


Коло вписане в трикутник



51


Коло описане навколо трикутника



52


Розв’язування вправ



53


Взаємне розміщення двох кіл



54


Розв’язування вправ



55


Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами



56


Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному



57


Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута



58


Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл



59


Основні задачі на побудову: побудова прямої, перпендикулярної до даної



60


Розв’язування вправ



61


Контрольна робота № 5



62


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 8 год з резерву)

Тема 6. Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 год)

63



Елементарні геометричні фігури та їх властивості



64


Взаємне розміщення прямих на площині



65


Трикутники. Ознаки рівності трикутників



66


Коло і круг



67


Розв’язування вправ



68


Контрольна робота № 6 (підсумкова)



69


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



70


Підсумкове повторення та оцінювання за рік





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.