Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
КЗ «Мелітопольська загальноосвітня санаторна школа – інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР __________________________________ (ПІБ) __________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. | «ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _________________________________ (ПІБ) _________________________________ (підпис) «______» ________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри
для ____9____________ класу
на 2017 / 2018 н.р.
Кишко Сніжана Олексіївна
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО природничо-математичного циклу
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО Кишко Сніжана Олексіївна
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2017. — згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Алгебра, 9 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку | Дата | Теми уроку | Примітки |
І семестр | |||
1 | Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу | ||
2 | Контрольна робота №1 «Діагностична» | ||
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною | |||
3 | Аналіз контрольної роботи. Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. | ||
4 | Почленне додавання і множення нерівностей Основні властивості числових нерівностей. | ||
5 | Нерівності зі змінними | ||
6 | Нерівності зі змінними | ||
7 | Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків | ||
8 | Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності | ||
9 | Розв’язування задач і вправ | ||
10 | Розв’язування задач і вправ | ||
11 | Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. | ||
12 | Розв’язування задач і вправ | ||
13 | Розв’язування задач і вправ | ||
14 | Розв’язування задач і вправ | ||
15 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
16 | Контрольна робота № 2 за темою: «Властивості нерівностей. Лінійні нерівності та їх системи» | ||
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (22 год) Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач | |||
17 | Аналіз контрольної роботи.Властивості функції. | ||
18 | Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. | ||
19 | Найпростіші перетворення графіків функцій | ||
20 | Розв’язування задач і вправ | ||
21 | Розв’язування задач і вправ | ||
22 | Функція | ||
23 | Розв’язування задач і вправ | ||
24 | Розв’язування задач і вправ | ||
25 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
26 | Контрольна робота № 3 за темою: «Функція. Властивості функції» | ||
27 | Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей | ||
28 | Розв’язування задач і вправ | ||
29 | Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними | ||
30 | Розв’язування задач і вправ | ||
31 | Розв’язування задач і вправ | ||
32 | Узагальнення вивченого матеріалу | ||
ІІ семестр | |||
33 | Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі | ||
34 | Розв’язування задач і вправ | ||
35 | Розв’язування задач і вправ | ||
36 | Розв’язування задач і вправ | ||
37 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
38 | Контрольна робота № 4 за темою: «Квадратна нерівність. Розв’язування систем рівнянь другого степеня» | ||
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій | |||
39 | Аналіз контрольної роботи.Числові послідовності | ||
40 | Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії | ||
41 | Розв’язування задач і вправ | ||
42 | Сума перших п членів арифметичної прогресії | ||
43 | Розв’язування задач і вправ | ||
44 | Геометрична прогресія, її властивості. Формула п-го члена геометричної прогресії | ||
45 | Розв’язування задач і вправ | ||
46 | Сума перших п членів геометричної прогресії | ||
47 | Розв’язування задач і вправ | ||
48 | Розв'язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту | ||
49 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
50 | Контрольна робота № 5 за темою: «Числові послідовності» | ||
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків | |||
51 | Аналіз контрольної роботи.Основні правила комбінаторики | ||
52 | Розв’язування задач і вправ | ||
53 | Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події | ||
54 | Класичне означення ймовірності | ||
55 | Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки | ||
56 | Розв’язування задач і вправ | ||
57 | Узагальнення і систематизація знань. | ||
58 | Контрольна робота № 6 за темою: «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» | ||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 9-ГО КЛАСУ (12 год) | |||
59 | Аналіз контрольної роботи.Лінійні нерівності та їх системи | ||
60 | Розв’язування задач і вправ | ||
61 | Найпростіші перетворення графіків функцій | ||
62 | Розв’язування задач і вправ | ||
63 | Функція | ||
64 | Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними | ||
65 | Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь | ||
66 | Числові послідовності | ||
67 | Елементи прикладної математики | ||
68 | Підсумкова контрольна робота за рік №7 | ||
69 | Аналіз контрольної роботи. | ||
70 | Підсумковий урок |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»