Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу за підручником О. Волощенко І семестр

Я досліджую світ

Для кого: 3 Клас

03.09.2021

540

66

0

Опис документу:
КТП складно згідно чинної програми, розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г Остапенко на 2021-2022 н.р. Враховано та включено 9 діагностувальних робіт, всі освітні 8 освітніх галузей, компетентнісний та діяльнісний підходи
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематитчне планування з інтегрованого курсу

« Я досліджую світ»для 3 класу НУШ

за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко


Тема 1. Подорожуємо і відкриваємо світ

Пригода перша. «Веселка щастя для України, або дива діда Оксеника».


Вступ до теми. «Подорожуємо і відкриваємо світ».

С.4-5



Г. Остапенко «Веселка щастя для України, або дива діда Оксеника».

С.6



Наша рідна країна - Україна. Що спонукає людей подорожувати?

С.7



Що спонукає людей подорожувати? Складання розповіді про свої літні канікули.

С.8



Що спонукає людей подорожувати? Виготовлення поробки «Гусениця».

С.9



Різні мандрівки – різні способи. Як люди мандрують?

С.11



Мандрівка в аеропорт. Як люди мандрують?


С.10



Як люди мандрують. Виготовлення паперового літачка в техніці оригамі.

С.10



Подорож потягом. Правила поведінки на залізничній станції. Як люди мандрують?


С.12



Мандрівка уві сні. Як люди мандрують?


С.13


Пригода друга. Перша знахідка


Перша знахідка. Які таємниці може відкрити подорож?

С.14



Київ – давній і сучасний. Буклет. Які таємниці може відкрити подорож?

С.15



Дослідження: «Таємниці Києва»

С.16



Веломандрівка. Моделювання ситуацій з надання першої допомоги.

С.17



Враження і цікавинки. що зробити, щоб подорож запамяталася?

С.18



Враження і цікавинки. що зробити, щоб подорож запамяталася?

С.19



Досліджуємо разом. Роздивляємось павутиння.

С.20-21


Пригода третя. Куди вирушати далі?


Г. Остапенко « Куди вирушати далі?»

С.22



Як досліджувати світ під час подорожі. Етапи дослідницької роботи.




Дослідження: « Особливості життя і поведінки тварини, мешканця Подільського зоопарку.




Як спланувати подорож?




Як спланувати подорож? Виготовлення витинанки за інструкцією.




Подорожуємо. Вінниччиною Як спланувати подорож.




Віртуальна екскурсія на підприємство. Технологія виготовлення соку.



Пригода четверта. У лісі.


Ліс- природне угрупування. Г. Остапенко « У лісі»

С.30



Віртуальна подорож до села Колодяжного. Які подорожі роблять нас щасливими? Сервірування столу.

С.31-32



Подорожуємо на Шацькі озера. Які подорожі роблять нас щасливими?

С.33



Замок Любарта. Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

С.34



Ківерцівський національний парк «Цуманська пуща». Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

С.35-36



Діагностувальна робота за темою «Подорожуємо і відкриваємо світ»




Узагальнення і систематизація знань учнів за темою Опрацювання комікса « Корисні і поживні продукти».

С.37



Тема 2 . Між минулим і майбутнім

Пригода перша. Щасливий випадок


Аналіз діагностичної роботи. Вступ до теми.

Г. Остапенко «Щасливий випадок».

С.42-44



Минуле нашої країни. Що було, коли мене не було? Археологи.

С.45



Що було, коли мене не було? Палеонтологи.


С.46



Подорож в еру динозаврів. Робота з пластичними матеріалами.

С.47



Як довідатися про минуле? Дослідження історичних джерел.

С.48-49



Як довідатися про минуле? Багатства надр України. Дослідження корисних копалин.

С.50



Опрацювання комікса « Які фантастичні можливості матиме техніка в майбутньому?».


С.51


Пригода друга. Білі кристали


Знайомтеся: Донеччина. Ганна Остапенко

« Білі кристали».

С.52



Наші мрії. Що буде, коли я виросту?

С.53



Дослідження « Які професії мріють обрати твої однокласники?».

С.54



Подорож до Маріуполя. Конструювання макету парку.

С.55



Соляні дива. Як зберегти те, що є?


С.56



Робота з пластичними матеріалами. Створення виробів із солоного тіста.

С.57



Досліджуємо разом. Вирощування кристала.

С.58-59


Пригода третя. На заправку.


Знайомтеся: Житомирська область. Г. Остапенко « На заправку».

С.60



Чому зникають рослини, тварини, речі? Замок Радомисль.


С.61



Виготовлення екопаперу за інструкцією.


С.62



Поліський заповідник. Чому зникають рослини, тварини, речі?

С.63



Як мої сьогоднішні дії впливають на майбутнє?


С.64-65



Славетні Українці Житомирщини.


С.66



Узагальнення і систематизація знань учнів. Небезпечні рослини.Діагностувальна робота за темою « Між минулим і майбутнім».

С.67


Тема 3. Чарівні перетворення

Пригода перша. Несподівана зустріч.


Чарівні перетворення розпочинаються. Г. Остапенко « Несподівана зустріч».

С.72-74



Водоспади Карпат. Як безпека перетворюється на небезпеку?

С.75



Чому опадає листя? Як безпека перетворюється на небезпеку?

С.76



Створення композиції із опалого листя. Чим небезпечне спалювання листя?

С.77



Подорож до Мукачева та Ужгорода.

С.78-79



Властивості повітря. Проведення експериментів.

С.80



Опрацювання комікса « Як уникнути небезпечних ситуацій під час екскурсій?»

С.81


Пригода друга. Насуваються хмари.


Подорож до Хортиці. Г. Остапенко

«Насуваються хмари».

С.82



Чому воду називають чарівницею? Колообіг води в природі.

С.83-84



Як енергія води перетворюється на електроенергію? Чому воду називають чарівницею?

С.85



Як опинитися в минулому без чарівної палички?

С.86



Як жили козаки у Запорозькій Січі?


С.87



Незвичайні здібності козаків.


С.88



Створення ляльки-дергунчика. Колективна робота « Створення козацького війська».

С.89



Пригода третя « Гуп-гуп-гуп чи не туп»




Мальовнича Івано-Франківщина. Чим приваблює природа Карпат? Г. Остапенко «Гуп-гуп-гуп чи не туп»

С.90



Привіт, Карпати! Чим приваблює природа Карпат?

С.91



Привіт, Карпати! Чим приваблює природа Карпат? Яремче – туристичне місце.

С.92



Говерла – найвища вершина Карпат.


С.93



Уявляю – дію. Що я можу змінити власноруч?


С.94



Вишиванка – національний символ України.

Що я можу змінити власноруч?

С.95



Чарівні квіти. Що я можу змінити власноруч?

С.96-97


Пригода четверта « Крихка знахідка»


Чим цікаве яйце? Г.Остапенко « Крихка знахідка»

С.98



Чарівні перетворення з яйцем.


С.99-100



Дослідження « Історія одного яйця».

(створення книжечки)

С.101



У хлібині праця багатьох. Як зернятко перетворюється на хліб?

С.с.102-103



«Голодний дух». Як зернятко перетворюється на хліб?

С.104-105



Виготовлення симвоу памяті жертв Голодомору « Не забудь?».

С.104



Діагностувальна робота за темою «Чарівні перетворення».



Тема четверта. Енергія

Пригода перша. Зелепуха прокидається.


Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до теми. Г. Остапенко « Зелепуха прокидається».

С.110-112



Енергія навколо нас. Що таке енергія?

Перетворення енергії. Що таке енергія?

С.113-115



Поновні і непоновні джерела енергії.


С.116



Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води?

С.117



Використовуємо енергію природи.

С.117



Виготовлення персонажів казки. Інсценізація казки в групах.

С.118



Чим може бути корисний вітер. Опрацювання комікса.

С.119


Пригода друга. Як дізнатися, що шукати?


У пошуках мінералу. Г. Остапенко « Як дізнатися, що шукати?»

С.120



Відновлюємо енергію. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

С.121



Таємниці Чорного моря. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

С.122



Наймілкіше у світі море. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Виготовлення фігурки одного з мешканців морів.

С.122



Спорт для сміливців.


С.123



Вулкан у банці. Проведення експерименту.


С.124-125



Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі.

С.126-127


Пригода третя « Зимові клопоти»


Зима – казка чи клопіт? Г. Остапенко « Зимові клопоти»

С. 128



Як заощаджувати енергію?

С.129



Енергію прораховуємо та економимо.

С.130



Виготовлення новорічногої іграшки з лампочки ( за власним задумом)

С.131



У чому сила роду? Розробка індивідуальних проєктів про свої предків.

С.132-133



Театр: минуле і сучасність. У чому сила роду?

Підготовка театральної вистави.

С.134



Діагностувальна робота за темою «Енергія».




Аналіз діагностувальної роботи. Отримуємо енергію – створюємо лимонну батарейку.

С.135



Аналіз та систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.























Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.