Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з Я досліджую світ 1 клас НУШ

Я і Україна

Для кого: 1 Клас

16.09.2018

18917

1658

1

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас НУШ за підручником Т.Гільберт, С.Тарнавська, О.Гнатюк, Н.Павич
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич (З години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Я і моя школа

Я — школяр. Я — школярка

1.

Я знайомлюся з однокласниками (с. 3-5).

2.

Ми — однокласники (с. 6-9).

3.

Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня (с. 10-12).

4.

Створення лепбука «Розпорядок дня» (с. 12-13).

5.

Моя постава — моє здоров'я (с. 14-16).

6.

Охайність та особиста гігієна (с. 17-20).

Я і мої можливості

7.

Хто я? Який я? Яка я? (с. 21-23).

8.

Як я росту (с. 24-25).

9.

Як я пізнаю навколишній світ (с. 26-28).

10.

Органи чуття — наші помічники (с. 29-30).

11.

Очі — орган зору (с. 31-34).

12.

Чи можна все бачити за допомогою очей (с. 35-38).

13.

Вуха — орган слуху (с. 39-41).

14.

Чи можна все чути за допомогою вух (с. 42-43).

15.

Шкіра — орган дотику (с. 44-48).

16.

Ніс — орган нюху (с. 49-50).

17.

Язик — орган смаку (с. 51).

18.

Закріплення знань про органи чуття.

Міні-проект «Органи чуття» (с. 52).

19.

Узагальнюючий урок за розділом «Я і мої можливості».

Моя школа

20.

Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки ~(с. 53-55).

21.

Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями (с. 56-57).

22.

Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір'ям (с. 58-60).

23.

Наш клас. Правила поведінки в класі (с. 61-62).

24.

Виготовлення панно «Наш клас» за зразком чи власним задумом (с. 63-64).

25.

Кімнатні рослини (с. 65-66).

26.

Як доглядати за кімнатними рослинами (с. 67-68).

27.

Учимося взаємодіяти (с. 69-71).

28.

Узагальнюючий урок за розділом «Моя школа».

Я і навколишній світ

Як я досліджую навколишній світ

29.

Для чого нам проводити спостереження (с. 72-74).

30.

Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець» (с. 73).

31.

Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що пла­ває» (с. 75-76).

32.

Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами (с. 77-78).

33.

Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу (с. 79).

34.

Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимі­рювання (с. 80-82).

35.

За допомогою чого ми досліджуємо (с. 83-86).

36.

Досліджуємо властивості повітря (с. 87-90).

37.

Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення вітрячка з паперу (с. 91).

38.

Досліджуємо властивості води (с. 92-95).

39.

Досліджуємо властивості води (с. 92-95).

40.

Досліджуємо властивості ґрунту. Значення грунту для живої природи (с. 96-97).

41.

Досліджуємо властивості грунту. Значення ґрунту для живої природи (с. 98-99).

42.

Узагальнюючий урок за розділом «Як я досліджую навко­лишній світ».

Світ, який нас оточує

43.

Природа навколо нас. Нежива й жива природа (с. 100- 102).

44.

Взаємозв'язок неживої і живої природи (с. 103-104).

45.

Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця. Прави­ла захисту від сонячного проміння (с. 105-107).

46.

Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» (за зразком чи власним задумом) (с. 108).

47.

Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110).

48.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.