Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування вокального гуртка "Веселі нотки"

Музика

19.06.2019

7676

572

6

Опис документу:
У музично-естетичному вихованні важливу роль має вокальне мистецтво. Спів сприяє фізичному розвитку дитини і несе в собі великий виховний потенціал. Мета і завдання гуртка: спрямувати свою діяльність на розвиток у вихованців голосу, слуху, творчого мислення, артистизму та обов'язково пам'ятати про гігієну та охорону юнацького голосу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування гуртка

Дата

Тема та зміст заняття

1

Музика та емоційно-естетичні хвилювання людини

Вступне заняття. Прослуховування музичних даних. Співацька постава. Артикуляція і дикція.

2

Спів знайомих пісень. Підбір репертуару. Робота над змістом пісні В.Верменича «Чорнобривці».

3

Вправи на розвиток дихання. Робота над піснею В. Верменича «Чорнобривці»

4

Робота над характером, методикою, динамікою та фразами пісні М. Ведмедері «Осіння казка»

5

Чіткість артикуляції та чистоти співу. Розучування пісні А. Чернишова «Кобзареві». Вокально-хорові вправи.

6

Повторення вивчених пісень.

7

Вправи на двоголосий спів. Розспівки терціями. Робота над характером, методикою, динамікою та фразами пісні В.В.Федорова «Про вчителя».

8

Повторення вивчених пісень. Підсумковий концерт-виступ.

9

Розспівування. Вправи на вироблення дикції та артикуляції звуків.

Козацькі пісні. Аналіз музичних композицій. Спів у два голоси:

«Ой, на горі та женці жнуть», «Ой, у лузі червона калина».

10

Двоголосся у вивчених піснях. Повторення вивчених пісень.

11

Розспівування. Вправи на дихання, на темп. Вправа «Закінчити мелодію». Розучування пісні Т. Петриненка «Україна»

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Розучування легких вправ для розспівування. Вправи на вироблення дикції та артикуляції звуків. Ознайомлення з піснею І. Лученко «Верес»

Розспівування. Вправи для розвитку навичок дихання.

« І. Лученко «Верес»

Робота над змістом пісні А. Островського «Песня остается с человеком»

Робота над розвитком вокально-хорових навичок під час виконання пісні А. Островського «Песня остается с человеком»

Повторення вичених пісень. Музичний конкурс «Шанс».

Музика як засіб творчого самовираження особистості.

Гігієна і охорона голосу, дихання в співі. Підбір репертуару.

Розучування пісні А.Сердюка «Вчительчин вальс». Роль сценічного одягу (підбір сценічного одягу для виступу)

Робота над піснею А.Сердюка «Вчительчин вальс». Вплив шкідливих звичок на голосовий апарат.

Відбір солістів. Повторення вивчених пісень. Вправи на розвинення слуху та музичної пам’яті.

Гармоніка. Робота над гармонізацією Л.Ященка «Многая літа»

Робота над гармонізацією. Хоровий спів, дихання.

Л.Ященко «Многая літа»

Розучування В.Арженовський «Шумлять сніги». Дихання в співі.

Робота над розкриттям змісту і художнього образу пісні

В. Арженовського «Шумлять сніги».

Розспівки терціями. І.Чорницька «Ялинка-красуня»

Робота над піснею І.Чорницької «Ялинка-красуня»

Вивчення пісні О.Маруннича «Ой зима, ти зима»

Робота над піснею О.Маруннича «Ой зима, ти зима»

Підсумковий концерт- виступ.

Розспівування. Двохголосий спів , чистота звучання, інтонування. Розучування «Школярського гімну» Я. Ярославенка.

Робота над протяжним співом. Я.Ярославенко «Школярський гімн».

Розспівування. Звуки «мі-ме-ма-мо-му». Вправи на розширення звукового діапазону. «Школярський гімн» Я. Ярославенка.

Народні пісні. Спів без супроводу. «Вітер віє, вітер буйний».

Робота над розкриттям змісту і художнього образу пісні Ю.А. Зяєва «Наш дует». Виконання пісні з грою на дзвіночках.

Повторення вивчених пісень. Репетиції перед виступами. Робота над артистизмом.

Ланцюгове дихання. Вправи на ланцюгове дихання.

Підбір сценічного одягу для виступу. Повторення вивчених пісень.

Робота над піснею П.Майбороди «Стежина»

Чіткість інтонування пісні П.Майбороди «Стежина»

Розспівування. Самостійна творчість – складання невеличких мелодій самими учнями.

Робота над чистотою виконання вивчених пісень. Вправи на вміння вести переспів.

Підсумковий концерт-виступ.

Музичне мистецтво рідною мовою

Робота над розвитком вокально- хорових навичок під час виконання пісні П. Майбороди «Пісня про рушник»

Вивчення поспівок для розспівування: різне чергування звуків, комбінації різних ритмічних малюнків та звуків. Робота над хоровим співом та співом соліста у пісні П. Майбороди.

Вивчення пісні В.В. Федорова «Хай райдугою квітне земля моїх батьків».

Повторення вивчених пісень, робота над розвитком вокально- хорових навичок.

Повторення вивчених пісень.

Робота над характером, динамікою та фразами вивчених пісень.

Вправи на двоголосий спів. Розучування пісні В.В. Федорова «Найкраща у світі»

Робота над піснею В.В. Федорова «Найкраща у світі».

Виконання двоголосих ритмічних вправ на маракасах, бубнах, дзвіночках. В. Лепешко «Вже прощаються лелеки»

Повторення вивчених пісень.

Ознайомлення з піснею А.І.Чернишова «Молитва за Україну».

Розспівування. Вправи на уміння вести переспів. Виконання «Молитви за Україну» А.І.Чернишова.

Вправи на legato та staccato. Розучування пісні К.Домінчен «Київські мости».

Робота над характером, методикою, динамікою та фразами вивчених пісень.

Робота над змістом пісні О. Боброва «Сини Перемоги».

Інтонування, спів соліста у пісні О. Боброва «Сини Перемоги»

Розучування пісні А. Грицай «Пісенька про бабусю»

Робота над розвитком вокально- хорових навичок.

А. Грицай «Пісенька про бабусю»

Розучування пісні Л. Нашти «Щастя тобі, вчителько»

Повторення вивчених пісень. Робота над створенням сценічного образу виконавців.

Повторення вивчених пісень. Робота над створенням сценічного образу виконавців.

Повторення вивчених пісень. Робота над створенням сценічного образу виконавців.

Музичний конкурс «Фабрика зірок».

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Повторення вичених пісень. Музичний конкурс «Шанс».

Музика як засіб творчого самовираження особистості.

Розучування пісні А.Сердюка «Вчительчин вальс». Роль сценічного одягу (підбір сценічного одягу для виступу)

Робота над піснею А.Сердюка «Вчительчин вальс». Вплив шкідливих звичок на голосовий апарат.

Відбір солістів. Повторення вивчених пісень. Вправи на розвинення слуху та музичної пам’яті.

Підсумковий концерт- виступ.

Розспівування. Двохголосий спів , чистота звучання, інтонування.

Робота над протяжним співом. Я.Ярославенко «Школярський гімн».

Розспівування. Звуки «мі-ме-ма-мо-му». Вправи на розширення звукового діапазону. «Школярський гімн» Я. Ярославенка.

Робота над розкриттям змісту і художнього образу пісні Ю.А. Зяєва «Наш дует». Виконання пісні з грою на дзвіночках.

Повторення вивчених пісень. Репетиції перед виступами. Робота над артистизмом.Ланцюгове дихання. Вправи на ланцюгове дихання.

Розспівування. Самостійна творчість – складання невеличких мелодій самими учнями.

Підсумковий концерт-виступ.

Музичне мистецтво рідною мовою

Робота над розвитком вокально- хорових навичок під час виконання пісні П. Майбороди «Пісня про рушник»

Вивчення поспівок для розспівування: різне чергування звуків, комбінації різних ритмічних малюнків та звуків. Робота над хоровим співом та співом соліста у пісні П. Майбороди.

Вивчення пісні В.В. Федорова «Хай райдугою квітне земля моїх батьків».

Повторення вивчених пісень, робота над розвитком вокально- хорових навичок.

Ознайомлення з піснею А.І.Чернишова «Молитва за Україну».

Розспівування. Вправи на уміння вести переспів. Виконання «Молитви за Україну» А.І.Чернишова.

Робота над характером, методикою, динамікою та фразами вивчених пісень.

Робота над змістом пісні О. Боброва «Сини Перемоги».

Інтонування, спів соліста у пісні О. Боброва «Сини Перемоги»

Повторення вивчених пісень. Робота над створенням сценічного образу виконавців.

Повторення вивчених пісень. Робота над створенням сценічного образу виконавців.

Музичний конкурс «Фабрика зірок».

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.