Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування уроків з курсу "Мистецтво" 4 клас І семестр

Мистецтво

Для кого: 4 Клас

27.01.2022

90

0

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу "Мистецтво" 4 клас І семестр за підручником Людмили Масол, Олени Гайдамака, Оксани Колотило та за програмою О.Я. Савченко для вчителів початкових класів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мистецтво

(2 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

1

Милуємося красою Землі. Фольклор. Українські народні пісні. Слухання: «Ой у вишневому садочку», «Гойда, гой­да, гой», «Казала Солоха: прийди, прийди». Виконання: О. Янушкевич, Н. Погребняк «Моя планета синьоока» (с. 3-5).


2

Милуємося красою Землі. Глибина простору у пейзажі. Плани картини. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с. 6-7).


3

Милуємося красою Землі (продовження). Куплетна фор­ма. Слухання: Д. Січинський «Чом, чом, земле моя», Е. Шамо «Три поради». Перегляд: «У ритмі серця» (Русла­на та діти). Виконання: Р. Лисичко, С. Положинський «У ритмі серця» (с. 8-9).


4

Милуємося красою Землі (продовження). Графічні засоби виразності. Створення образу дерева «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель) (с. 10—11).


5

Мистецтво крізь віки. Народні музичні інструменти. Кавер-версія. Слухання: НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти — кобза колісна ліра. А. Вівальді «Гроза» (сучасні каверн). Виконання: І. Танчак «Весела пісенька» (с. 12-13).


6

Мистецтво крізь віки. Декоративно-ужиткове мистецтво. Світлотінь. Перегляд: віртуальна екскурсія до Національ­ного музею українського народного декоративного мисте­цтва. Зображення натюрморту з різних предметів побуту (графічні матеріали) (с. 14-15).


7

Мистецтво крізь віки (продовження). Контраст. Слухан­ня: Й. С. Бах «Прелюдії до мажор і до мінор І т. з «Добре темперованого клавіру» Перегляд: гра на «піаніно» нога­ми. Виконання: М. Жабляк, Ю. Драгун «Мова барвінкова». Гра «Музичні інструменти крізь віки» (с. 16-17).


8

Мистецтво крізь віки (продовження). Натюрморт. Пра­вила композиції. Зображення натюрморту у теплій або холодній кольоровій гамі (монотипія, гуаш) (с. 18-19).


9

Мистецтво та здоров’я. Українські народні танці. Перег­ляд: НЗААТУ ім. П. Вірського «Концертний виступ і репе­тиція», руханка «Гопак». Виконання: 0. Злотник, Л. Ямковий «Гопак» (с. 20-21).


10-11

Мистецтво та здоров ’я. Петриківський розпис. Замкнута й відкрита композиції. Зображення основних елементів петриківського розпису, розписування паперової тарілки (гуаш) (с. 22-23).


12-13

Мистецтво та здоров’я (продовження). Сучасні танці. Темп. Перегляд: виконання сучасних танців, руханка «Ba­by Shark— українська версія». Виконання: танцювальна композиція «Рок-н-рол» (с. 24-25).


14

Мистецтво та здоров’я (продовження). Високий або низький горизонт. Колаж. Фотоколаж. Створення колажів, використовуючи світлини з українських журналів (с. 26-27).


15

У дружному слов’янському колі. Ритм мелодії. Синкопа. Слухання: білоруська народна пісня «Рєчанька». Виконан­ня: «Полька» (музика і вірші народні). Мінідослідження (с. 28-29).


16

У дружному слов’янському колі. Архітектура міста. При­йом загородження. Створення аплікації «Моє місто» (ко­льоровий папір) (с. 30-31).


17

У дружному слов’янському колі (продовження). Музичні ритми. Характер танців. Слухання: А. Дворжак «Слов’янські танці». Перег­ляд: слов’янські танці: білоруська бульба, польський кра­ков’як тощо (відеозапис на вибір). Виконання: «Бульба» (білоруська народна пісня-танець) (с. 32-33).


18

У дружному слов’янському колі (продовження). Міський пейзаж. Ритм в архітектурі. Зображення міського пейзажу без використання попереднього начерку (акварель або гуаш) (с. 34-35).


19-20

На гостину до угорців, румунів і молдован. Чардаш. Тан­цювальні рухи. Перегляд: Ф. Ліст «Угорська рапсодія № 2» (мультфільм «Том і Джеррі»). Слухання: Й. Брамс «Угор­ський танець № 5» (кавер для скрипки), В. Монті «Чар­даш» (ксилофон з оркестром). Виконання: «Чардаш» (угорський народний танець) (с. 36-37).


21-22

На гостину до угорців, румунів і молдован. Гірський пей­заж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Кар­пат» (акварель) (с. 38-39).


23

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовжен­ня). Народні танці румунів і молдован. Перегляд: «Молдо­веняска» (ансамбль «Жок»), румунський танець «Інвертіта» (НЗАУНХУ ім. Г Вірьовки). Виконання: мелодії на тексти угорських народних пісень. Мінідослідження (с. 40-41).


24

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовжен­ня). Художня обробка металу. Симетрія і асиметрія. Ство­рення ескізів вивіски, решітки, брами або ліхтаря (на ви­бір) (графічні матеріали) (с. 42-43).


25

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Слухання: кримськотатарська колискова («Менім улим батир»), народна пісня у виконанні Джамали (фраг­мент). Перегляд: танець «Емір Джелял Хайтармаси». Вико­нання: Л. Джемалядійова, М. Пугач, Н. Кононенко «Друж­ба і достулк» (с. 44-45).


26

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Орнамент. Стрічковий і центричний орнаменти. Створення орнаменту за кримськотатарськими мотивами (матеріали на вибір) (с. 46-47).


27

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Поступові зміни темпу в музиці. Сиртакі. Перегляд: Олівія, Херсонес, М. Теодоракіс «Сир­такі». Виконання: ритмічна партитура «Сиртакі» (с. 48-49).


28

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Мозаїка. Створення новорічного сувеніру «Тварина— символ року» (побутові матеріали на вибір) (с. 50-51).


29

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнен­ня і систематизація знань учнів (с. 52).


30

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 52-53).


31

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки та Барвика.

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 53).


32

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.




3


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.