Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування уроків української мови в 2 класі

НУШ

Для кого: 2 Клас

15.09.2020

346

14

0

Опис документу:
У даному документі представлене календарно - тематичне планування уроків української мови за підручником Катерини Пономарьової (7 годин на тиждень). Складене відповідно до програми Олександри Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

І СЕМЕСТР

4 години х 16 тижнів = 64 годин

(56 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

1

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення.

впр. 1-13,с. 4-5.

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

2

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень.

впр. 1-12, с. 6-7

3

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки.

впр. 1-11, с. 8-9

4

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки.

впр. 1-9, с. 10-11

5

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів.

впр. 1-10,с. 11-12

6

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками

впр. 1-7, с. 13-14

7

Розвиток зв’язного мовлення. Згадую про літо

8

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення

впр. 1-9, с. 14-15

9

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень

впр. 1-11, с. 16-17

10

Спостерігаю за словами з буквами ґ, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами.

впр. 1-11, с. 17-18

11

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями

впр. 1-10, с. 19-20

12

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення

впр. 1-10, с. 21-22

13

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень

впр. 1-7, с. 23-24

14

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад

15

Діагностична робота. Списування

16

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками

впр. 1-7, с. 24-25

17

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень

впр. 1-10, с. 26-27

18

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах

впр. 1-8, с. 28-29

19

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах

впр. 1-8, с. 28-29

20

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог

впр. 1-11, с. 30-31

21

Розвиток мовлення. Малюю осіннє листя

22

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання

впр. 1-11, с. 32-33

23

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання

впр. 1-11, с. 32-33

24

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко - буквений аналіз слів

впр. 1-11, с. 34-35

25

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко - буквений аналіз слів

впр. 1-11, с. 34-35

26

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання

впр. 1-11, с. 36-37

27

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень

впр. 1-9, с. 37-38

28

Діагностична робота. Перевірка мовних знань та вмінь «Звуки і букви, склад, наголос».

29

Розвиток мовлення. Розповідаю про осінні турботи тварин

Досліджую значення слова

30

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом

впр. 1-9, с. 39-40

31

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами

впр. 1-12, с. 41-42

32

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення

впр. 1-9, с. 43-44

33

Добираю протилежні за значенням слова

впр. 1-7, с. 44-45

34

Добираю близькі за значенням слова

впр. 1-8, с. 46-47

35

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями

впр. 1-8, с. 47-48

36

Розвиток мовлення. Розповідаю про осінні турботи тварин

37

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень

впр. 1-10, с. 49-50

38

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень

впр. 1-10, с. 51-52

39

Добираю слова на певну тему

впр. 1-8, с. 52-53

40

Діагностична робота. Комбінована практична робота

Досліджую іменники

41

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що?

впр. 1-11, с. 54-55

42

Розпізнаю іменники. Складання речень

впр. 1-9, с. 56-57

43

Розвиток мовлення. Розповідаю про улюблене заняття

44

Розпізнаю іменники. Складання речень

впр. 1-9, с. 56-57

45

Добираю іменники. Складання речень

впр. 1-12, с. 58-59

46

Добираю іменники. Складання речень

впр. 1-12, с. 58-59

47

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень

впр 1-10, с. 60-61

48

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень

впр 1-10, с. 60-61

49

Розвиток мовлення. Малюю перший сніг

50

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень

впр. 1-12, с. 62-63

51

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень

впр. 1-12, с. 62-63

52

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень

впр. 1-8, с. 64-65

53

Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень

впр. 1-8, с. 65-66

54

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень

впр. 1-11, с. 67-68

55

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів

впр. 1-11, с. 69-70

56

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів

впр. 1-11, с. 69-70

57

Розвиток мовлення. Пишу листа Святому Миколаю

58

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання

впр. 1-7, с. 70-71

59

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання

впр. 1-7, с. 70-71

60

Діагностична робота. Диктант

61

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.