Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування уроків української мови у 5 класі
№ | ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ (тема уроку, яка записується у класний журнал) | К-сть год | ДАТА | Види робіт на уроці | ||
1 | Вступ. Значення мови в житті суспільства.. Українська мова – державна мова України | 1 | Розкриття значення афоризмів,прислів`їв, влучних висловів (усно) | |||
2 | Розвиток мовлення №1 Загальне уявлення про мовлення.Види мовленнєвої діяльності. Основні правила спілкування (практично) | 1 | ||||
3 | Розвиток мовлення №2 Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов`язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул) | 1 | ||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (2 год) | ||||||
4 | Текст. Речення. Слово. Усні й письмові висловлення. Зміст заголовка тесту. План тексту. Інтонація речень, різних за метою висловлювання. | 1 | Колективне складання простого плану тесту. Добір заголовка тексту. Складання тексту за змістом прислів`я. Складання тесту-розповіді про свій клас, школу із використанням прислів`їв. | |||
5 | Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. | 1 | Добір слів для доповнення речень. Складання речень за опорними словами | |||
6 | Розвиток мовлення №3 Текст, зв`язність тексту.Тема, основна думка, мікротема. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). Абзац. Ключові слова в тексті. | 1 | ||||
7 | Розвиток мовлення №4 Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за коллективно складеним планом | 1 | ||||
8 | Контрольна робота №1 Тест ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||||
ЛЕКСИКОЛОГІЯ (8 год. + 1 год. на повторення) | ||||||
9 | Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова(повторення) | 1 | ||||
10 | Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення) | 1 | Аудіювання у читання тексту, у якому використано слова у переносному значенні | |||
11 | Лексична помилка та умовне її позначення (практично) | 1 | ||||
12 | Тлумачний словник | 1 | ||||
13 | Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми (повторення й поглиблення) | 1 | Складання й розігрування діалогу-розпитування про корисність спорту, правила користування моб. телефоном із використанням синонімів, антонімів. | |||
14 | Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми (повторення й поглиблення) | 1 | Складання й розігрування діалогу етикетного характеру з використанням синонімічних етикетних формул вітання, прохання, вдячності. Робота з деформованим текстом (заміна повторюваних слів синонімами) | |||
15 | Пароніми. | 1 | Складання усного опису предмета (квітки, куща калини) за картиною | |||
16 | Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів, омонімів, паронімів | 1 | ||||
17 | Розвиток мовлення № 5. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що місить синоніми та антоніми (за коллективно складеним планом) | 1 | ||||
18-19 | Розвиток мовлення № 6-7 Докладний письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що місить синоніми та антоніми (за коллективно складеним планом) | 2 | ||||
20 | Контрольна робота № 2. (тестування). Контрольне читання мовчки ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||||
БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ (9 год) | ||||||
21 | Аналіз письмового переказу.Значущі частини слова (повторення й поглиблення) | 1 | ||||
22 | Значущі частини слова (повторення й поглиблення) | 1 | ||||
23 | Спільнокореневі слова й форми слова | 1 | Редагування речень, що містять спільнокореневі слова й форми одного слова | |||
24 | Незмінні й змінні слова | 1 | Створення розповіді про відвідування зоопарку з використанням незмінних слів (тварин) | |||
25 | Правопис значущих частин слова (повторення) | 1 | Визначення в реченнях, текстах і добір слів, що містять антонімічні суфікси та префікси | |||
26 | Правопис значущих частин слова (повторення) | 1 | Аудіювання тексту фольклорних творів (колискових пісень, забавлянок, утішок), що містять слова із суфіксами, які надають слову значень зменшуваності й пестливості | |||
27 | Написання префіксів пре-, при-, прі- | 1 | Конструювання речень-компліментів (для привітання з днем народження, святом) з використанням слів із префіксом пре- | |||
28-29 | Розвиток мовлення № 8-9 Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі). | 2 | Складання опису тварин для Вікіпедії та опису тварини як героя оповідання | |||
30 | Написання префіксів пре-, при-, прі- | 1 | ||||
31 | Написання префіксів пре-, при-, прі- Аналіз письмового твору-опису | 1 | Створення казки , текст якої містить слова, що надають значення збільшеності та згрубілості | |||
32 | Контрольна робота № 3 (тестування) ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||||
ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ (30+2 на повторення год) | ||||||
33 | Звуки мови і звуки мовлення. | 1 | Виразне читання текстів з дотриманням правил орфоепії | |||
34 | Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються літерами г та r. | 1 | Проговорювання скоромовок, виконання артикуляційних вправ Упорядкування за абеткою імен героїв улюблениї мультфільмів | |||
35 | Співвідношення звуків і літер. Звукове значення літер я, ю, є, ї (повторення) | 1 | ||||
36 | Звуки голосні та приголосні. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі (повторення) | 1 | Проговорювання скоромовок, виконання артикуляційних вправ. Запис аудіолиста-привітання з дотриманням правил орфоепії | |||
37 | Розвиток мовлення № 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму | 1 | ||||
38 | Склад. Наголос. | 1 | Виявлення й аналіз помилок у наголошуванні слів у своєму мовленні та в мовленні інших людей. | |||
39 | Орфоепічний словник і словник наголосів | 1 | Колективне укладання перелікучасто вживаних слів , у наголошуванні яких трапляються помилки | |||
40 | Орфоепічна помилка (практично) | 1 | Складання й розігрування діалогів з використанням слів , у вимові яких часто трапляються помилки (випадок, черговий, вимова, запитання, завдання тощо) | |||
41 | Контрольна робота № 4 Тест ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||||
42 | Правила переносу слова з рядка в рядок. | 1 | ||||
43 | Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення (практично) | 1 | ||||
44 | Вимова наголошених і ненаголошених голосних, позначення їх на письмі. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. | 1 | Складання речень і мікротекстів, що містять слова, у вимові яких трапляються помилки | |||
45,46 | Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом з наголошеним [ у] в коренях слів | 2 | ||||
47 | Розвиток мовлення № 11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму | 1 | ||||
48,49 | Приголосні дзвінкі і глухі. Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. Уподібнення приголосних звуків | 2 | ||||
50 | Уподібнення приголосних звуків | 1 | ||||
51,52 | Контрольний переказ | 2 | ||||
53 | Розвиток мовлення № 12 Аналіз контрольного переказу | 1 |
54 | Вимова і рпавопис префіксів роз-, без- | 1 | ||
55,56 | Спрощення в групах приголосних | 2 | ||
57 | Контрольна робота № 5. Диктант. ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||
58,59 | Розвиток мовлення № 13-14. Письмовий твір-роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно захищати слабших» | 2 | ||
60,61 | Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). Чергування [о]-[а]; [е]-[і]; [е]-[и]; [о], [е] з [і] | 2 | Укладання пам`ятки щодо дотримання найпоширеніших чергувань приголосних звуків | |
62 | Чергування [е]-[о] після [ж], [дж], [ч], [ш]; | 1 | ||
63 | Розвиток мовлення № 15. Аналіз письмового твору | 1 | ||
64 | Чергування [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів | 1 | ||
65 | Розвиток мовлення № 16. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу і милозвучність української мови | 1 | ||
66 | Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] - [з′], [ц′], [с′]. | 1 | ||
67 | Основні випадки чергування у-в, і-й, з-із-зі (правила милозвучності) | 1 | ||
68 | Вимова і правопис префіксів з- (зі-), с- | 1 | ||
69 | Вимова і правопис префіксів роз- (розі-), без- | 1 | ||
70 | Позначення м’якості приголосних на письмі літерами ь, і, є, ю, я. Сполуки літер йо, ьо | 1 | ||
71,72 | Правила вживання знака м’якшення | 2 | ||
73,74 | Правила вживання апострофа | 2 | ||
75 | Тематична контрольна робота № 6 (тестування) ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ (6+1 год) | ||||
76,77 | Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення. Головне і залежне слово в словосполученні | 2 | Складання висловлення з використанням опорних словосполучень (наприклад:улюблені книжки, відповіді на запитання, запам`ятаю назавжди… ) | |
78,79 | Речення, його грамматична основа. | 2 | ||
80 | Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) | 1 | ||
81 | Види речень за метою висловлювання: окличні й неокличні. | 1 | Створення тексту інформації для шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя классу з використанням речень , різних за метою висловлювання. Аудіозапис для шкільної радіогазети повідомлення, що містить окличні й неокличні речення. | |
82 | Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично) | 1 | ||
83,84 | Розвиток мовлення № 17-18. Письмовий твір-роздум за коллективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу» | 2 | ||
85 | Тематична контрольна робота №7 (тестування) ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ (5 год) | ||||
86,87 | Контрольний переказ | 2 | ||
88 | Додаток | 1 | Діалог-розпитування «Твоє улюблене заняття» із використанням реплік, що містять додаток. | |
89,90 | Означення | 2 | Діалог-розпитування «Домашня тварина, про яку ти мрієш» із використанням реплік, що містять означення. | |
91,92 | Обставина | 2 | Діалог-розпитування «Як пройти до музею» із використанням реплік, що містять обставину. | |
93 | Тематична контрольна робота №8 (тестування) ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||
РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ (10 год) | ||||
94 | Речення з однорідним членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і) Кома між однорідними членами | 1 | ||
95 | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах | 1 | ||
96,97 | Звертання. Непоширені й поширені. Розділові знаки при звертанні | 2 | ||
98,99 | Розвиток мовлення № 19-20. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. | 2 | ||
100 | Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами1 | 1 | ||
101 | Розвиток мовлення № 21. Аналіз письмового переказу. | 1 | ||
102 | Розвиток мовлення № 22. Оформлення конверта або адреси на поштовій листівці. | 1 | ||
103,104 | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком | 2 | ||
105 | Кома між частинами складного речення, з`єднаного з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком | 1 | ||
106 | Контрольна робота №9 . Диктант | 1 | ||
107 | Розвиток мовлення № 23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 | ||
ПРЯМА МОВА, ДІАЛОГ (6 год) | ||||
108, 109,110 | Пряма мова. Розділові знаки в реченняз із прямою мовою | 3 | Складання розповіді «Мудрі батькові поради» з використанням речень, що містять пряму мову15 | |
111,112 | Діалог. Тире при діалозі | 2 | Інсценування байки, текс якої містить діалог | |
113,114 | Контрольний твір | 2 | ||
115 | Розвиток мовлення № 24. Аналіз контрольного твору | 1 | ||
116 | Контрольна робота №10. Тест | 1 | ||
ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ РОКУ (6 год) | ||||
117,118 | Синтаксис і пунктуація. | 2 | ||
119,120 | Фонетика, , орфоепія, орфографія | 2 | ||
121 | Лексикологія | 1 | ||
122 | Будова слова і орфографія ВИСТАВЛЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ | 1 |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»